نوشته شده توسط : نازی

طراحی و کیفیت باکس تبدیل هارد

از مواد پلاستیکی و فلزی معمولاً برای ساخت جعبه های تبدیل هارد دیسک استفاده می شود. جعبه با بدنه فلزی خوب به نظر نمی رسد.

اما یکی از مزایای آن انتقال حرارت بهتر است که باعث افزایش عمر هارد دیسک شما می شود. از نظر مقاومت ، دوام آن بسیار بیشتر از جعبه ای است که دارای بدنه پلاستیکی است.

قاب پلاستیکی از لحاظ ظاهری بسیار شیک است و مانند باکس تبدیل هارد دیسک اینترنال به اکسترنال موجود در بازار است. این نوع بدنه از نظر دوام نیز از وضعیت خوبی برخوردار است زیرا از پلاستیک فشرده ساخته شده است.

برای خرید جعبه مورد نظر خود ، با توجه به نوع کاربر دیسک سخت ، جعبه را با بدنه مربوطه انتخاب کنید

تبدیل هارد اینترنال لپ تاپ به اکسترنال

درگاه اتصال به دستگاه

نحوه اتصال هارد اکسترنال به کامپیوتر بسیار مهم است. بسته به شرایط استفاده و دستگاه های موجود ، باید بررسی کنید که از کدام نوع پورت بیشتر استفاده می کنید و دسترسی به کدام نوع اتصال آسان تر است.

آیا می خواهید از پورت USB 3.0 ، Firewire یا eSATA برای اتصال جعبه به رایانه خود استفاده کنید؟

جعبه های دارای پورت USB 2.0 از این جعبه ها ارزان تر هستند و یک جعبه USB 3.0 نیز گران تر است.

اتصالات و اندازه دیسک سخت

اندازه هارد دیسک و رابط های داخلی آن از مواردی هستند که باید به آنها توجه کنید. اگر یک هارد لپ تاپ 2.5 اینچی با کابل SATA دارید و می خواهید آن را به یک هارد اکسترنال تبدیل کنید ، باید یک جعبه SATA 2.5 اینچی و یک جعبه هارد دیسک کامپیوتر 3.5 اینچی قدیمی بخرید.

و معمولاً رابط آنها PATA است.شما باید یک جعبه 3.5 اینچی با رابط PATA / IDE خریداری کنید.

ارتفاع جعبه تبدیل هارد 2.5 اینچی به طور معمول 9.5 میلی متر ، 7 میلی متر یا 12.5 میلی متر است. به همین دلیل قبل از خرید حتما به نوع هارد خود توجه کنید.

پایه های ویژه برای هارد دیسک ها در اندازه های مختلف

همچنین می توانید از استندهایی استفاده کنید که دارای چندین اسلات هارد دیسک هستند ، مانند پایه یا براکت دیسک سخت که کار را آسان می کند. چنین قاب هایی معمولاً برای استفاده طولانی مدت از دیسک سخت مناسب هستند.

توصیه می شود وقتی می خواهید همزمان از چند هارد دیسک استفاده کنید یا می خواهید هارد دیسک دیگری را جایگزین کنید ، از این اصول استفاده کنید. به طور معمول ، این پایه ها از اندازه های مختلف هارد پشتیبانی می کنند.

با استفاده از باکس تبدیل هارد اکسترنال ، هارد داخلی کامپیوتر خود را به هارد اکسترنال تبدیل کنید



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

راه حلی برای جمع نشدن روفرشی, نکاتی برای جمع نشدن روفرشی

استفاده از روفرشی گزینه خوبی برای خانم های بچه دار است

 

روفرشی پارچه ای ضخیم (قالی مانند) که بر روی قالی اتاق پهن می کنند تا از نور آفتاب و پاخوردگی حفظ شود یا عیب قالی پوشیده بماند.

تمیز ماندن خانه از سری کارهایی است که همیشه ذهن یک خانم خانه را به خودش مشغول می کند و قسمتی از وقت او در خانه صرف همین کار می شود. حالا با به دنیا آمدن بچه این قسمت از مشغولیت ذهنی خانم ها شکل جدیدی به خود می گیرد.

 

دارودادن، غذاخوردن، بازی‌ و ... همگی فعالیت هایی طبیعی هستند که شما با آن سر‌و‌کار دارید. شاید نخستین جایی که شما به عنوان خانم خانه نگران کثیف شدن آن هستید فرش ها باشند چرا که انواع لک ها از روی فرش‌ به آسانی پاک نمی شوند و شستن کل فرش هم هزینه زیادی را تحمیل می کند و نمی شود هر روز آنها را به قالیشویی سپرد.

 

روفرشی چیست؟

روفرشی پارچه ای ضخیم (قالی مانند) که بر روی قالی اتاق پهن می کنند تا از نور آفتاب و پاخوردگی حفظ شود یا عیب قالی پوشیده بماند.

روفرشی گزینه خوبی است که احتمالا اغلب بچه دارها برای فرار از امر و نهی فرزندانشان از فعالیت های منحصر به فرد کودکانه، سراغ آن رفته اند.

 

برای تمیز ماندن قالی تا حد امکان و در زمان هایی که مهمان ندارید روی قالی را با روفرشی بپوشانید.

 

جمع نشدن روفرشی,علت جمع شدن روفرشی

استفاده از روفرشی باعث تمیز ماندن فرش می شود

 

انواع روفرشی:

1- روفرشی کلاسیک: این نوع روفرشی شامل طرح های خشتی، افشان، لچک و ترنج و… می باشند و بدلیل ضخامت کمتر مناسب حمل جهت زیرانداز در سفر و گردش می باشند.

 

2- روفرشی مدرن ابریشمی: این نوع روفرشی که یکی از طرح های روفرشی مدرن به شمار می آید که از الیاف مصنوعی ابریشم بافته شده که به  لحاظ لطافت و شفافیت نخ، زیبایی خاصی به روفرشی می دهد.

 

مزایا: افرادی که حساسیت بالایی به پرز فرش دارند روفرشی بافته شده با نخ ابریشم مصنوعی به واسطه بدون پرز بودن می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

3- روفرشی مدرن: این نوع روفرشی برای منازل و دکوراسیون های مدرن مناسب می باشند و بیشتر از الیاف شانل (مخمل) تولید شده و زیبایی چشم گیری دارند، بعضی از این روفرشی ها دو رو (دو طرفه) بوده و در صورت آلوده شدن یک طرف آن شما می توانید از روی دیگر آنها استفاده کنید.

 

4- روفرشی مدرن ترک کشدار: این نوع روفرشی هم یکی دیگر از طرح های روفرشی مدرن و ساخت کشور ترکیه می باشد.

 

مزایا: دور تا دور پشت كار كش دوزي شده، سر نميخورد و جمع نمي شود

معایب: نازک، قیمت بیشتر نسبت به محصول مشابه تولید داخلی ، دوام کمتر

 

فرش های زمینه روشن معمولا زود لک می شوند. روفرشی گزینه خوبی برای محافظت از فرش هست مخصوصا برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند و نگران کثیف شدن فرش ها هستند. همچنین اگر قسمتی از فرش در مجاورت حرارت شدید (مانند حرارت شومینه یا بخاری ) قرار دارد با پهن کردن روفرشی از آن محافظت کنید.

 

اصولی نگهداشتن فرش, آشنایی با انواع روفرشی

چه کنیم روفرشی جمع نشود

 

 

اما سرخوردن روفرشی و نا منظم بودن آن از مشکلات جدی خانم های خانه دار هست که باعث به هم ریختگی خانه می شود.

 

 معمولاً روفرشی از یک طرف که جهت خواب فرش هست جمع می شود. اگر می توانی حتی یک گوشه را زیر پایه مبل یا هر چیز دیگری فیکس کنید که تکان نخورد. بهتر است همان طرف روفرشی که جمع می شود را زیر پایه های مبل قرار بدهید. از بقیه طرف ها هم که بخاطر خواب فرش و اصطکاکش هیچ وقت جمع نمی شود

 

 راه حل زیر را هم می توانید برای نگهداشتن روفرشی به کار ببرید.

با چند متر کش و سوزن و نخ می‌توانید روفرشی‌ها را تا حدود زیادی ثابت نگه دارید.

 

همه وسایلی که لازم دارید: نخ، قیچی، سوزن، کش پهن، یک تخته فرش و یک عدد روفرشی است.

 

حدود ۲ متر کش پهن برای ۴ طرف یک روفرشی لازم است. یک مثلث از گوشه کش جدا کنید و مثل عکس به فاصله ۴۰ سانتی از ابتدای روفرشی بدوزید.

با برگرداندن کش، فاصله دادن از کنار روفرشی و دوختن به این شکل، می‌توانید از کشیده شدن روفرشی به زیر فرش جلوگیری کنید. حالا طرف دیگر کش را هم به همان روش مرحله قبل بدوزید.

 

 

 

در نهایت باید کش نگهدارنده، زیر فرش قرار بگیرد.

کار تمام شد. به همین سادگی. حالا تقریبا روفرشی شما ثابت می ماند و حرکت کردن آن محدود می شود و از مچاله شدن آن وسط خانه جلوگیری می کنید. ثابت می‌شود و حرکت کردن آن محدود خواهد شد.

به همین سادگی، به وسیله کش نگه دارنده تقریبا روفرشی شما ثابت می ماند و حرکت کردن آن محدود می شود و از مچاله شدن آن وسط خانه جلوگیری می شود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/how3-not2-overlap.html



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

علت برفک زدن یخچال, راه حل برفک زدن یخچال

برفک زدن فریزر در دراز مدت امری طبیعی است

 

برفک زدن فریزر در دراز مدت امری طبیعی است اما اگر یخچال شما هر ماه برفک می زند علت می تواند خراب شدن لاستیک های دور در یخچال و فریزر باشد.

برفک زدن فریزر در دراز مدت امری طبیعی است اما اگر یخچال شما هر ماه برفک می زند علت می تواند خراب شدن لاستیک های دور در یخچال و فریزر باشد.

برای رفع این مشکل سالی یک بار سالم بودن این نوارها را کنترل کنید تا در صورت کوچک ترین نشت هوا آنها را تعویض کنید.

 

اگر متوجه ی برفک در فریزر یا یخچال خود شدید سریعا آن را آب کنید و گرنه برفک ضخیم می شود و مصرف انرژی شما بیشتر شده و در نتیجه پول برق شما بیشتر می شود.

 

رفع برفک یخچال به صورت دستی :

در صورت مشاهده برفک های غیر قابل طبیعی در یخچال فریزرتان، یخچال را از برق کشیده و مواد غذایی داخل آن را خالی کنید. حال چندین (۲ -۳) ساعت صبر کرده تا برفک های داخل آن آب شود.

 

نکته:

هرگز برفک ها را با جسمی تیز نخراشید؛ زیرا باعث آسیب رسیدن به دیواره های داخلی یخچال می شود.

 

پیشنهاد:

می توانید برای آب کردن برفک های داخل یخچال از یک پنکه استفاده کنید و آن را مقابل درب یخچال گذاشته تا برفک ها را به مرور آب کند.

 

پس از آب شدن برفک های داخل یخچال آن را با دستمال کاملا خشک کرده و مواد غذایی خود را درون یخچال قرار دهید. پس از گذشت نیم ساعت یخچال را به برق متصل کنید.

 

برفک زدن یخچال,زیاد برفک زدن یخچال

علت برفک زدن یخچال می تواند خراب شدن لاستیک های دور در یخچال و فریزر باشد

 

اجازه ندهيد برفک يخچال يا فريزر سراسر آن را بگيرد و درصورت بروز برفک هرگز از شی يا جسم تيز و خشن برای از بين بردن برفک ها استفاده نكنيد.

 

نکته:

حتما باید از خشک بودن یخچال فریزر خود اطمینان حاصل کنید؛ زیرا خیس بودن داخل فریزر باعث برفک زدن مجدد آن می شود.

 

طبق تجربیات کارشناسان البرزبان در این قسمت، برای از بین بردن برفک ها لازم نیست یخچال را از پریز بکشید و مواد غذایی را از داخل آن خارج کنید.

 

اگر قصد انجام این روش را دارید باید دکمه دیفراست یخچال فریزر را فشرده تا یخچال به صورت اتوماتیک خاموش شده و آبی که که در اثر ذوب برفک ها ایجاد می شود از طریق لوله به ظرف تبخیر که در بالای کمپرسور تعبیه شده است، وارد می شود و توسط حرارتی که موتور دارد تبخیر می گردد. در پایان دکمه دیفراست به حالت اولیه خود برمی گردد.

 

مزایا: مزایای استفاده از این حالت شامل: خنک کردن موتور یخچال، و کمتر شدن زحمت و دردسر در آب شدن برفک ها می باشد.

 

علت تشکیل برفک در قسمت های مختلف یخچال یا فریزر

بسته به محلی که برفک یخچال صورت می گیرد، راه حل های مختلف ارائه می شود. برای مثال:

 

چنانچه برفک در اطراف درب فریزر باشد، یعنی به صورت کامل بسته نشده است یا مواد غذایی مانع از درست بسته شدن در شدند.

اگر برفک کم و در همه جای فریزر دیده شود ممکن است دمای آن بیش از حد پایین بوده باشد!

 

چنانچه برفک در تمام جای یخچال به چشم بخورد و سخت بوده و قابل شکستن نباشد، ممکن است در یخچال باز مانده باشد. در ابتدا یخ زدگی در اطراف در خواهد بود سپس به کل فضا کشیده می‌شود. چنانچه برفک فقط در قسمت عقب به چشم بخورد، یعنی جایی که سیم پیچ اپراتور وجود دارد، نشان دهنده مشکل اساسی در چرخه یخ زدایی است. جهت رفع کردن آن لازم است افراد فنی کار و متخصصینی که در زمینه تعمیر یخچال و برفک یخچال اطلاعات کافی دارند مراجعه کرده و از ایشان مشورت بگیرید.

 

از عوامل دیگری که باعث "برفک زدن یخچال" فریزر می شود:

قرار دادن دستگاه در محیطی گرم و بسته

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/heavy1-frost-refrigerator1.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

چگونه از میهمانان عید نوروز پذیرایی کنیم ؟

چگونه از میهمانان عید نوروز پذیرایی کنیم ؟

آداب میزبانی در ایام عید نوروز

عید نوروز یکی از مهمترین و باشکوه ترین عید های‌ ایران و آغاز سال نو و فصل بهار میباشد. دراین ایام دید و بازدید هم شروع میشود و ایرانیان برای تبریک عید نوروز به خانه های‌ یکدیگر میروند و سال نو را جشن می‌گیرند.

 

اگر شما از ان دسته از افراد هستید که میخواهید بهترین پذیرایی را در نوروز از مهمانان خود بکنید این نکات پذیرایی را فراموش نکنید :

چگونه از میهمانان عید نوروز پذیرایی کنیم ؟

روی خوش را دریغ نکنید

اولین و مهمترین اصل برگزار کردن یک مهمانی خوب، داشتن میزبان خوب است. میزبان خوب کسی است که ارتباط برقرار کردن با مهمان‌هایش را بلد باشد.

چگونه از میهمانان عید نوروز پذیرایی کنیم ؟

اگر دوست دارید مهمان‌هایتان با شما احساس راحتی و صمیمیت کنند؛ باید روی رفتارهایتان کار کنید. برای این کار به موارد زیر دقت داشته باشید:

 

لبخند بزنید:

هیچ چیز بدتر از میزبانی که اخم‌هایش توی هم است یا لبخند نمی‌زند، نیست. این میزبان احساس ناخواستنی بودن را به مهمان‌هایش منتقل می‌کند.

 

توجه به زبان بدن:

زبان بدن یکی دیگر از مواردی است که باید به ان توجه داشته باشید. دست به سینه نایستید، دستتان را بالای سرتان نگذارید و پاهایتان را به سمت آشپزخانه قرار ندهید.

چگونه از میهمانان عید نوروز پذیرایی کنیم ؟

با آرامش در حضور مهمانتان بنشینید؛ راحت تکیه دهید، دست‌ها را آزاد بگذارید و پاهایتان را تکان ندهید. تکان دادن پاها احساس استرس و بی‌قراری را به مهمان منتقل میکند.

 

ارتباط چشمی:

وقتی مهمانتان صحبت میکند یا وقتی مشغول گفت و گو با او هستید، حتما به چشم‌هایش نگاه کنید. اگر چشم‌هایتان مرتب این طرف و ان طرف بگردد، در حقیقت به مهمانتان می‌فهمانید علاقه‌ای به حرف‌هایش ندارید؛ بنابراین اصول ارتباط چشمی را یاد بگیرید.

 

اهمیت خوب شنیدن:

آدم‌هایی که توانایی خوب شنیدن و گوش دادن به حرف‌های طرف مقابلشان را دارند، افرادی گرم و صمیمی هستند که ناخود آگاه در بقیه احساس راحتی ایجاد می‌کنند. به حرف‌های مهمان‌هایتان به خوبی گوش کنید.

 

استقبال گرم:

اگر بتوانید یک استقبال گرم و با هیجان داشته باشید، کار بزرگی انجام داده‌اید. به مهمانتان نشان دهید از دیدن او خوشحال هستید و به خانه شما خوش آمده است.

 

اهمیت خوراکی مرغوب

از میوه خوب گرفته تا آجیل و خشکبار، گردو و خرما خشک مرغوب را روی میز و در دسترس مهمان‌ های تان قرار دهید. مهم نیست اگر ایام عید نیست و صرفا یک مهمانی رسمی است. مهم این است که وجود آجیل و هر خوراکی مرغوب دیگری باعث میشود حالت مجلسی مهمانی شما حفظ شود و مهمان تان متوجه شود به پذیرایی مناسب از او اهمیت می دهید.

چگونه از میهمانان عید نوروز پذیرایی کنیم ؟

اگر مواد خوراکی روی میزتان کهنه باشند یا ظاهرشان مشکل داشته باشد، تقریبا به این معناست که آمدن مهمانتان ان قدر اهمیت نداشته که به خاطرش وقت بگذارید و سراغ خوراکی‌های تازه و باکیفیت بروید.

 

کام تان را شیرین کنید

شیرینی جزو جدا نشدنی میزهای مهمانی است. کافی است انواع شیرینی، پشمک و نوقا برای پذیرایی را سر میز بگذارید و دم‌نوش یا چای خوش طعم را هم کنارش قرار دهید تا طراوت مهمانی‌تان چند برابر شود.

چگونه از میهمانان عید نوروز پذیرایی کنیم ؟

اگر کسی از مهمان‌هایتان دیابت دارد یا رژیم است، خوب است از خوراکی‌های رژیمی و مواد شیرین حاوی استویا کمک بگیرید تا او هم بتواند در شیرین کامی بقیه مهمان‌ها سهیم شود. به طور اختصاصی به او بگویید که فلان مدل شیرینی یا پشمک را برای تو تهیه کرده‌ام.

 

اهمیت ظروف زیبا

برای این‌که بتوانید حق مطلب را در مورد مهمانداری ادا کنید، بهتر است سرویس غذا خوری زیبایی تهیه کنید که یکدست است. یکدست نبودن لیوان‌ها، بشقاب‌ها یا حتی قاشق و چنگال رسمی بودن مهمانی شما را زیر سوال می برد.

چگونه از میهمانان عید نوروز پذیرایی کنیم ؟

اگر امکان تهیه ظروف جدید ندارید، سعی کنید با ترفندهایی مثل استفاده از پوشش لیوان یا پوشش دسته قاشق و چنگال، عدم هماهنگی را تا حدودی پنهان کنید.

 

نحوه چیدمان صندلی‌ ها

یکی از نکاتی که ممکن است خیلی‌ها به ان توجه نکنند، نحوه چیدمان صندلی‌ها نسبت به هم است. اگر مبل‌هایتان را دور از هم قرار داده‌اید، احتمال این‌که صمیمیتی بین مهمان‌هایتان ایجاد شود، بسیار کم است. فاصله صندلی‌ها نباید طوری باشد که افراد مجبور باشند برای صدا کردن همدیگر، صدایشان را بالا ببرند.

 

 

منبع:

https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/عید-نوروز-پذیرایی.html



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

روش های برای خنک تر شدن بدن در گرمای شدید تابستان

روش های برای خنک تر شدن بدن در گرمای شدید تابستان

مقابله با گرمای شدید تابستان

برای مقابله و کاهش گرمای تابستان در محیط زندگی و کار میتوانید از راه کارهایی که در این جا پیشنهاد شده اسـت استفاده نمایید. گرمای تابستان را با این موارد پشت سر گذاشته و از خنک تر کردن محیط زندگی و کار لذت ببرید.

 

برای خودتان کولر درست کنید

چند بطری آب را در فریزر منجمد کنید و ان‌ها را مقابل پنکه زمینی یا پنکه رو میزی‌تان بگذارید و از باد خنک ان لذت ببرید. یک کاسه یخ هم همین کار را خواهد کرد.

 

روش های برای خنک تر شدن بدن در گرمای شدید تابستان

مقداری غذای تند بخورید

همین طوری هم هوا گرم اسـت و در حال عرق ریختن‌اید، چرا باید کاری کنید که بیشتر عرق بریزید؟ جواب این اسـت: خوردن غذای تند، گردش خون را افزایش میدهد و باعث میشود عرق کنید، بنابراین با خشک شدن این عرق، احساس خنک شدن خواهید کرد. کپسایسین موجود در فلفل‌های تند، بدن را تشویق میکند بدون این که دمایش را بالا ببرد، عرق کند.

 

برای خودتان کیسه یخ درست کنید

کیسه یخ در فریزرتان ندارید؟ خودتان درست کنید. یک یا دو فنجان برنج بردارید، ان‌ها را داخل یک جوراب نخی بریزید و در فریزر قرار دهید. بعد از دو ساعت شما کیسه یخ دست ساز خودتان را خواهید داشت.

روش های برای خنک تر شدن بدن در گرمای شدید تابستان

کیسه یخ را روی نقاط نبض‌تان بگذارید

قرار دادن یک چیز سرد روی نقاط طب فشاری نیز راه دیگری برای کاهش دمای بدن اسـت. نقاط فشاری یا نبض‌ها، نواحی حساسی روی بدن هستند که میتوانید ضربان ان‌ها را احساس کنید: گردن، مچ دست‌ها و شقیقه‌ها. وقتی کیسه یخ را روی نقاط نبض‌تان می‌گذارید، مغزتان فورا دستور کاهش دمای بدن را صادر میکند.

 

 

سرما را به سادگی پیش خود بیاورید

یک کیسه آب گرم بخرید، در زمستان با پر کردن ان از آب گرم بدون بالا بردن درجه حرارت خانه خود را گرم میکردید. در تابستان نیز آن را پر از آب کنید و در یخچال بگذارید تا شب یک آیس پک راحت برای خواب داشته باشید.

 

روش های برای خنک تر شدن بدن در گرمای شدید تابستان

خلاق باشید

اگر فکر می‌کنید کار پنکه ها راندن هوای گرم به اطراف اسـت باید تجدید نظر کنید. پنکه را به سمت پنجره بچرخانید و با این کار پنکه هوای گرم را به خارج از اتاق می فرستد. پنکه سقفی نیز هوای گرم را به بالا و سپس به بیرون منتقل می‌کند، حالا دیدید از پنکه می توان خیلی بهتر استفاده کرد.

 

روش های برای خنک تر شدن بدن در گرمای شدید تابستان

مانند یک مصری بخوابید

اگر در این لیست موارد زیادی را به نالم مصریان می بینید جای تعجب نیست چون ساکنان نیل خوب می دانند چطور با گرما مبارزه کنند.

 

روشی که به ان متد مصری میگویند از این قرار اسـت که یک ملافه یا حوله را در آب سرد قرار می دهند و از آن به عنوان پتو استفاده می‌کنند. مـا توصیه می کنیم ملافه مرطوب را روی یک حوله ی خشک قرار دهید تا از خیس شدن تشک پیشگیری شود.

 

لباس خود را کم کنید

وقتی نوبت به پیژامه تابستانی می‌رسد کم در واقع معنی بیشتر را می‌دهد. برای خواب یک پیراهن پنبه ای نرم و یک شلوارک یا زیر شلواری بپوشید

منبع:

https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/روش-خنک-تر-شدن-بدن.html



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

- اگر تصمیم گرفته‌ایم پول به عزیزانمان هدیه دهیم، پس چه بهتر که آن را هم تزیین کنیم. آموزش تزیین پول برای کادو، تولد، عیدی، شاباش یا مناسبت‌های دیگر وجود دارد. بسته به نوع مناسبت، نوع تزیینات نیز می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه ایده‌های مختلفی برای تزیین پول را با هم خواهیم دید. 


در صورتی که مشاهده قسمت خاصی مد نظر شماست، با انتخاب عناوین ارائه شده در فهرست زیر، به موضوع دلخواه خود برسید:


ایده‌های متنوع برای تزیین پول در مناسبت‌های مختلف

قبل از این که ایده‌های مختلف را ببینیم، بهتر است به این نکته توجه کنیم که بهتر است خود اسکناس‌ها چگونه باشند. از آن‌جا که در بیشتر مواقع اسکناس‌ها تا می‌خورند یا جمع می‌شوند، لازم نیست که حتما نو باشند اما بهتر است حالت خشک و صاف داشته باشند تا بهتر شکل بگیرند. برای همین منظور اگر اسکناس‌های نو در اختیار ندارید، اسکناس‌های قدیمی را اتو بزنید. این کار به بهتر شدن حالت آن‌ها کمک می‌کند. خب وقت آن است که به سراغ انواع مختلف تزیین پول برویم!

 

آموزش تزیین پول به شکل گلدان برای هدیه و تولد

قبل از شروع به ساخت وسایل زیر را تهیه کنید:

  • یک گلدان کوچک
  • فوم یا یونولیت گرد
  • ساقه پلاستیکی بلند
  • پوشال برای پر کردن گلدان
  • روبان با عرض زیاد
  • سنجاق
  • اسکناس

 

وسایل لازم برای تزیین پول به شکل گلدان


مرحله ۱

  • روبان را در قطعاتی تقریبا به طول اسکناس‌ها ببرید.

 

برش روبان برای تزیین پول به شکل گلدان


مرحله ۲

  • وسط روبان را بپیچانید تا مانند تصویر شود. 

 

پیچاندن روبان برای تزیین پول به شکل گلدان


مرحله ۳

  • اگر از تعداد کمی اسکناس استفاده می‌کنید، برای پر حجم شدن گلدان، یک روبات با رنگ دیگر را نیز به دور روبان اولی بپیچانید.

 

روبان دوم برای تزیین پول به شکل گلدان


مرحله ۴

  • سپس اسکناس را مانند تصویر از وسط جمع کنید.

 

جمع کردن اسکناس برای تزیین پول به شکل گلدان


مرحله ۵

  • روبان را روی اسکناس بگذارید و آن‌ها را به توپ یونولیتی سنجاق کنید


:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

نکاتی برای مصاحبه کاری, موفقیت برای مصاحبه کاری

در روز مصاحبه لباس شایسته و آراسته ای بپوشید


در مصاحبه نه تنها می توانید ماهیت واقعی خودتان را نشان دهید، بلکه می توانید آن را به منزله پلی برای رسیدن به موفقیت هم تصور کنید. گذشتن از این پل و صدها پل دیگر که بخشی از زندگی شما را تشکیل می دهد تنها با اراده خودتان میسر است. در ادامه به نکاتی که رعایت آن ها می تواند مصاحبه شغلی را به موفقیت سوق دهد، اشاره می شود.


مصاحبه کاری تان را با این نکته های ساده، موفق پشت سر بگذارید!!
امروزه مصاحبه شغلی یکی از پردغدغه ترین پدیده هایی است که قشر جوان با آن مواجه است. مرحله مصاحبه در روند جست و جوی شغلی از اهمیت بسیاری برخوردار است. در مدت زمان کوتاه مصاحبه شغلی می توانید شانس استخدام خود را تقویت کنید یا آن را از بین ببرید. مصاحبه بهترین زمان برای نمایش توانایی هایی است که به واسطه سال ها تمرین به دست آمده اند.

در مصاحبه های کاری همان چیزی باشیم که هستیم
هرگز سعی نکنیم مصاحبه گر را گول بزنیم و خود را بالاتر از آن چیزی که هستیم، نشان دهیم. به خاطرداشته باشیم شخصی که به عنوان مصاحبه گر انتخاب شده است دارای مهارت و دانش کافی در حوزه تخصصی اش است و بازی کردن با الفاظ و استفاده از ادبیات چاپلوسانه به سرعت سایه ای از ابهام را در ذهن مصاحبه گر ایجاد می کند. سعی کنیم در زمانی که از توانایی های تخصصی، علمی و فردی خود صحبت می کنیم، حرف هایمان قابل استناد و دارای مدرک باشد.

 

چه بسا در مراحل بعدی مصاحبه (در زمان کار آزمایشی) قابلیت های ما با حرف های ما توازن نداشته باشد و آنگاه همه چیز از نو برای ما شروع خواهدشد. به یاد داشته باشیم در زمان معرفی خود لازم نیست همه چیز را عنوان کنیم؛ مثلا اگر دچار یک مشکل خانوادگی هستیم یا از همسرمان به هر دلیلی جدا شده ایم و یا اگر یکی از اقوام خانواده مان دچار یک سوء پیشینه است، تا مصاحبه گر درخصوص آن ها سوالی از ما نکرده است، دلیلی برای صحبت در آن مورد نیست.

حتما رزومه خود را همراه داشته باشید
اگر چه قبلا رزومه خود را برای مجموعه ای که برای مصاحبه نزد آن ها رفته اید، ارسال کرده اید، اما بهتر است یک نسخه از رزومه خود را به عنوان یک شرح حال از زندگی شغلی خود همیشه به همراه داشته باشید و هر از چند گاهی آن را به روزرسانی کنید. حتما بعد از اینکه مشغول به کار شدید، باز هم در شروع هر سال رزومه خود را به روز رسانی کنید. این کار به شما نشان می دهد چقدر نسبت به گذشته پیشرفت کرده اید و الان چقدر رزومه شما پربارتر شده است.

استفاده شایسته از زبان بدن
بهتر است در زمان مصاحبه از زبان بدن بهترین استفاده لازم را ببرید. قرار نیست به یک کلاس آموزش زبان بدن بروید. فقط کافی است چند حرکت که با موضوع مورد بحث مرتبط است را یاد بگیرید. به یاد داشته باشید که دانستن روان شناسی کار و استفاده از حرکات درست بدن در کل زندگی بزرگ ترین گام برای رسیدن شما به موفقیت خواهدبود.


بهتر است در هنگام ورود به اتاق مصاحبه فورا به چشمان مصاحبه گر نگاه کنید، البته به چشمان مصاحبه گر براق نشوید. به خاطر داشته باشید همیشه اولین نگاه در چشمان هر کس در زمانی که مصاحبه گر صحبت می کند، به علامت تایید صحبت های او، سر خود را به طور نرمال تکان دهید و گاهی اوقات با لبخندی او را همراهی کنید. صحبت های او را قطع نکنید. زمانی که قرار است شما صحبت کنید هرگز از انگشت اشاره خود استفاده نکنید، بلکه بهتر است از هر دو دست خود و یا با کف دست باز، این کار را انجام دهید. این به شما اعتماد به نفس می دهد و نمی گذارد مصاحبه گر از حرف های شما خسته شود.

 

تا پاسان مصاحبه پای خود را روی هم نیندازید؛ چون بی احترامی بزرگی به فرد مقابل خواهدبود بلکه بهتر است به احترام آن شخص و مجموعه و به احترام خودتان پاهایتان را کنار هم قرار دهید. هرگز پاهای خود را تکان ندهید. بهتر است کاغذی جلوی شما باشد و از نکاتی که مصاحبه گر اعلام می کند یادداشت بردارید، این کار نشان می دهد که شما انسان پیگیر و ریزبینی هستید.

سروقت برای انجام مصاحبه حاضر شوید
از آن دست متقاضیان کار نباشید که یک ساعت جلوتر از زمان مصاحبه به سازمان مربوطه وارد می شوند. اگر با تاخیر وارد شدید، بهانه جویی نکنید که مترو دیرآمد یا ماشینم خراب شد و یا... در واقع وقت شناسی شما نشانه شخصیتتان است که در نمره ارزیابی تان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

راجع به سازمان، اطلاعات کسب کنید
قبل از رفتن برای مصاحبه، بهتر است سایت آن مجموعه را نگاهی بیندازید. اهداف، چشم اندازها، ماموریت ها، برنامه های در دست انجام و برنامه های انجام شده آن ها از جمله موارد مهمی است که می تواند به شما کمک کند تا نسبت به آن سازمان پیش زمینه ای کسب کنید. بهتر است بدانید نوع فعالیت آن مجموعه در چه زمینه ای است. حتما صفحه «درباره ما» را در سایت مرور کنید و نسبت به چند تن از مدیران ارشد از جمله مدیر عامل و مدیر منابع انسانی اطلاعاتی کسب کنید.

 

این موضوع باعث می شود بدانید آن مجموعه در چه سطحی قرار دارد؛ آیا مجموعه ای است که دارای تشکیلات و چارت سازمانی است یا مجموعه ای است که همه در آن همه کاری می کنند؟ اگر در سایت، اخبار مرتبط با سازمان وجود دارد حتما آن را بخوانید و نسبت به آن اطلاعات کسب کنید. از آن دسته مصاحبه شونده هایی نباشید که وقتی از شما سوال می کنند چقدر راجع به مجموعه ما می دانید، جوابتان منفی باشد. چون یک امتیاز منفی در ارزیابی برای شما خواهدداشت.

اعتماد به نفس داشته باشید
بهتر است صبح روزی که مصاحبه دارید به ورزش صبحگاهی بروید و حداقل 15 بار نفس عمیق بکشید؛ این باعث می شود تا اکسیژن وارد ریه های شما شود. یک دوش آب ولرم بگیرید و صبحانه ای مفصل بخورید. این کار اعتماد به نفس شما را بالا می برد. خود را دست کم نگیرید. شما کسی هستید که موفق خواهید بود، به خود بگویید من همانی هستم که قرار است روزی یکی از مدیران موفق در این مجموعه باشم، پس می شود و باید بشود، حتی اگر تجربه کاری ندارم، اما من متخصص هستم، علم دارم و دارای روابط عمومی بالایی هستم.

هرگز با سر و صورت عرق کرده در اتاق مصاحبه حاضر نشوید؛ این نشان می دهد که شما دچار استرس شدید شده اید. بهتر است قبل از ورود به اتاق مصاحبه از سرویس بهداشتی مجموعه استفاده کنید و صورت خود را با آب سرد بشویید، خشک کنید و سپس وارد اتاق شوید. می توانید قبل از ورود به اتاق مصاحبه یک لیوان آب بنوشید تا از شدت استرس شما کاسته شود. از قرص های آرام بخش استفاده نکنید؛ چون بسیاری از آن ها خواب آور و شل کننده هستند و عملکرد شما را در زمان مصاحبه مختل می کنند.

ظاهری آراسته داشته باشید
در روز مصاحبه لباس شایسته و آراسته ای بپوشید. از لباس های اسپورت استفاده نکنید و کتانی نپوشید. آقایان بهتر است از کت و شلوار و لباس مرتب همراه با کفش های واکس زده استفاده کنند، موهایشان مرتب باشد و بهتر است به آرایشگاه بروند و موهای خود را مرتب کنند. حتما عطر بزنید، عطری که باعث سردرد نشود و بوی مطبوعی داشته باشد، برای شما جذبه می آورد. خانم ها هرگز از لباس های پرزرق و برق استفاده نکنند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/tips1-job-interview1.html



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

نکاتی برای مصاحبه کاری, موفقیت برای مصاحبه کاری

در روز مصاحبه لباس شایسته و آراسته ای بپوشید


در مصاحبه نه تنها می توانید ماهیت واقعی خودتان را نشان دهید، بلکه می توانید آن را به منزله پلی برای رسیدن به موفقیت هم تصور کنید. گذشتن از این پل و صدها پل دیگر که بخشی از زندگی شما را تشکیل می دهد تنها با اراده خودتان میسر است. در ادامه به نکاتی که رعایت آن ها می تواند مصاحبه شغلی را به موفقیت سوق دهد، اشاره می شود.


مصاحبه کاری تان را با این نکته های ساده، موفق پشت سر بگذارید!!
امروزه مصاحبه شغلی یکی از پردغدغه ترین پدیده هایی است که قشر جوان با آن مواجه است. مرحله مصاحبه در روند جست و جوی شغلی از اهمیت بسیاری برخوردار است. در مدت زمان کوتاه مصاحبه شغلی می توانید شانس استخدام خود را تقویت کنید یا آن را از بین ببرید. مصاحبه بهترین زمان برای نمایش توانایی هایی است که به واسطه سال ها تمرین به دست آمده اند.

در مصاحبه های کاری همان چیزی باشیم که هستیم
هرگز سعی نکنیم مصاحبه گر را گول بزنیم و خود را بالاتر از آن چیزی که هستیم، نشان دهیم. به خاطرداشته باشیم شخصی که به عنوان مصاحبه گر انتخاب شده است دارای مهارت و دانش کافی در حوزه تخصصی اش است و بازی کردن با الفاظ و استفاده از ادبیات چاپلوسانه به سرعت سایه ای از ابهام را در ذهن مصاحبه گر ایجاد می کند. سعی کنیم در زمانی که از توانایی های تخصصی، علمی و فردی خود صحبت می کنیم، حرف هایمان قابل استناد و دارای مدرک باشد.

 

چه بسا در مراحل بعدی مصاحبه (در زمان کار آزمایشی) قابلیت های ما با حرف های ما توازن نداشته باشد و آنگاه همه چیز از نو برای ما شروع خواهدشد. به یاد داشته باشیم در زمان معرفی خود لازم نیست همه چیز را عنوان کنیم؛ مثلا اگر دچار یک مشکل خانوادگی هستیم یا از همسرمان به هر دلیلی جدا شده ایم و یا اگر یکی از اقوام خانواده مان دچار یک سوء پیشینه است، تا مصاحبه گر درخصوص آن ها سوالی از ما نکرده است، دلیلی برای صحبت در آن مورد نیست.

حتما رزومه خود را همراه داشته باشید
اگر چه قبلا رزومه خود را برای مجموعه ای که برای مصاحبه نزد آن ها رفته اید، ارسال کرده اید، اما بهتر است یک نسخه از رزومه خود را به عنوان یک شرح حال از زندگی شغلی خود همیشه به همراه داشته باشید و هر از چند گاهی آن را به روزرسانی کنید. حتما بعد از اینکه مشغول به کار شدید، باز هم در شروع هر سال رزومه خود را به روز رسانی کنید. این کار به شما نشان می دهد چقدر نسبت به گذشته پیشرفت کرده اید و الان چقدر رزومه شما پربارتر شده است.

استفاده شایسته از زبان بدن
بهتر است در زمان مصاحبه از زبان بدن بهترین استفاده لازم را ببرید. قرار نیست به یک کلاس آموزش زبان بدن بروید. فقط کافی است چند حرکت که با موضوع مورد بحث مرتبط است را یاد بگیرید. به یاد داشته باشید که دانستن روان شناسی کار و استفاده از حرکات درست بدن در کل زندگی بزرگ ترین گام برای رسیدن شما به موفقیت خواهدبود.


بهتر است در هنگام ورود به اتاق مصاحبه فورا به چشمان مصاحبه گر نگاه کنید، البته به چشمان مصاحبه گر براق نشوید. به خاطر داشته باشید همیشه اولین نگاه در چشمان هر کس در زمانی که مصاحبه گر صحبت می کند، به علامت تایید صحبت های او، سر خود را به طور نرمال تکان دهید و گاهی اوقات با لبخندی او را همراهی کنید. صحبت های او را قطع نکنید. زمانی که قرار است شما صحبت کنید هرگز از انگشت اشاره خود استفاده نکنید، بلکه بهتر است از هر دو دست خود و یا با کف دست باز، این کار را انجام دهید. این به شما اعتماد به نفس می دهد و نمی گذارد مصاحبه گر از حرف های شما خسته شود.

 

تا پاسان مصاحبه پای خود را روی هم نیندازید؛ چون بی احترامی بزرگی به فرد مقابل خواهدبود بلکه بهتر است به احترام آن شخص و مجموعه و به احترام خودتان پاهایتان را کنار هم قرار دهید. هرگز پاهای خود را تکان ندهید. بهتر است کاغذی جلوی شما باشد و از نکاتی که مصاحبه گر اعلام می کند یادداشت بردارید، این کار نشان می دهد که شما انسان پیگیر و ریزبینی هستید.

سروقت برای انجام مصاحبه حاضر شوید
از آن دست متقاضیان کار نباشید که یک ساعت جلوتر از زمان مصاحبه به سازمان مربوطه وارد می شوند. اگر با تاخیر وارد شدید، بهانه جویی نکنید که مترو دیرآمد یا ماشینم خراب شد و یا... در واقع وقت شناسی شما نشانه شخصیتتان است که در نمره ارزیابی تان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

راجع به سازمان، اطلاعات کسب کنید
قبل از رفتن برای مصاحبه، بهتر است سایت آن مجموعه را نگاهی بیندازید. اهداف، چشم اندازها، ماموریت ها، برنامه های در دست انجام و برنامه های انجام شده آن ها از جمله موارد مهمی است که می تواند به شما کمک کند تا نسبت به آن سازمان پیش زمینه ای کسب کنید. بهتر است بدانید نوع فعالیت آن مجموعه در چه زمینه ای است. حتما صفحه «درباره ما» را در سایت مرور کنید و نسبت به چند تن از مدیران ارشد از جمله مدیر عامل و مدیر منابع انسانی اطلاعاتی کسب کنید.

 

این موضوع باعث می شود بدانید آن مجموعه در چه سطحی قرار دارد؛ آیا مجموعه ای است که دارای تشکیلات و چارت سازمانی است یا مجموعه ای است که همه در آن همه کاری می کنند؟ اگر در سایت، اخبار مرتبط با سازمان وجود دارد حتما آن را بخوانید و نسبت به آن اطلاعات کسب کنید. از آن دسته مصاحبه شونده هایی نباشید که وقتی از شما سوال می کنند چقدر راجع به مجموعه ما می دانید، جوابتان منفی باشد. چون یک امتیاز منفی در ارزیابی برای شما خواهدداشت.

اعتماد به نفس داشته باشید
بهتر است صبح روزی که مصاحبه دارید به ورزش صبحگاهی بروید و حداقل 15 بار نفس عمیق بکشید؛ این باعث می شود تا اکسیژن وارد ریه های شما شود. یک دوش آب ولرم بگیرید و صبحانه ای مفصل بخورید. این کار اعتماد به نفس شما را بالا می برد. خود را دست کم نگیرید. شما کسی هستید که موفق خواهید بود، به خود بگویید من همانی هستم که قرار است روزی یکی از مدیران موفق در این مجموعه باشم، پس می شود و باید بشود، حتی اگر تجربه کاری ندارم، اما من متخصص هستم، علم دارم و دارای روابط عمومی بالایی هستم.

هرگز با سر و صورت عرق کرده در اتاق مصاحبه حاضر نشوید؛ این نشان می دهد که شما دچار استرس شدید شده اید. بهتر است قبل از ورود به اتاق مصاحبه از سرویس بهداشتی مجموعه استفاده کنید و صورت خود را با آب سرد بشویید، خشک کنید و سپس وارد اتاق شوید. می توانید قبل از ورود به اتاق مصاحبه یک لیوان آب بنوشید تا از شدت استرس شما کاسته شود. از قرص های آرام بخش استفاده نکنید؛ چون بسیاری از آن ها خواب آور و شل کننده هستند و عملکرد شما را در زمان مصاحبه مختل می کنند.

ظاهری آراسته داشته باشید
در روز مصاحبه لباس شایسته و آراسته ای بپوشید. از لباس های اسپورت استفاده نکنید و کتانی نپوشید. آقایان بهتر است از کت و شلوار و لباس مرتب همراه با کفش های واکس زده استفاده کنند، موهایشان مرتب باشد و بهتر است به آرایشگاه بروند و موهای خود را مرتب کنند. حتما عطر بزنید، عطری که باعث سردرد نشود و بوی مطبوعی داشته باشد، برای شما جذبه می آورد. خانم ها هرگز از لباس های پرزرق و برق استفاده نکنند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/tips1-job-interview1.html



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

فصل تابستان با همه ی جذابیت ها و میوه های خوش رنگ و لعابش از راه رسیده است! در هر سن و سال و هر قشری که باشیم نمی توانید از جریان هوای خنک دم صبح و نسیم ملایم آخر شب های تابستانی دست برداریم اما باز گذاشتن پنجره ها در ساعاتی اولیه روز و انتهای شب در تابستان ها مشکلات بسیاری را نیز با خود همراه دارد مشکلاتی نظیر ورود حشرات موذی که تمام آرامش و لذت این فصل دوست داشتنی را از بین می برد. اما راه کار ساده ای برای حل این معضل وجود دارد، آن هم استفاده از توری پنجره هاست! با ما همراه باشید تا نمونه های متنوع آن را با هم بررسی کنیم.


انتخاب توری مناسب برای فضاهای داخلی
پیش از هر چیز باید توجه داشته باشید که برای کدام فضا توری نصب می کنید به طور مثال برای فضایی مانند پنجره های سرویس های بهداشتی و حمام نیاز است که طوری متحرک باشد چرا که توری ها همان طور که مانع از نفوذ حشرات می شوند مانع از خروج آن ها هم می شوند! بنابراین در چنین فضاهای مربوطی که برای تکثیر حشرات بستر مناسبی است حتما باید از توری های متحرک استفاده کرد.

آشنایی با انواع توری, انواع توری

پیش از هر چیز باید توجه داشته باشید که برای کدام فضا توری نصب می کنید


انتخاب جنس توری پنجره
امروزه توری های ویژه ای به بازار آمده است که از نوع خاصی الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود این توری ها ضد گرد و غبار هستند و دید به منظره ی اطراف را مختل نمی کند. این توری ها به انواع مختلف در بازار مانند توری رولی و یا پلیسه موجود می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده و به دلیل نازک بودن فریم آن ها کاملا با پنجره هماهنگ می شود و ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نمی کند همچنین جلوی دید و نور را هم نمی گیرد.

 

انتخاب توری،نحوه انتخاب توری

جنس توری ها و هماهنگی آن ها با پنجره تان را بررسی کنید


توری پنجره آلومینیومی
توری لولایی آلومینیومی، توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی، از جمله توری های قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی و یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی با خود دارند و از ورود نور جلوگیری می کند. و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند این توری ها با گذشت زمان کهنه شده و تغییر رنگ می دهند بنابراین این توری ها برای فضاهای داخلی شما چندان مناسب نمی باشند.

 

توری پنجره پلیسه, توری پنجره آهنربایی

توری لولایی آلومینیومی، توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی، توری های قدیمی هستند


انواع توری پنجره
 توری پلیسه
 توری آهنربایی
 توری رولینگ
 توری ثابت
 توری لولایی


امروزه توری هایی با قاب های آلومینیومی، یو پی وی سی، چوبی و یا فلزی در انواع مختلف توری های کشویی، توری های پلیسه، توری های ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره ها موجود است. که می توانید به سادگی با توجه به نیاز و فضای خود، نوع مورد نظرتان انتخاب کنید.

 

خرید توری آهنربایی,نحوه مراقبت از توری های پنجره

امروزه توری هایی با قاب های آلومینیومی، یو پی وی سی، چوبی و یا فلزی در انواع مختلف وجود دارد


توری پنجره پلیسه
توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره ها، درب ها، تراس ها و محیط های بزرگ می باشد. که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست. این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می شود. امکان خرابی این نوع از توری ها بسیار کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد و برای فضاهایی مانند تراس و بالکن ها بسیار مناسب است. از توری های پلیسه عمودی بیشتر برای پنجره هایی با ارتفاع کم استفاده می شود. و از نوع افقی آن برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود.

انواع توری, راهنمای خرید انواع توری

توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره ها، درب ها، تراس ها و ... می باشد


توری پنجره آهنربایی
توری های مگنتیک یا آهنربایی همانند توری پلیسه بوده با این تفاوت که برای شستشوی توری پلیسه لازم است توری را حتما با بخارشوی بشویید ولی توری مگنتیک را می توان به راحتی به صورت جمع شده جدا کرده و شستشو دهید.

 

نحوه انتخاب توری,آشنایی با انواع توری

توری های مگنتیک یا آهنربایی همانند توری پلیسه بوده فقط نحوه شستشوی آن ها متفاوت است


مزیت توری پنجره آهنربایی نسبت به سایر توری ها
 عرضه در اندازه های مختلف
 نصب و مونتاژسریع آن
 شستشوی آسان پنجره و توری وطراحی زیبا با توانایی جداسازی توری
 امکان آسیب دیدگی کم
 بسته شدن خودکار توری ها به سبب بکارگیری قفل مگنتی و کاربرد آسان
 فرسایش کم و کاملا به صرفه

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/buy1-select1-grid.html



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()