نوشته شده توسط : نازی

اگر شما مدیر یک کلینیک دندانپزشکی هستید: قالب وردپرس برای دندانپزشکی داشتن وب‌سایت به شما این امکان را می‌دهد که خدمات خود را، به تفصیل شرح دهید و با قرار دادن رزومه، دندانپزشکان مجموعه خود را معرفی نمایید.
گالری تصاویر نیز می‌تواند، بخش دیگری از وب‌سایت شما باشد، که با بارگذاری نمونه‌کار‌های مجموعه خود، در زمینه زیبایی و نمایش تاثیرگذاری خدمات کلینیک، در قالب تصاویر before after، مخاطبان را به استفاده از تخصص آمیخته با هنر پزشکان کلینیک خود ترغیب نمایید.
نوبت‌دهی آنلاین به بیماران، از دیگر مزایای وب‌سایت برای کلینیک شما است. داده‌ورزان مکانیزم خاصی برای این آپشن در دست دارد که بسیاری از پیچیدگی‌های رایج سیستم‌های نوبت‌دهی‌ را حل نموده است.
اگر شما یک دندانپزشک منفرد هستید:
داشتن یک وب‌سایت جذاب و پر محتوا، به ساخت برند شخصی شما کمک می‌کند، که در نهایت این اتفاق، علاوه بر فزونی مراجعین، زمینه گسترش دامنه روابط شما با سایر کلینیک‌ها و کسب شهرت در بین متخصصین جامعه دندانپزشکی کشور را، برای‌تان به ارمغان خواهد آورد.
اگر شما یک متخصص متبحر در دندانپزشکی هستید که نیت واقعی شما از سالها زحمت بسیار و تلاش وافر در کسب این تخصص علمی، خدمت رسانی به همنوعان و مردم عزیز کشورمان است و تلاش می‌کنید سلامت و زیبایی دندان‌های مردم را، این مروارید‌های گرانبهایی که دست خلقت پروردگار، به بندگانش بخشیده است، تامین فرمایید و در کنار درآمدزایی، به انسانیت و کرامت مراجعین خود نیر توجه دارید، مطمئن باشید خداوند مهربان، شما را به سمت شرکت طراح وب خوب و خیرخواهی هدایت خواهد نمود که او هم در ارائه خدمات تخصصی به شما، همینطور باشد.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی از آنها در مکان های مختلف استفاده کنند تا با پخش موسیقی اوقات فراغت خود را بیشتر لذت ببرند. فرقی نمی کند کجا باشید.

در خانه ، اتومبیل یا جاده اگر بلندگوی بلوتوث دارید می توانید از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید بدون اینکه نگران پیدا کردن پریز برق برای اتصال بلندگو باشید.این اسپیکر کوچک و قابل حمل به شما امکان می دهد بلندگوهای کم حجم تلفن خود را برای گوش دادن به آهنگ تنظیم کنید.

باند کوچک با بلندگوهای بلوتوث می توانید گوش دادن به موسیقی را برای خود و دیگران لذت بخش و راحت تر کنید. در ادامه ای مطلب 8 مدل از بهترین و پرقدرت ترین اسپیکر بلوتوثی های موجود در بازار را معرفی میکنیم.

1. اسپیکر بلوتوثی JBL FLIP 5
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 5

شرکت آمریکایی JBL یکی از مشهورترین سازندگان اسپیکرهای بلوتوثی به حساب می‌آید. اولین ویژگی خوب این اسپیکر، وزن کم ۵۴۰ گرمی و ابعاد کوچک آن می‌باشد که به شما امکان می‌دهد، به سادگی آن را به دنبال خود حمل کرده و بدون نگرانی از خیس شدن از آن استفاده کنید، چرا که Flip 5 دارای گواهی IPX7 بوده و می‌تواند تا عمق حدود ۱ متری از نفوذ آب جلوگیری کند.

این اسپیکر که توان خروجی ۲۰ واتی دارد با استفاده از بلوتوث نسخه ۴.۲ به گوشی هوشمند یا دیگر وسایل متصل شده و به لطف باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌تواند تا ۱۲ ساعت به پخش موزیک بپردازد. شما به راحتی می‌توانید دو یا حتی چند عدد از این اسپیکرها را به یکدیگر متصل کرده تا صدای بلندتر و فراگیرتری تولید کنید.

از دیگر ویژگی‌های Flip 5 می‌توان به داشتن رنگ‌های متنوع و مدت زمان ۲.۵ ساعته برای شارژ شدن اشاره کرد.

مشخصات
نوع اتصال
بی‌سیم و باسیم
اتصال دهنده
بلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث
4.2
پروفایل‌های قابل پشتیبانی
A2DP V1.3, AVRCP V1.6, HFP V1.6, HSP V1.2
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
2. اسپیکر بلوتوثی JBL CHARGE 4
اسپیکر-بلوتوثی-قابل-حمل-جی-بی-ال
اسپیکر JBL CHARGE 4 محصولی است که شرکت JBL آن را برای استفاده در شرایط مختلف مهیا کرده است، زیرا این دستگاه از جنس پارچه مقاوم و با دوام بوده و همچنین از گواهی IPX7 هم پشتیبانی می‌کند. دلیل دیگری که این اسپیکر را به همراه بسیار مناسبی بدل کرده، استفاده از یک باتری ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌باشد که نه تنها پخش ۲۰ ساعت مداوم موزیک را تضمین می‌کند، بلکه می‌توان از آن به عنوان پاوربانک برای شارژ کردن گوشی هوشمند استفاده کرد.

بیشتر بخوانید
10 مدل از بهترین مارک اسکنر خوش قیمت در بازار
این اسپیکر با برخورداری از توان خروجی ۳۰ واتی و همچنین دو bass radiators داشتن صدای استریوی بلند، واضح و با باس قوی را نوید می‌دهد. همه‌ی این ویژگی‌ها باعث شده تا وزن JBL charge 4 افزایش یافته و به ۹۶۰ گرم برسد. JBL برای اتصال گوشی‌ هوشمند و دیگر پخش کنند‌ه‌ها به این اسپیکر به غیر از بلوتوث نسخه ۴.۲ از جک ۳.۵ میلی متری صدا هم استفاده کرده است تا بتوان پخش کننده‌های قدیمی‌تر که فاقد بلوتوث هستند را هم به این محصول متصل کرد.

از دیگر مشخصه‌های این دستگاه می‌توان به نسبت سیگنال به نویز ۸۰ دسی‌بل، امکان اتصال به چندین اسپیکر دیگر و زمان شارژ ۴ ساعته اشاره کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

این احساس، به ویژه در بین دختربچه ها، نیازی فطری است و جایگزین ندارد. غرب نیز همواره در پی ساخت دهکده ای یکپارچه به تربیت نسل غربی همت گمارده و در این راه، هزینه ها کرده است.در دنیای کنونی چیزی وجود ندارد که خنثی باشد؛ بدین معنا که در ماهیت هر چیز اثرات یک فرهنگ و تمدن مشاهده می شود. نمونه های این نظریه، فراوان است که در مثال می توان به لباس غربی و شرقی اشاره داشت. لباس غربی به دلیل اثری که از فرهنگ اومانیستی غرب می گیرد، هر روز، به بدن نماتر شدن حرکت می کند، و لباس، دیگر پوششی برای حفظ بدن نیست. اسباب بازی و هر چیز دیگری که از دل هر فرهنگی خارج می شود، رد پایی از عقاید، فرهنگ و تمدن سازنده آن به بازار می آید.
عروسک باربی نیز یکی از همین نمونه هاست. در روش های تعلیم و تربیت، مهم ترین و کلیدی ترین عامل، بحث الگوسازی است. هر سن و هر جنس الگوی خاص خود را دارد که در این میان، سن کودکی یکی از مهم ترین این سنین است. در سنین کودکی، دختربچه ها به عروسک خیلی علاقه دارند که این علاقه، نشأت گرفته از عاطفه ویژه دختربچه ها، به دلیل قدرت همذات پنداری و خیال پردازی کودک است. از این منظر، نقش عروسک بسیار برجسته است، زیرا بالاترین نقش تربیتی را به ویژه در شکل دهی و پایه ریزی شخصیت دختران دارد. عروسک باربی نیز، نه تنها از این امر مستثنا نیست، بلکه به دلیل زیبایی و انعطاف پذیری و ترکیب بدنی اش، تأثیر بسیار بیشتری در این امر دارد.
عروسک باربی نیز در راستای همین اهداف قرار دارد. عروسک باربی، نمادی از روح تجدد امریکایی است که در قالب اسباب بازی دختربچه ها، به همه جای دنیا صادر شده است. این عروسک، عملا هدیه بزرگ ترها به کودکان است تا آنها را برای پذیرفتن تمدن شیطانی آماده کنند.
پس از ساخت باربی، تصمیم بر آن شد تا مدل های گوناگونی از لباس، در اختیار کودکان قرار گیرد تا آنان بتوانند، شخصیت دلخواه خود را در مدل های مختلف، به باربی ببخشند. به مرور زمان، باربی کارکرد مهمی یافت؛ باربی به دختران آموزش می داد که جامعه مدرن، از آنها به عنوان یک زن چه انتظاری دارد. از طرفی عروسک باربی، بر خلاف سایر عروسک ها، تداعی کننده یک بچه نبوده و دارای چهره بچه گانه نیست، بلکه یک زن 20 ساله امریکایی، با تمام مشخصات اندامی آن است که 

باربی مفصلی ارزان با دقت فراوان طراحی و ساخته می شود و با حضور تصاویرش در اکثر مایحتاج ضروری کودکان و نوجوانان، از جمله لوازم التحریر و.. ملکه ذهنی کودکان و نوجوانان (به خصوص دختران) گردیده و خود را به آنان تحمیل کرده و موجب خرید عروسک می شود. این امر، بدیهی است که از آن پس، دختران سعی در این مسئله دارند که خود را بیشتر به این عروسک نزدیک کرده و دقیقا دارای سلیقه ای همانند باربی (یک زن امریکایی) باشند.

در همین راستا، دختران نوجوان غرب و سایر کشورها، برای اینکه اندامشان شبیه باربی شود و یا از الگوی باربی زیاد فاصله نداشته باشند، از خوردن غذا به اندازه کافی در سن رشد خود پرهیز کنند. از این رو آمار سوء تغذیه دختران غربی که توسط سازمان های بهداشتی گزارش می شود حیرت آور است، چون مطرح می شود که ترکیب اندام باربی هیچ گاه به هم نخواهد خورد، لذا در تربیت دختران، برای اینکه در سنین بزرگ، هیچ گاه آبستن نشوند، جهت حفظ تناسب اندام بسیار موثر بود.
در دهه 90 میلادی به دلیل کاهش نرخ تولید مثل در غرب، به ویژه امریکا، باربی برای تربیت دختران در آن زمینه وارد صحنه شد و این عروسک با یک جنین در شکم خود به بازار آمد تا دختران نوجوان، با وضع حمل باربی به دست خود، به مادر شدن اشتیاق یابند. امروزه اسکیپر که خواهر کوچک باربی محسوب می شود، بخشی از پاسخ به درخواست سیاستگذاران فرهنگی، برای بچه دار بودن باربی است. با توجه به مطالب بیان شده، عمق اثر و تاثیر فوق العاده این عروسک بر روی افکار، رفتار و عمل دختران مشهود است. تعداد زیادی از هنرپیشه ها و خوانندگان زن غربی، با صرف هزینه های زیاد، اندام و چهره خود را همچون باربی می سازند، تا مورد توجه عموم واقع شوند و این خود می تواند دلیلی بر بلوغ زودرس جنسی دختران در غرب باشد.
این عروسک، به عنوان تبلور تمام عیار مدرنیزه، نقش اساسی در انتقال این فرهنگ به سایر جوامع دارد، فرهنگی که به زن نگاهی ابزاری دارد، و شعارهای فمینیستی می دهد.
ساخت این عروسک توسط غربی ها، نشانگر اهداف مورد نظر آنهاست؛ این در حالی است که نظام خاطرات سنتی ما، به یاد دارد که عروسک های شرقی، برگرفته از روح شرق و در موارد اسلامی، دارای وجاهت و ارزش های انسانی است؛ حتی یک کودک مسلمان که تحت تاثیر فرهنگ غرب قرار نگرفته، بدون تعلیم عروسکی می سازد که در آن، اثر یک زن دیندار و متدین مشهود است؛ برای مثال، نوع لباسی که برایش تهیه می کند، حجاب نسبی که برایش در نظر می گیرد و اسمی که برایش انتخاب می کند، همه و همه حکایت از خنثی نبودن این عروسک نسبت به فرهنگ سازنده آن دارد. طبیعی است که سازنده غربی این عروسک های باربی، جدا از آنکه به فرهنگ مدرن غرب معتقد است، برای
صرفه اقتصادی، با برنامه ریزی، عروسکی می سازد که بتوان از آن، به عنوان سوغاتی برای نسل بعد و کشورهای شرقی استفاده کرد. از آنجا که ساخته یک کودک از فرهنگ و تفکر او جدا نیست، مطمئنا ساخته هایی که توسط غرب به سراسر دنیا عرضه می شود، حاصل فرهنگ آنهاست و با هدفی خاص انجام می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

روش های کسب در آمد با موبایل وبلاگ نویسی یکی از ساده ترین راه ها برای دستیابی به مخاطبان زیاد و کسب درآمد با گوشی است. ساختار وبلاگ شما می تواند به گونه ای باشد که اطلاعات مورد نظر مردم را به ایشان ارائه دهد. اگر تخصص خاصی دارید یا اینکه قلم خوبی دارید یا حتی طنز پرداز هستید و می خواهید مهارت های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید ایجاد وبلاگ یکی از روش های تولید محتوا و کسب درآمد با گوشی است. شما می توانید از یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کنید و بدون دانش برنامه نویسی و فقط از طریق قالب های وردپرس وبلاگ یک وبلاگ جذاب و پرمخاطب ایجاد کنید.

2. فروش آنلاین محصولات
می توانید محصولات را به صورت آنلاین در بازار جهانی بفروشید. تنها در عرض چند ساعت می توانید فروشگاه اینترنتی از طریق Shopify و وردپرس ایجاد کنید که راهی بسیار آسان است. بوسیله پلتفرم های فروش آنلاین می توان هر آنچه را که برای داشتن فروشگاه تجارت الکترونیکی و در کمترین زمان لازم دارید، در اختیار داشته باشید.

پیشنهاد می کنم
قالب های وردپرس فروشگاهی
راست چین را ببینید.
محصولی که به صورت آنلاین می فروشید، لازم نیست توسط شما ساخته شود. و از طریق drop shipping مستقیماً به مشتری ارسال کنید. دراپ شاپینگ نوعی روش تامین کالاست که خرده فروش محصول را در انبار خود نگه نمی دارد و اگر سفارشی از طریق خریدار ثبت کند مستقیما از عمده فروش برای مشتری ارسال می شود. دراپ شاپینگ دقیقا برعکس توزیع مستقیم که در آن مشتری کالای خود را از فروشگاه تحویل می گیرد است. اساساً شما هیچ کالای موجودی ندارید و تمامی خدمات مشتری، حمل و نقل، و غیره توسط تولید کننده انجام می شود.

3.کسب درآمد با موبایل در YouTube
هزاران نفر روزانه یک کانال YouTube باز می کنند و از طریق فیلم، مهارت های خود را در YouTube نشان می دهند. هنگامی که کانال آنها محبوب شد، شروع به کسب درآمد از طریق تبلیغات در فیلم های خود می کنند. یوتیوب در ایران فیلتر است شما برای دآمدزایی از یوتیوب بایدحساب Google AdSense داشته باشید که اگر در ایران باشید شما دسترسی به این حساب نخواهید داشت. در اینصورت بهترین روش این است کهشما می توانید از دوستی که در خارج از ایران است بخواهید که یک کانال با نام خود ایجاد کند و ایمیل شما را به عنوان یکی از مدیران کانال ثبت کند. کانال یوتیوب یکی از روش های کسب درآمد دلاری است و اگر کانال شما هزار عضو فعال داشته باشد و چهارهزار دقیقه از ویدئو های شما دیده شده باشد، یوتیوب به حساب شما پول واریز خواهد کرد. به ازای هر هزار بازدید حدودا بین ۱ تا ۲ دلار به شما پول می دهد.

یک کانال YouTube راه اندازی کنید.
کانال خود را مطابق با شرایط YouTube Partner Program رشد دهید.
حساب ادسنس خود را راه اندازی کنید.
فیلم بسازید (هر چیزی که مفید و یا جالب باشد حتی یک شوخ طبعی )
ویدئو های خود را با عناوین جذاب در YouTube بارگزاری کنید.
برای بالارفتن تعداد فالورها صبور باشید.

کسب درآمد با گوشی

4. همکاری در فروش
بازاریابی شرکت های وابسته (Affiliate marketing) یا همکاری در فروش به معنای تبلیغ محصولات ارائه شده توسط دیگران و بدست آوردن کارمزد هنگام فروش است. سایت های وابسته به شما یک لینک یا کد html (تبلیغات) می دهند. اگر کاربران بر روی لینک ها کلیک کنند و خرید یک محصول خاص را در مدت زمانی خاص (عموماً در 24 ساعت) انجام دهند، سایت ها کاربرانی را که بر روی لینک کلیک کرده اند را تشخیص می دهد و سود حاصل محاسبه می شود.

از این طریق شما می توانید میزان بازدیدکنندگان را افزایش داده و خدمات آنها را ارتقا دهید و سپس وقتی افراد روی این پیوندها یا تبلیغات کلیک می کنند درآمد کسب کنید.

چند سایت خارجی:

آمازون
JVZOO
تلمارت
Bluehost
زمین سایت
اما در ایران می توانید از وبلاگ های خود برای تبلیغ کمپین های وابسته استفاده می کنند، البته افرادی که وبلاگ ندارند می توانند از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، پینترست، توییتر و… به تبلیغ محصولات مورد نیاز مردم پرداخته و درآمد کسب کنند.

شما میتوانید سیستم همکاری در فروش محصولات راست چین را ایجاد کنید و تنها با تبلیغ لینک مارکتینگ محصولات، از اولین خرید هر کاربر جدید (که قبلا در سایت راستچین اکانت نداشته باشد)، به راحتی 10 درصد از قیمت محصول را صاحب شوید و با این کار به آسانی به درامدزایی بپردازید.

افزونه بازاریابی دیجی کالا هر قالب سایتی را به قالب همکاری در فروش digikala تبدیل می کند. با این افزونه همه لینک های صفحات، نوشته ها، دسته بندی ها، برچسب ها و… با کنترل کامل به صورت اتوماتیک به لینک Affiliate تبدیل می شود و امکان همکاری در فروش دیجی کالا را برای شما فراهم می آورد.



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

حذف اکانت تلگرام یا دیلیت اکانت تلگرام به طور دائمی یکی از راه های بستن حساب در این پیام رسان محبوب است. حذف حساب تلگرام به دو روش خودکار و دستی امکان پذیر است. ممکن است افراد به دلیل مشغله های کاری و یا تحصیلی که دارند به فکر حذف این پیام رسان بیافتند و یا اینکه به دلیل مزاحمت هایی که برایشان ایجاد شده است. در برخی موارد نیز شاهد آن هستیم افرادی که ریپورت شده اند به فکر حذف حساب تلگرام خود افتاده اند که در چنین مواردی حذف دائمی اکانت تلگرام سودی برای این افراد ندارد و آن ها را از ریپورت خارج نخواهد کرد.

توجه داشته باشید در صورت دیلیت اکانت تلگرام تمام داده ها ، کانال ها و گروه های شما به صورت دائمی حذف می شود و با افتتاح مجدد حساب این داده ها برگشت داده نمی شوند و شما به عنوان یک کاربر جدید به حساب می آیید. در این آموزش به صورت جامع به شما یاد می دهیم تا بتوانید حساب خود را در تلگرام پاک کنید. با حذف اکانت تلگرام به زبان فارسی و آموزش قدم به قدم آن، به شما یاد می دهیم تا به سادگی اکانت خود را حذف کنید.

حذف اکانت تلگرام به صورت دائمی
با آموزش دیلیت اکانت تلگرام در سایت دانیال طاهری فر با ما همراه باشید.

حذف اکانت تلگرام و مشکلات آن
قبل از بیان روش های حذف دائمی اکانت تلگرام باید مواردی را متذکر شویم:
با حذف تلگرام تمامی داده های شما پاک خواهد شد
تمامی کانال ها و گروه هایی که داشتید پاک می شوند
یوزر شخصی و اختصاصی شما از دست می رود
کانتک هایی که به حساب خود اضافه کرده اید پاک می شوند
کلیه چت ها و پیام های خصوصی شما حذف می شوند
سیوهایی که داشتید همگی از بین می روند
با نصب مجدد این اطلاعات برگشت داده نمی شود
دیلیت اکانت تلگرام تاثیری در ریپورتی شما ندارد
آموزش حذف اکانت تلگرام

حذف خودکار حساب تلگرام
یکی از قابلیت های اولیه تلگرام حذف اکانت هایی است که برای مدت طولانی بدون استفاده بمانند. در صورتی که شما برای مدت طولانی از حساب خود استفاده نکنید ، آن حساب به صورت خودکار بسته خواهد شد. این کار باعث می شود تا حساب هایی که فعالیتی در این پیام رسان ندارند حذف شوند. حذف خودکار حساب به چهار صورت ممکن است. شما می توانید وارد تنظیمات حساب خود شوید و هر کدام را که مایل بودید انتخاب کنید.

ما به شما توصیه می کنیم که حداکثر زمان ممکن که یک سال است را انتخاب کنید.

یک ماه
سه ماه
شش ماه
یک سال
برای این کار در نسخه اندروید تلگرام باید به مسیر settings> privacy and security (تنظیمات> حریم خصوصی و امنیت) مراجعه کنید و سپس از بخش Advanced روی گزینه Delete my account if away for کلیک کنید و هر کدام را که مایل بودید انتخاب کنید. در حال حاضر چهار گزینه برای شما فعال است که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

حذف حساب تلگرام
دیلیت اکانت تلگرام
اگر مایل هستید اکانت خود را به صورت دستی پاک کنید ، باید در ابتدا به لینک دیلیت اکانت تلگرام (اینجا) بروید. برای دسترسی آسان تر می توانید از دکمه زیر استفاده کنید. با استفاده از این لینک می توانید به صورت مستقیم به صفحه ای وارد شوید که می خواهید دیلیت اکانت تلگرام را در آن انجام دهید.

delete account telegram
به صفحه زیر هدایت می شوید که در آن می توانید شماره موبایلی که می خواهید اکانت خود را حذف کنید را وارد کنید. توجه داشته باشید که باید در ابتدای شماره خود از 98+ استفاده کنید. اگر از شماره های مجازی و یا خارجی استفاده کرده باشید، نیازی به این کار نیست.

 



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

راهنمای خرید خردکن برقی در این مقاله ما قصد داشته به معرفی انواع خردکن برقی پرداخته و معیار های خرید یک خردکن برقی مناسب را عنوان نماییم و به این سوال که خردکن برقی چه مارکی خوبه پاسخ دهیم. خیلی وقت ها ما در تلویزیون شاهد برنامه های آشپزی بوده و از این که چطور آشپزها به کمک چاقو در سریع ترین زمان ممکن و کاملا حرفه ای میوه ها و سبزیجات را در اندازه های یکسان و یک دست ریز و یا همگی را یک دست درشت خرد می کنند حیرت زده شده ایم. شاید شما نیز تاکنون دست کم یک بار سعی نموده که از آن ها تقلید نموده و همچون آشپزی حرفه ای موادغذایی را خرد نمایید و احتمالا نتیجه چندان جالبی از این موضوع نگرفته اید. اما یک راه سریع تر نیز برای افراد عادی وجود داشته که بتوانند مانند آشپزهای حرفه ای مواد غذایی را به صورت منظم و یک شکل و خیلی سریع خرد نمایید و آن هم استفاده از دستگاه خرد کن برقی می باشد.

خردکن برقی چه مارکی خوبه

 

همان طور که می دانید ریز نمودن موادغذایی نظیر خیار و گوجه با چاقو بسیار وقت گیر بوده و البته طی انجام این کار ممکن بوده دست شما بر اثر برخورد با چاقو بریده شود. مشکلات خرد کردن موادغذایی با چاقو باعث شده بود که با تولید خردکن های دستی و برقی افراد بسیاری از آن ها استقبال نمایند. این محصولات خرد کردن موادغذایی را به کاری آسان و سریع تبدیل نموده اند.

اگر چه خرد کن های برقی از نظر ابعاد و ظاهر با یکدیگر متفاوت بوده اما در نهایت همگی آن ها کارکرد مشابهی را از خود نشان خواهند داد و در واقع تمامی آن ها قادر به ریز نمودن سبزیجات و میوه جات در اندازه های مختلف می باشند. هر چه زمان بیشتری را برای خرد شدن مواد غذایی درون دستگاه اختصاص دهید بدون شک مواد غذایی شما در اندازه های کوچک تری خرد خواهند شد. از موارد مصرف دستگاه های خردکن می توان به خرد نمودن پیاز، سیب زمینی، کدو، خشکبار، کرفس، گوشت، پودرکردن ادویه‌جات و… اشاره نمود.

خردکن برقی دیجی کالا

خرد کن های برقی را می توان یک ابزار کمک آشپزی سبک و جمع و جور دانست که با خرد کردن سریع و آسان مواد غذایی باعث زودتر آماده شدن غذا خواهند شد. در گذشته خردکن هایی در بازار وجود داشت که تنها استفاده ای که از آن ها می شد جهت خرد کردن خشکبار بود این در حالی است که خردکن های امروزی چندکاره بوده و با توجه به نوع آن ها می توان از آن ها در تکه کردن گوشت، صیفی جات و حتی له کردن مواد غذایی استفاده نمود.

در مقاله های قبلی مفصلا در رابطه با خردکن های دستی به توضیح پرداختیم و این بار قصد داشته در رابطه با بهترین مارک خردکن برقی صحبت نماییم.

یکی از پرکاربردترین ابزار الکتریکی موجود در آشپزخانه ها را می توان خردکن های برقی دانست که علاوه بر کمک به سرعت و سهولت آماده نمودن غذا، کیفیت غذا را نیز بهبود خواهد بخشید.

 

خردکن های برقی به نسبت نمونه های دستی بزرگ تر بوده و سرعت و توان آن ها نیز به مراتب بالاتر می باشد. برای کار کردن با این محصول بایستی آن را به جریان برق وصل نموده و استفاده از این نمونه از خردکن ها برای افرادی که از دردهای عضلانی رنج برده توصیه می شود. از آن جایی که دست ها با تیغه های خردکن هیچ تماسی نداشته ایمنی این دستگاه ها در سطح بالایی قرار دارد.

خردکن های برقی زمان تهیه غذا را به میزان قابل توجهی کاهش داده و از این رو باعث ذخیره زمان و انرژی شما خواهند شد. البته گفتنی است که برای شستن قطعات این خردکن ها نیز بایستی زمانی را اختصاص دهید. لذا توصیه می شود به سراغ محصولی رفته که امکان شستشوی قطعات آن با ماشین ظرفشویی وجود داشته باشد و حتما دقت داشته باشید که بتوان کاسه و تیغه های آن را در ماشین ظرفشویی قرار داد.

این که اقدام به خرید چه نوعی از خردکن های برقی نموده کاملا به نیاز های شما وابسته می باشد، برای مثال در صورتی که تنها نیاز به پودر کردن مواد داشته و کمتر به مواد خرد شده در سایز های مختلف نیاز دارید بهتر بوده یک خردکن با قیمت ارزان تر خریداری نمایید. ولی چنانچه علاقمند به آشپزی بوده و دائم در حال پخت غذاها و دسرهای مختلف هستید قطعا یک خردکن برقثی که قادر به خرد نمودن مواد غذایی در اندازه ها و اشکال مختلف بوده برای شما مناسب و کاربردی تر خواهد بود که البته قیمت آن نیز بالاتر می باشد.

 

برای خرید یک خردکن برقی مناسب اول از همه بایستی بودجه خود را تعیین نمایید و پس از آن با بودجه مورد نظر اقدام به خرید خردکن برقی نموده که بتواند نیازهای شما را برآورده سازد.

 



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

رشته جراح دهان و فک و صورت | معرفی جراح دهان، فک و صورت در تهران
جراحی دهان و فک و صورت جراحی‌ای است که طیف وسیعی از بیماری‌ها، صدمات و نقوص سر و صورت و فک و گردن و طاق جمجمه، چه بافت نرم و چه بافت سخت ناحیه دهان و فک و صورت را اصلاح می‌کند.

موارد آموزشی شامل جراحی‌های داخل دهانی کوچک (مینور)، جراحی آسیب‌های ترافیکی (تروما)، جراحی عفونت‌های فک و صورت، جراحی ترمیمی و زیبایی فک و صورت و جمجمه و گردن، جراحی تومورها و کیست‌های خوش و بدخیم فک و صورت و گردن، جراحی نواقص مادرزادی و اکتسابی مثل شکاف کام و لب یک طرفه و دو طرفه، و جراحی‌هایی که در ناحیه دهان، فک، صورت، جمجمه و گردن قابل انجام می‌باشد. جراحی پیوند صورت نیز به محوریت جراحان فک و صورت انجام می‌شود.

چهار فلوشیپ فوق تخصصی نیز دارد که شامل جراحی کنسر دهان فک و صورت، جراحی فک و صورت کودکان، جراحی تروما فک و صورت و جراحی ترمیمی فک و صورت، می‌باشد.

جراحان دهان می توانند مشکلات بی نظمی عمده فکی اسکلتی و دندانی را که به منظور بهبود جویدن ، صحبت کردن و تنفس شما می باشد در همکاری با یک ارتودنتیست و یک جراح بازسازی کرده و درمان کنند .

هماهنگی مجدد فک بالا و پایین به منظور بهبود عملکرد و نیروی گاز گرفتن و ظاهر صورت می تواند روابط مناسبی را در روی همپوشانی مناسب دندان ها و ظاهر صورت داشته باشد.

 لیست بهترین جراح فک و صورت تهران هر گونه ناهنجاری در دهان ، فک و صورت نه تنها بر عملکرد طبیعی دهان و دندان تاثیر می گذارد، بلکه می تواند کیفیت زندگی شما را نیز تحت تاثیر قرار بدهد. به همین علت، جراح فک و صورت، مهارت کامل در خصوص درمان و ترمیم مشکلات ظاهری و عملکردی را دارا می باشد.

برای دسترسی به آدرس و تلفن جراحان دهان ، فک و صورت می توانید از سایت دکتریاب استفاده بفرمایید که لیستی از پزشکان متخصص دهان و صورت را در اختیار شما قرار داده است و بتوانید در کوتاه ترین زمان پزشک مورد نظر خود را جستجو و جهت درمان مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

اگر از افراد علاقه‌مند به هنر آشپزی و شیرینی‌پزی بوده و به صورت حرفه‌ای آشپزی می‌کنید، داشتن یک همزن برقی خانگی و حرفه‌ای برای شما ضروری است. برخی از افراد براین تصور هستند که خرید بهترین همزن برقی جز موارد واجب نبوده و با یک همزن دستی و یا حتی می‌توان با یک چنگال ساده موارد را ترکیب و مخلوط کرد. اگر شما نیز این تصور را دارید، باید بگوییم آشپزی حرفه‌ای تنها به کمک همزن برقی درجه یک معنا پیدا می‌کند و کاربرد همزن برقی در آشپزی به شدت زیاد بوده و داشتن بهترین مارک همزن برقی جزء واجبات است.

امروز در این مقاله می‌‌خواهیم بهترین مدل همزن برقی خانگی و حرفه‌ای را برای شما معرفی کنیم. توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله از سایت چی‌بگیر همراه ما باشید تا با کاربرد همزن برقی، بهترین همزن‌های برقی کاسه‌دار و ... آشنا شوید.

همزن بوش مدل MFQ36460

3.8
همزن بوش مدل MFQ36460
ویژگی های محصول

عملکرد توربو: ندارد
تعداد پره‌های همزن: 2
تنظیمات سرعت: دارد
کاسه: بله
خمیرزن: دارد
اطلاعات بیشتر و خرید
۱.همزن بوش مدل MFQ36460

اگر به دنبال بهترین مدل همزن برقی خانگی و حرفه‌ای هستید، خرید همزن برقی بوش گزینه مناسبی برای شماست‌‌. ابعاد این همزن منحصر به فرد 54×208×154 میلی‌متر بوده و وزن آن 1.9 کیلوگرم است. توان مصرفی این مدل از همزن برقی 450 وات است و دارای دو عدد پره همزن است.

جنس پره و تیغه‌های این همزن استیل بوده و قابلیت تنظیم سرعت دارد و مجهز به کاسه نیز است و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. ظرفیت کاسه این همزن برقی درجه یک 0.5 لیتر است و مجهز به خمیر زن نیز هست. طول سییم آن 1.3 متر بوده و طراحی آن به شدت ارگونومیک و مشتری پسند است.

همزن پاناسونیک مدل MK-GB1

3.8
همزن پاناسونیک مدل MK-GB1
ویژگی های محصول

تنظیمات سرعت: دارد
خمیرزن: دارد
محدوده توان مصرفی: 200 تا 300 وات
اطلاعات بیشتر و خرید
۲. همزن برقی پاناسونیک مدل MK-GB1

برخی از افراد قیمت را به عنوان اولویت اصلی قرار داده و به دنبال همزن برقی ارزان هستند، درصورتی که این روش اشتباه بوده و ممکن است محصول بی‌کیفیتی خریداری کنند.‌ همزن برقی پاناسونیک ضمن داشتن کیفیت مطلوب به شدت مقرون به صرفه نیز است.

ابعاد این همزن برقی 280×200×330 بوده و وزنی معادل 1.8 کیلوگرم دارد.توان مصرفی برق آن نیز نسبتاً مناسب و معادل 200 وات است. جنس پره‌ها و تیغه‌های آن از استیل ضد زنگ بوده و قابلیت شست و شو دارد. به هنگام استفاده از این همزن برقی می‌توانید سرعت چرخش را کنترل و تنظیم کنید.

مهم‌تربن ویژگی این همزن داشتن کتسه‌ای با ظرفیت 3 لیتر بوده و مجهز به خمیرزن نیز هست. طول سیم آن 1.7 بوده و به راحتی قابل استفاده در آشپزخانه‌های بزرگ است.توصیه می‌کنیم قبل ازاستفاده حتماً دفترچه داهنمای آن را مطالعه کنید.

همزن تامسون مدل THFP07853WV

3.9
همزن تامسون مدل THFP07853WV
ویژگی های محصول

تنظیمات سرعت: دارد
خمیرزن: دارد
محدوده توان مصرفی: بیش از 600 وات
اطلاعات بیشتر و خرید
۳.همزن برقی تامسون مدل THFPO7853WV

این همزن برقی دارای ابعاد 350×160×400 با وزنی معادل 7.49 گیلوگرم بوده و به شدت برای پخت انواع شیرینی و غذاهای متفاوت مناسب است. توان مصرفی این همزن برقی 1000وات بوده و این خود گواه بر کیفیت منحصر به فرد این کالا است.

هنگام استفاده از این همزن قادر به تنظیم سرعت چرخش بوده و تا 8 سرعت می‌توانید انتخاب عمل داشته باشید. ظرفیت کاسه این همزن برقی کاسه‌دار 1.15 لیتر بوده و سر و صدای زیادی نیز ندارد. به راحتی می‌توانید پس از استفاده این همزن را بشوببد و نهایت لذت را از استفادا این همزن برقی خانگی و حرفه‌ای ببرید.

همزن کنوود مدل HM430

4.1
همزن کنوود مدل HM430
ویژگی های محصول

عملکرد توربو: دارد
تنظیمات سرعت: دارد
کاسه: بله
چرخش اتوماتیک کاسه: دارد
خمیرزن: دارد
تعداد سری: 2
محدوده توان مصرفی: 300 تا 400 وات
جنس کاسه: پلاستیک
نمایشگر: ندارد
نوع کاسه: متحرک
مشاهده بیشتر
اطلاعات بیشتر و خرید
۴.همزن برقی کنوود مدل HM430

همزن برقی کنوود ابعاد 500×330×300 داشته و وزن آن 2.2 کیلوگرم است. عملکرد این همزن برقی توربو بوده و می‌توانید سرعت چرخش آن را تا شش سرعته تنظیم و کنترل کنید. مجهز به کاسه و چرخش اتوماتیک‌وار کاسه‌است. دارای دو سری و تیغه چرخش بوده و طول سیم آن 1.7 متر است.

محدوه توان مصرفی همزن برقی کنوود 300 تا 400 وات بوده و جنس کاسه آن پلاستیکی بوده و قابلیت شست و شو دارد.

همزن گوسونیک مدل GBM-887

3.2
همزن گوسونیک مدل GBM-887
ویژگی های محصول

عملکرد توربو: ندارد
تنظیمات سرعت: دارد
خمیرزن: دارد
محدوده توان مصرفی: بیش از 600 وات
اطلاعات بیشتر و خرید
۵.همزن برقی گوسونیک مدل GBM-887

ابعاد این همزن برقی خانگی و حرفه‌ای 390×250×290 بوده و وزن آن معادل 5 کیلوگرم بوده و توان مصرفی 1000وات دارد‌. جنس پره آن از استیل ضد زنگ بوده و قابلیت تنظیم سرعت دارد. مجهز به خمیرزن بوده و به صورت خودکار قطع می‌شود. در کاسه این همزن برقی تا 6.5 لیتر موارد را می‌توانید مخلوط کنید. لازم به ذکر است که طول سیم برق این همزن یک متر است.

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

اگر این مقاله را می خوانید یعنی تصمیم به خرید یک بخاری برقی یا هیتر برقی گرفته اید، اما لازم است بدانید که بخاری های برقی در انواع مختلفی هستند و هر کدام ویژگی های و تفاوت هایی باهم دارند.

ممکن است از خود بپرسید که بهترین بخاری برقی کدام مدل است؟ اصلا چه نوع بخاری برقی برای من مناسب است؟ در این مطلب قصد داریم اطلاعات شما را در مورد انواع بخاری برقی و تفاوت های آنها بالا ببریم و در ادامه ۲۵ مدل از بهترین مارک بخاری برقی پرفروش در بازار را به شما معرفی کنیم، در ادامه همراه باشید.

انواع خرید بخاری برقی کدامند؟
۱- بخاری برقی فن دار
این مدل بخاری های برقی که به آن هیتر برقی هم گفته می شود به این شکل عمل می کنند که دارای المنت هایی برای گرم کردن هستند و همچنین فن هایی دارند که حرارت ایجاد شده را همانند یک باد گرم منتقل می کند.

این مدل بخاری های به دلیل داشتن فن و ایجاد باد گرم، سریع تر از سایر بخاری ها اتاق را گرم می کنند و گرمای ایجاد شده هم ماندگاری بیشتری دارد، هرچند که برخی پرتاب باد گرم را دوست ندارند و مایل هستند که بدون پرتاب باد اتاق گرم شود.

۲- بخاری برقی یا هیتر برقی بدون فن
تفاوت این مدل با مدل قبلی این است که تنها دارای یک یا چند المنت برای ایجاد گرما هستند و هیچ فنی برای پرتاپ گرما وجود ندارد، این مدل از نمونه های قدیمی تر هستند که همچنان طرفدران زیادی دارند.

۳- بخاری برقی با گرمای تابشی
این مدل بخاری های برقی با سیستم تابش محیط را گرم می کنند، در واقع با تابش مادون قرمز قسمتی را تحت تابش آن قرار می گیرد را گرم می کند، این مدل برای گرم کردن خانه مناسب نیست و معمولا برای گرم نگه داشتن پا در زیر میز یا گرم کردن رختخواب قسمت های محدودی مانند این مناسب هستند.

پرفروش ترین بخاری برقی های دیجی کالا

نکاتی که پیش از خرید بخاری برقی باید به آنها توجه کنید:
۱- اندازه بخاری برقی
ابتدا باید مشخص کنید که این بخاری قرار است چه متراژ فضا را گرم کند، حتما می دانید که اگر بخاری شما نسب به فضا کوچک باشد، محیط شما به خوبی گرم نمی شود، و اگر بخاری نسبت به فضا بزرگ باشد فضا بیش از حد گرم می شود یا هدر رفت انرژی ایجاد می شود.

یک قاعده برای این اندازه گیری وجود دارد که به صورت تقریبی برای گرم کردن ۳۰ سانتی متر مربع نیاز به ۱۰ وات انرژی گرمایی است، با این فرمول یک بخاری برقی با ۱۵۰۰ وات انرژی گرمایی برای گرم کردن فضایی حدود ۴.۵ متر مربع کافی است، پس طبق این فرمول حساب کنید که برای گرم کردن محیط مورد نظر شما چه میزان انرژی گرمایی نیاز است.

۲- فناوری یا همون نوع بخاری برقی
در قسمت قبل با انواع مختلف بخاری برقی آشنا شدید و دیدید که هر کدام با روش های مختفلی گرما تولید می کنند، برخی از طریق المنت حرارتی مانند هیترهای برقی قدیمی، برخی از طریق پرتاب باد گرم و برخی از طریق تابش به یک محدوده مشخص.

در این قدم باید مشخص کنید که کدام مدل برای شما مناسب است، مثلا مدل تابشی برای گرم کردن یک محدوده کوچک مثل قسمتی از اتاق مانند تختخواب مناسب است، اما مدل های المنتی و فن دار برای گرم کردن کلی اتاق مناسب هستند.

دقت داشته که اگر بی سر و صدا بودن بخاری برای شما اهمیت زیادی دارد، بهتر است بخاری فن دار خریداری نکنید و از مدل های المنتی یا تابشی استفاده کنید، بخاری های فن دار به دلیل روشن شدن فن کمی سر و صدا ایجاد می کنند.

چه زمانی باید از بخاری برقی استفاده کرد؟
مسلما توصیه اول این است که اگر برای شما مقدور است از بخاری گازی استفاده کنید، بخاری های گازی از نظر هزینه به مراتب به صرفه تر هستند و البته گرمای خوبی هم ایجاد می کنند.

اما در مواقعی که محیط شما خیلی بزرگ نیست و از طرفی امکان استفاده از بخاری گازی وجود ندارد، تنها انتخاب ما بخاری برقی خواهد بود که در این شرایط استفاده از بخاری برقی توصیه می شود.

بهترین برندهای بخاری برقی کدامند؟
برندهای مختلف ایرانی و خارجی به تولید بخاری برقی مشغول هستند که در این میان برخی طرفداران بیشتری دارند، از محبوب‌ترین این برندها می‌توان به بخاری برقی دلونگی، پارس خزر، آراسته، کرستون و… اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

در این راهنمای خرید از سایت گاسی وب، ما 10 تا “بهترین ماشین ریش تراش” های سال 2020 را با مارک های مختلف معرفی می کنیم. برای انتخاب مناسب ترین موزر مردانه یا زنانه دنیا برای خود همراه ما باشید. اگر به دنبال خرید ریش تراش موزر با کیفیت و کاربردی هستید، این بخش از راهنمای لوازم شخصی برقی را با دقت بخوانید.

اما سوال اینجاست که:

مشخصات یک ریش تراش مناسب و کاربردی چیست؟
بهترین نوع ماشین ریش تراش های موجود در بازار کدام یک از ریش تراش ها هستند و امکاناتشان چیست؟
چطور می شود بهترین استفاده را از انواع ریش تراش داشت و نحوه استفاده از انواع ماشین اصلاح صورت چگونه است؟
ما به شما کمک می کنیم تا بهترین ماشین ریش تراش را با توجه به نیاز تان انتخاب و خرید کنید.

ماشین ریش تراش فویلی بخریم یا چرخشی؟
ریش تراش فویلی
ویژگی این نوع ریش تراش ها وجود یک فویل آلومینیومی منعطف و سوراخ دار روی تیغه اصلی دستگاه می باشد که مو را به روی تیغه هدایت و آن را اصلاح می کند. این نوع ریش تراش برای کسانی که ته ریش نرم دارند و هر روز می‌خواهند صورتشان را اصلاح کنند و یا مدل خاصی به ریش خود بدهند مناسب است. این ریش تراش برای مبتدی ها هم بسیار مناسب تر است. مدل فویلی ریش تراش عملکردی نزدیک به تیغ را در مورد اصلاح صورت دارد.‌

ریش تراش چرخشی
این مدل دارای ۲ یا سه سری که به صورت چرخان و تیغه هایی درون آن است که در جهت های مختلف می چرخند تارهای مو را پیدا و آن را اصلاح می‌کنند. تفاوتش با نوع فویلی این است که این ریش تراش موهای بلند و زمخت تر را نیز اصلاح می کند.

 

خرید ماشین ریش تراش با سیم مناسب تر است یا بی سیم (شارژی)؟
امروزه ریش تراشی که شارژی باشد، یا باطری خور باشد، بسیار کاربردی تر از ریش تراش های سیمی هستند. البته ممکن است ریش تراش های سیمی مقداری پرقدرت تر از انواع شارژی باشند، اما نباید از مزیت قابل حمل بودن ریش تراش بی سیم (شارژی) به سادگی عبور کنیم که با آن در زمان سفر هم نگران چیزی نخواهید بود.

✳ در ادامه با گاسی وب همراه باشید تا 12 مدل از بهترین ماشین ریش تراش های موجود در بازار را برای خرید به شما معرفی کنیم:

بهترین ماشین های ریش تراش در بازار ایران
قطعاً استفاده روزانه از ماشین اصلاح و ریش تراش، در جذابیت شما آقایان اثر قابل توجهی خواهد داشت. ما در این مقاله سعی کرده ایم با معرفی بهترین ماشین ریش تراش های موجود در بازار شما را در خریدی آسان راهنمایی کنیم، از اینکه با گاسی وب همراه هستید از شما متشکریم.

اولین ریش تراش را سرهنگ جاکوب شیک در سال ۱۹۳۱ ساخت اما از آن روز تا الان شرکت های مختلفی محصولات متنوع و کاربردی از انواع گوناگون ریش تراش را به بازار معرفی کرده اند. یکی از مزیت های کاربردی اصلاح با ریش تراش نسبت به اصلاح صورت با تیغ، استفاده نکردن از کف ریش تراش و صرفه جویی در وقت شماست.

بهترین ماشین ریش تراش براون مدل 7899cc
مدل 7899cc از مارک براون یکی از بهترین ماشین های ریش تراش در بازار می باشد، زیرا تمام ویژگی های یک ریش تراش خود را دارد. از ویژگی های این ماشین اصلاح صورت می توان به تکنولوژی اصلاح خطی (فویلی)، تک سرعته، دستگیره با طراحی ضد لغزش، صفحه نمایش دیجیتالی، تیغه های قابل تعویض، باتری لیتیوم یونی و استند با قابلیت شستشوی خودکار اشاره کرد. در جدول زیر امکاناتی که این ماشین اصلاح صورت دارد را بیان می کنیم.

قیمت این دستگاه در بازار بین 5/400/000 تا 5/600/000 است. برای خرید ماشین ریش تراش با ارزان ترین قیمت، می توانید به دیجی کالا سر بزنید و از طریق لینک زیر مشخصات کامل محصول را ببینید. نوآوری و طراحی ارگونومیک بکار رفته در این ریش تراش، شما را بی نیاز از هر چیزی می کند.

بهترین ماشین ریش تراش براون مدل 7899cc

مشاهده این محصول در دیجی کالا

ویژگی های ریش تراش Braun-7899cc shaver:

خط زن: دارد مدت استفاده پس از شارژ: 50 دقیقه
ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش): دارد قابلیت شستشو: دارد
مدت شارژ شدن کامل: 60 دقیقه اصلاح با شماره صفر: دارد
PLAY


00:00
00:00
MUTE

SETTINGS
PIP
ENTER FULLSCREEN
PLAY
ماشین اصلاح ریش فیلیپس مدل S1110/04
ماشین ریش تراش مارک فیلیپس مدل S1110/04 که قیمت پایین تری نسبت به مدل های معرفی شده دیگر دارد، ویژگی های اصلی یک ریش تراش خوب را داراست. برای مثال از تیغه های ضد زنگ ساخته شده است، قابلیت اصلاح با شماره صفر و قابلیت خط زن نیز دارد. همچنین با توجه به انعطاف پذیری تیغه ها در 4 جهت، می توان اصلاح بهتری را انجام داد.

اگر بخواهیم در مورد کاستی های این ریش تراش از فیلیپس صحبت کنیم، می توانیم به نداشتن قابلیت ضد آب، نداشتن قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب و شارژ نشدن سریع اشاره کنیم که آنقدر هم به چشم نمی آید. در کل می توان با قیمت ارزان تری، این ریش تراش را برای خود خریداری کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

سوال بیشتر افراد : بهترین مارک ساندویچ ساز چیست؟
بیشتر جستجوها در سطح اینترنت برای ساندویچ سازهای چند کاره مارک های همچون پارس خزر ، فلر ، کنوود ، و دیگر برندهای مطرح است و کاربرد آنها چگونه است. که زیاد سرچ می شوند ما سعی کرده ایم که پرفروش ترین و بهترین مارک ها که از نظر کاربرن خوب هستنند را برای خریداران راهنمایی جامع معرفی نماییم.

لیست قیمت 36 مدل ساندویچ ساز پرفروش موجود بازار

ساندویچ ساز بلک اند دکر مدل TS4080
۱,۲۱۵,۰۰۰ تومان
۲۲.۱میلیونتومان

ساندویچ ساز دسینی مدل 6IN1
۱,۳۰۷,۰۰۰ تومان
۳۱.۱میلیونتومان

وافل ساز مدل مینی سانی
۶۲۵,۰۰۰٪۴
۵۹۹,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز پارس خزر مدل SM-850P
۸۲۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز نیکووا مدل NSM-59
۵۳۹,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز دسینی مدل 400
۵۵۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز و وافل ساز دی اس پی مدل KC1049
۹۸۰,۰۰۰٪۸
۸۹۹,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز میگل مدل GSM 400
۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان
۲۵.۱میلیونتومان

ساندویچ ساز دنور مدل SM-2020G
۱,۷۹۹,۰۰۰٪۴۲
۱,۰۴۹,۰۰۰ تومان
۱۷۹۹۰۰۰۰٪۴۲
۰۵.۱میلیونتومان

وافل ساز مدل kp-7
۱۹۷,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز میگل مدل GSM275
۹۸۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز کنوود مدل SM642
۳۴۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز فوما مدل FU _ 451
۱,۰۸۶,۹۹۰ تومان
۰۹.۱میلیونتومان

ساندویچ ساز کنوود مدل SM-642
۳۴۸,۷۶۰ تومان

ساندویچ ساز دسینی مدل ۵۰۰
۵۶۴,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز مدل SM642
۳۴۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز دی اس پی مدل KC1051
۱,۱۹۹,۰۰۰٪۵
۱,۱۴۵,۰۰۰ تومان
۱۱۹۹۰۰۰۰٪۵
۱۵.۱میلیونتومان

ساندویچ ساز تلیونیکس مدل TGT1300
۴۴۵,۰۰۰٪۷
۴۱۵,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز کرکماز مدل A329-16
۲,۹۶۹,۰۰۰ تومان
۹۷.۲میلیونتومان

ساندویچ ساز میگل مدل GSM 401
۱,۴۹۹,۰۰۰ تومان
۵۰.۱میلیونتومان

وافل ساز کاراجا مدل Fun Day
۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان
۳۰.۲میلیونتومان

ساندویچ ساز دسینی مدل DS-417
۴۱۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز المپیا مدل 655-OE کد FF
۵۰۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز ویداس مدل VIR-5637
۹۹۴,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز دسینی مدل دو کاره 1400
۱,۰۸۰,۸۰۰ تومان
۰۸.۱میلیونتومان

ساندویچ ساز رومانتیک هوم مدل SAW-15
۳۳۹,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز هانوور مدل 1010
۵۵۹,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز وگاترونیکس مدل VE-119
۶۳۸,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز مکسی مدل SW-44
۵۱۱,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز کرکماز مدل A328-05
۲,۹۳۰,۰۰۰ تومان
۹۳.۲میلیونتومان

ساندویچ ساز مایر مدل 510
۶۳۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز میگل مدل GSM 200
۷۸۰,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز مگنتا مدل RMH304
۱,۰۱۰,۰۴۰ تومان
۰۱.۱میلیونتومان

ساندویچ ساز درما مدل MZ10
۷۴۵,۰۰۰ تومان

ساندویچ ساز جورج فورمن مدل 22160GCC
۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۶میلیونتومان

دستگاه ساندویج ساز کاراجا مدل FUTURE
۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان
۹۰.۱میلیونتومان
بهترین راهنمای خرید ساندویچ ساز

چه افرادی انواع مدل ساندویچ را دوست دارند؟ شاید غذای بسیار راحت ، یک ساندویچ داغ و خوشمزه بتواند برای هر کسی لذیذ باشد. ساندویچ ها علاوه بر داشتن مواد مغذی و خوشمزه بودن ، می توانند بسیار سالم باشند ، به خصوص اگر خانگی باشند. به علاوه ، بسیاری از آنها بسیار آسان تهیه می شوند – تنها چیزی که لازم است چند ماده و یک توستر یا کوره است. اما کدام نان تست یا کوره باعث می شود ساندویچ های خوشمزه ترین و پر از انرژی باشند؟

برای راهنمایی خرید جهت انتخاب بهترین ساندویچ ساز، ما نه تنها برخی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل های موجود در بازار را مورد بررسی قرار داده ایم ، ما این نقد و بررسی ها را برای شما انجام داده ایم. در آن ، ما همه جنبه های توسترها را پوشش می دهیم ، از جمله اینکه چه ویژگی هایی را باید هنگام خرید جستجو کرد ، انواع مختلف توستر ، بهترین مارک های ساندویچ سازها و موارد دیگر. بنابراین ، بنشینید و بخوانید تا امروز ساندویچ پز مناسب را پیدا کنید.

 

مواردی که باید هنگام خرید ساندویچ ساز در نظر بگیرید
برای خرید بهترین ساندویچ ساز برای نیازهای خود ، مهم است که ابتدا از خود چند سوال بپرسید.

اساسی یا چند منظوره؟
اول از همه ، آیا شما نیاز به یک توستر اساسی یکبار مصرف یا یک دستگاه آشپزخانه چند کاره دارید؟ اگر این اولین ، ساندویچ پز ساده و ارزان قیمت باشد ، راهی برای پیش روی شماست. شما انتخابی از مدل های برقی یا مدل های قدیمی تر که در محدوده استفاده می شود ، دارید. اگر به مورد دوم علاقه دارید ، مدل هایی را انتخاب کنید که امکان پخت و پز همه کاره را فراهم کند: کوره هایی که به شما اجازه می دهند ساندویچ ها را بسازید ، وافل درست کنید ، گوشت و سبزیجات را گریل کنید و تخم مرغ را بپزید. به خاطر داشته باشید که این دستگاه ها به طور کلی نسبت به مدل های پایه گران تر هستند.

بزرگ یا کوچک؟
نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیرید اندازه توستر است. اگر فضای زیادی در آشپزخانه دارید ، لازم نیست زیاد فکر کنید – انتخاب های بی پایان است. توصیه ما؟ از انتخاب توسترهای بزرگتر خودداری کنید ، زیرا دارای سطوح پخت و پز بزرگتری هستند ، که هنگام پخت و پز برای دو یا حتی به عنوان یک خانواده مفید است. اگر فضای زیادی در آشپزخانه ندارید ، نگران نباشید – تولیدکنندگان ساندویچ سازهای با کیفیت زیادی در بازار عرضه کرده اند که جمع و جور ، قابل استفاده و ذخیره هستند. در این حالت ، شما باید به دنبال نان تست هایی با سطح پخت و پز کوچکتر باشید که بتواند یک یا شاید دو ساندویچ را به طور همزمان در خود جای دهد. همچنین به دنبال مدل هایی باشید که بصورت عمودی قابل ذخیره باشند ،

صفحات قابل جابجایی یا غیر قابل جابجایی؟
برخی از ساندویچ سازها دارای ورق پخت قابل جدا شدن هستند ، در حالی که برخی دیگر سطوح پخت دارند که قابل جدا شدن نیستند. در حالی که این جزئیات ممکن است ناچیز به نظر برسد ، برای بسیاری از افراد ، چیزی است که باعث ایجاد یا خرد شدن کوره می شود. به همین دلیل است: بشقاب هایی که پس از انجام پخت و پز به راحتی از بین می روند نیز می توانند به راحتی شسته شوند. کافی است آنها را در ماشین ظرفشویی قرار داده و تمام شد: بشقاب های کاملاً تمیز و مرتب. از طرف دیگر بشقاب های غیر قابل جابجایی تمیز کردن بسیار مشکل است. از آنجا که نمی توانید آنها را از توستر بیرون بیاورید ، باید آنها را به صورت دستی و اغلب به آرامی تمیز کنید تا به قسمت های برقی دستگاه آسیب نرسانید. خوشبختانه ، امروزه ، بیشتر صفحات غیر قابل جابجایی تمیز کردن آسان است زیرا آنها نمی چسبند. معمولاً (اما نه همیشه) کافی است که آنها را با یک پارچه گرم و مرطوب پاک کنید تا آنها را تمیز و مرتب نگه دارید. با این وجود ، گاهی اوقات برای خارج شدن از آن باید از چربی های آرنج زیادی استفاده کنید.

ارزان یا گران؟
سرانجام ، هزینه ای برای پرداخت وجود دارد. در حالی که درست است که قیمت همیشه کیفیت محصول را دیکته نمی کند ، اما بیشتر از آن است که نمایانگر دوام و کارایی کلی دستگاه نیست. به گفته این ، شما مطمئناً برای به دست آوردن یک ساندویچ ساز عالی ، نباید پول صرف کنید! امروزه بسیاری از مدل های مقرون به صرفه در بازار وجود دارند که از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار هستند. بنابراین یافتن وسیله ای که نیازها و ترجیحات شما را برآورده سازد ، هرگز آسان تر نبوده است. با این حال ، اگر قیمت کشیدن نیست ، عاقلانه است که از مارک های معتبر کمی گران تر روی آورید.

چرا باید یک ساندویچ ساز صبحانه تهیه کنید
مطمئن نیستید که در زندگی خود به یک ساندویچ ساز نیاز دارید؟ در اینجا سه ​​دلیل اصلی وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید در یک توستر با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

یک صبحانه سریع و سالم
اگر غالباً زمان کوتاهی دارید اما می خواهید عادات سالم تری را در زندگی خود بگنجانید ، یک ساندویچ ساز ضروری است. قبل از رفتن به محل کار ، به یک صبحانه سریع و سالم احتیاج دارید؟ اگر گیاهخوار هستید ، و شاید مقداری پنیر ، مقداری نان سبوس دار ، یک تخم مرغ ، مقداری بلغور مرغوب یا جایگزین گوشت مصرف کنید و آنها را داخل نان تست خود قرار دهید. سپس کاهو ، گوجه فرنگی ، و اسپرد یا غوطه و وریلا را اضافه کنید – فیبر ، پروتئین و چربی های سالم همه در یک!

میان وعده ها و دسرهای خانگی
اگر عاشق شیرینی هستید یا بچه های شما دوست دارند ، حتماً باید یک ساندویچ ساز همه کاره بخرید ، زیرا این دستگاه ها به شما امکان می دهند نه تنها ساندویچ های سریع ، بلکه میان وعده ها و دسرهای خوشمزه تهیه کنید. بیشتر توسترهای چند منظوره همچنین می توانند وافل ، پنکیک ، کیک ساندویچ شیرین و خوش طعم ، قهوه ای و حتی دونات درست کنند! اگر اولویت سلامتی است (که امیدواریم!) شما می توانید همه این میان وعده ها را به روشی سالم تر تهیه کنید – با استفاده از آرد غلات کامل ، شکر و روغن کمتری ، میوه بیشتر و ادویه جات سرشار از آنتی اکسیدان ها و …

 



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

قصد خرید زودپز برقی را دارید؟ ولی از بهترین مارک های این محصولات اطلاعی ندارید؟ پس پیشنهاد میکنم با ما در این پست همراه باشید چون بهترین مارک زودپز برقی را به شما معرفی کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید. در حقیقت ما بهترین مارک زود پز برقی را بر اساس 2 فاکتو کیفیت و قیمت دسته بندی کرده ایم و در انتها نیز بهترین و پرفروش ترین محصولات سال را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

بیشتر بخوانید: ما در پست راهنمای خرید غذاساز و راهنمای خرید آون توستر بهترین و ایده ال ترین محصولات سال را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از این دو پست هم دیدنم فرمایید.

بهترین مارک زودپز برقی از نظر کیفیت
به طور کلی برند های فلر، فیلیپس، هاردستون، فوما و نوتریکوک از لحاظ کیفیت از هر برندی بالاتر هستند اما قیمت این محصولات به نسبت سایر برند ها هم بالا تر است! پس ارزان ترین مارک زود پز های برقی کدام است؟ در ادامه این برند ها را هم معرفی کرده ایم.

بهترین مارک زود پز برقی از لحاظ قیمت
ویداس، دسینی، گوسونیک، جی پاس، تکنو، سان وود از لحاظ قیمت پایین تر از برند های بالا هستند البته قیمت این محصولات هم خیلی خوب و عالی است.

پیشنهاد ما این است که: اگر بودجه خوبی برای خرید زودپز در اختیار دارید، از برند های فلر، فیلیپس هاردستون نوتوریکوک و… استفاده کنید در غیر این صورت برند های تکنو، جی پاس، سان وود دسینی، ویداس و… میتوانند برند های قابل قبولی باشند.

بیشتر بخوانید: قصد خرید غذاساز را دارید؟ ما در پست بهترین مارک غذاساز و قیمت روز، تاپترین محصولات و مارک های سال را برایتان آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید.

نوشته های مشابه
تصویر از کیفیت تلویزیون اسنوا + نظر خریداران / 10 مدل برتر و قیمت روز
کیفیت تلویزیون اسنوا + نظر خریداران / 10 مدل برتر و قیمت روز
3 روز پیش
ببینید دیگران چه زودپز های برقی را انتخاب کرده اند؟ کلیک کنید

معرفی بهترین زود پز های برقی سال + 20 مدل برتر
در این قسمت ما بهترین و پرفروش ترین زودپز های برقی سال 2021 را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید. جهت مشاهده قیمت روز محصول مورد نظرتان میتوانید بر روی دکمه مشاهده قیمت روز، عکس های بیشتر و خرید این محصول کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید: ما در پست بهترین مارک سبزی خرد کن ایده ال ترین محصولات سال را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید از آنها هم دیدن نمایید.

1 خرید زودپز برقی دسینی مدل 6006
بهترین مارک زودپز برقی - 1
زودپز برقی دسینی مدل 6006
مشخصات این محصول
ظرفیت: 6 لیتر
ظرفیت به نفر: 8 نفره
جنس بدنه: استیل
صفحه نمایشگر: بله
تایمر: دارد
دیگ قابل جدا شدن: بله
توان مصرفی: 1350 وات
اقلام همراه: کابل برق، قاشق پلاستیکی، پیمانه پلاستیکی
مشاهده قیمت روز، عکس های بیشتر و خرید این محصول

2 خرید زودپز برقی ۴ کاره جی پاس مدل GPC307-6L
بهترین مارک زودپز برقی - 2
زودپز برقی ۴ کاره جی پاس مدل GPC307-6L
مشخصات این محصول
ظرفیت: 6 لیتر
ظرفیت به نفر: 8 نفره
جنس بدنه: استیل
جنس ظرف: استیل
صفحه نمایشگر: خیر
دیگ قابل جدا شدن: بله
توان مصرفی: 1000 وات
مشاهده قیمت روز، عکس های بیشتر و خرید این محصول

3 خرید زودپز برقی مدل BSGP-1291
بهترین مارک زودپز برقی - 3
زودپز برقی مدل BSGP-1291
مشخصات این محصول
ظرفیت: 6 لیتر
ظرفیت به نفر: 8 نفره
جنس بدنه: استیل
جنس ظرف: تفلون
صفحه نمایشگر: بله
تایمر: دارد
توضیحات تایمر: 60 دقیقه ای
دیگ قابل جدا شدن: بله
توان مصرفی: 11000 وات
طول سیم: 1 متر
سایر مشخصات: قابلیت برنامه ریزی برای پخت انواع: سوپ، کیک، گوشت، مرغ، برنج، ته دیگ و…



:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

قبل از این که بدانیم آینه دکوراتیو چیست، باید به معنای آینه کاری توجه کنیم. آینه کاری به معنای برش و تبدیل آینه بزرگ به قطعات کوچک تر است. این کار برای ایجاد اَشکال مختلف و طرح های متنوع انجام می شود. قدمت این هنر بسیار بالاست و البته ایرانیان نیز، ید طولایی در این زمینه دارند. نمونه این هنر را در اماکن تاریخی و زیارتی بسیاری دیده ایم. زیباترین آینه های دکوراتیو همانطور که در بالا بیان شد استفاده از آینه نزد ایرانیان از دیرباز مورد توجه بوده است. و البته تا امروز نیز این قضیه ادامه دارد. به عنوان نمونه، همه ما وقتی به خانه جدیدی نقل مکان می کنیم، در کنار قرآن، آینه ای نیز برای آن خانه می بریم. البته ایرانیان در طول زمان، به یک آینه ساده بسنده نکردند و در آفرینش طرح‌ های جدید نیز برآمدند.

اما آنچه که امروزه و با وجود تکنولوژی های روز، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، آینه دکوراتیو است. در زندگی امروز، یکی از راه های طراحی دکوراسیون، استفاده از آینه های طرح دار است. هرکسی که بخواهد طراحی خوبی برای منزلش داشته باشد، قطعا یکی از گزینه های پیش رویش، آینه کاری دکوراتیو خواهد بود. استفاده از این مدل، می تواند زیبایی خاصی به منزل ما ببخشد.

یکی از تاریخچه های معروف برای هنر آینه کاری
با توجه به این که در گذشته وسایل حمل و نقل، مثل امروز دقت و کیفیت بالایی را نداشتند، گاهی آینه ها در میان راه می شکستند. و این شکستن آینه ها انسان را به این فکر انداخت که می‌تواند از کنار هم چیدن آینه های شکسته، اشکال جدیدی به وجود بیاورد. و این گونه، آینه کاری کلاسیک یا سنتی خلق شد. با پیشرفت آینه کاری کلاسیک، امروز شاهد آینه دکوراتیو هستیم که با استفاده از تکنولوژی روز ساخته می‌شود.

تفاوت های آینه کاری کلاسیک با آینه کاری مدرن
آینه کاری کلاسیک در واقع یک هنر دستی است که در آن تکه های آینه با دست ساخته می‌شوند. اما آینه کاری مدرن، همان کار را با استفاده از تکنولوژی، دستگاه و وسایل روز انجام می‌دهد. از دل آینه کاری مدرن آینه دکوراتیو با تنوع بسیار بالایی به وجود آمده است.

یکی دیگر از تفاوت های آینه کاری سنتی و کلاسیک با آینه کاری مدرن این است که در آینه کاری سنتی، قطعات آینه کوچک تر از آینه کاری مدرن هستند.

همچنین تنوع طرح در آینه کاری مدرن بسیار بیشتر از آینه کاری کلاسیک می باشد. طرح هایی همچون طرح لوزی، طرح نیزه ای، طرح الماس، طرح حجمی، طرح رویال، طرح خورشیدی و غیره. که هر کدام مبنی بر ویژگی هایشان، مورد استفاده قرار می گیرند.

تاثیر آینه دکوراتیو بر زیبا سازی فضای خانه
بی شک، یکی از عنصر های زیبایی بخش به خانه های امروزی، استفاده از آینه دکوراتیو است. آینه دکوراتیو می تواند خانه را زیبا و تمیز به تصویر بکشد. طراحان مدرن امروز، استفاده از این نوع آینه ها را بسیار در دستور کار خود قرار داده اند. البته که استقبال مخاطبان نیز باعث شده، که آینه دکوراتیو بیشتر مورد توجه طراحان قرار بگیرد. زیرا که قطعا تاثیر به سزایی در زیبایی و ایجاد حس آرامش در منزل و محیط کار دارد.

آینه دکوراتیو

انواع محیط برای استفاده از آینه دکوراتیو
از آینه دکوراتیو میتوان در هر محیطی استفاده کرد. البته بسته به کارایی آن محیط، نوع آینه دکوراتیو تغییر می کند. در منزل، باشگاه ورزشی، اماکن تفریحی، تالارهای جشن، محیط کار و دیگر موارد. شما می توانید با توجه به نیاز خود، از انواع مختلف آینه دکوراتیو استفاده نمایید.

اثرات مثبت آینه دکوراتیو بر محیط
بسته به نوع محیط، اثرات آینه دکوراتیو می تواند، تغییر کند. مثلا اگر محیط خانه را مد نظر قرار دهیم، موارد زیر بسیار برجسته هستند.

پُر شدن محیط های خالی منزل با نصب آینه دکوراتیو
افزایش زیبایی منزل
افزایش نور در محیط های مختلف خانه
با انتخاب هارمونی رنگی مناسب برای آینه دکوراتیو، این نوع دکوراسیون، میتواند ایجاد حس آرامش بالایی داشته باشد.
ایجاد حس سرزندگی و نشاط در محیط خانه
شما به راحتی می توانید با خرید آینه دکوراتیو از همه مزیت های ذکر شده، بهره بگیرید. و با یک انتخاب هوشمندانه، حس جدید و با نشاطی را به خانه و یا محل کار خود اضافه کنید. این اطمینان را به شما می دهیم که بلافاصله، تاثیر شگرف این کار را مشاهده خواهید کرد.

آینه دکوراتیو ، عامل زیبایی خانه
زیبایی هر خانه ای به عواملی بسیار مرتبط است، از جمله انتخاب وسایل و چینش انها. از جمله مهم ترینِ این وسایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مبلمان
پرده
لوستر ها
دیزاین دیوار شامل کاغذ دیواری، رنگ، آینه دکوراتیو و …
نور و وسایل مربوط به آن
مجموعه آینه کاری آریا، محصولات متنوعی را در زمینه آینه دکوراتیو تولید کرده است که شما می توانید به راحتی، با استفاده از محصولات بی نظیرش، نسبت به تغییرات مناسب منزل خود اقدام کنید. همچنین، مشاوران آینه کاری آریا آماده ارائه هرگونه اطلاعات به شما در زمینه آینه دکوراتیو هستند.



:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

برای آن بیشتر شده است. داشتن یک لپ تاپ مناسب و نگاه خلاقانه، جزو لوازم اصلی این شغل به حساب می آید، هنگام انتخاب لپ تاپ برای انیمیشن باید به RAM و CPU آن توجه داشته باشید. این اجزا از اصلی ترین قطعاتی است که سرعت و قدرت پردازش گرافیکی به آن ها بستگی دارد. شما برای ساخت انیمیشن های سه بعدی به پردازنده های قدرتمندتر و سریع تری نیاز دارید. اگر انیماتور هستید، و دنبال یک لپ تاپ خوب با گارانتی اصالت کالا می گردید، فروشگاه اینترنتی لیپک انواع لپ تاپ های مشاغل مختلف مانند گرافیست، برنامه نویس، تدوینگر و غیره را در یک جا قرار داده تا شما به راحتی بتوانید بررسی و انتخاب کنید. بهترین لپ تاپ های مالتی مدیا و انیمیشن سازی 1. Apple macbook Air 13

این لپ تاپ برای کارهای گرافیکی نظیر ندارد، زیرا از بهترین پردازشگر گرافیکی Intel Iris plus پشتیبانی می کند و پردازنده مرکزی آن ، core i3 می باشد، ابعاد نمایشگر 13 اینچی و رزولوشن 2560*1600 تصاویر را بسیار واضح و شفاف نمایش می دهد. صفحه نمایشگر آن از نوع رتینا با پنل IPS است، رم این دستگاه ظرفیت 8 گیگابایتی دارد که تا 16 گیگابایت می توانید آن را ارتقا دهید، و حافظه داخلی، 512 گیگابایت است، که سرعت بالای دستگاه را به خوبی تضمین می کند، به جز اینکه این لپ تاپ مناسب گرافیست هاست، تایپیست ها هم می توانند به راحتی با صفحه کلید فوق العاده راحت آن کار کنند. وجود صفحه کلید سیزر سوییج تجربه ای کم نظیر را برای تایپیست ایجاد می کند. شما در کنار این لپ تاپ می توانید حمل و نقل و سفرهای راحتی داشته باشید چون فوق العاده سبک و باریک است.

2. Acer Aspire 5 15.6
وجود پردازنده گرافیکی Geforce MX150 GDDR5 NVIDIa و پردازنده مرکزی نسل هشتم پردازنده اینتل Core i5 8250Uحرفی برای گفتن نمی گذارد، شما با این لپ تاپ می توانید به سرعت نور پرواز کنید زیرا بسیاری از کارهای سنگین را برای شما سبک می کند. حافظه رم 12 گیگابایت DDR 1 گیگابایت حافظه داخلی و حافظه اختصاصی دوگیگابایت کارهای گرافیکی شما را راه می اندازد. صفحه نمایش 15 اینچی تصاویر را برای شما جذاب تر نمایش می دهد، به خصوص وقتی مشغول انجام کارهای گرافیکی یا تماشای یک فیلم هیجان انگیز هستید. لپ تاپ ایسر اسپایر 5 یکی از بهترین لپ تاپ ها از نظر سخت افزاری برای کارهای مالتی مدیا به شمار می آید. شارژدهی 7 ساعته باتری خیال شما را از بابت چندین ساعت کار راحت می کند.

رشد کسب و کار در شبکه های اجتماعی با تبلیغات و افزایش دنبال کننده
لپتاپ Acer Aspire 5 15.6
لپتاپ Acer Aspire 5 15.6
3. Asus TUF 15.6
قطعا شما هم با من موافق هستید، که ایسوس یکی از باکیفیت ترین لپ تاپ ها را دارد و سری TUF جزو لپ تاپ های میان رده گیمینگ به شمار می آید. قطعا وقتی اسم لپ تاپ گیمینگ می آید، توقع یک کارت گرافیک حرفه ای داریم. کارت گرافیک این لپ تاپ به یکی از قدرتمندترین پردازنده ها مجهز است. پردازنده گرافیکی Geforce GTX 1650 GDDR5و البته پردازنده AMD Ryzen 7 3750H نیز از آن پشتیانی می کند. صفحه نمایش 15 اینچی و Full HD آن بسیار مناسب برای بازی های مهیج و کارهای مالتی مدیاست. قطعا این لپ تاپ با مشخصات سخت افزاری قدرتمندی که دارد، جزو لپ تاپ های مناسب برای مالتی مدیا و کارهای روزمره است. ظرفیت رم دستگاه 32 گیگابایت و حافظه داخلی، 1 ترابایت می باشد، جنس دستگاه با اینکه پلاستیکی است اما استحکام بالایی دارد و دربرابر ضربات بسیار امن است.

لپتاپ Asus TUF 15.6
لپتاپ Asus TUF 15.6
4. Asus VivoBook 15
این لپ تاپ یکی از شاهکارهای ایسوس است. طراحی فوق العاده زیبای ایسوس ویوبوک اولین چیزی است که نظر شما را به خود جلب می کند. پردازنده گرافیکی آن، انویدیا، Geforce GTX 1050 می باشد که با پردازنده مرکزی نسل هشتم سری Core i7 ترکیب فوق العاده ای ساخته است. صفحه نمایش 15 اینچی ویوبوک و رزولوشن 1080*1920 کارهای گرافیکی و تماشای فیلم را لذت بخش می کند. یکی از ویژگی های مهم صفحه نمایش آن که برای کارهای مالتی مدیا اساسی است، زاویه دید 178 درجه آن است که وسعت دید بیشتری به انیماتور می دهد،و خبر خوب اینکه تصاویر و رنگ ها به هم نمی ریزند. Asus Vivoobook،16 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی را پشتیبانی می کند. اگر کار برنامه نویسی هم دارید، نیازی به خرید لپ تاپ برنامه نویسی نیست، چون این لپ تاپ کارهای مالتی مدیا و برنامه نویسی را به خوبی انجام می دهد



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

طی چند سال اخیر تا به امروز، حافظه های ذخیره سازی همراه، پیشرفت چشمگیری داشته اند. هنوز دورانی را که به دنبال دیسکت با سرعت و کیفیت بهتری بودیم تا چند فایل و عکس را در آن ذخیره و حمل کنیم را، به یاد داریم. هارد اکسترنال ارزان قیمت چی بخرم؟ اما با بالاتر رفتن حجم فایل ها و البته نیازهای مردم، صنعت ذخیره سازی اطلاعات نیز رو به پیشرفت گذاشت و امروز شاهد آن هستیم که هارد دیسک های ظرفیت بالا نیز در دسترس عموم قرار دارد و کمتر کسی را می توان پیدا کرد، که تجربه استفاده از هارد دیسک اکسترنال را نداشته باشد. در این مطلب تصمیم دارم تا ضمن معرفی بهترین هارد اکسترنال و مشخصه های مهم در انتخاب آن، دلیل نیاز به یک هارد دیسک مناسب را بیان کنم. اگر شما هم قصد خرید یک حافظه جانبی را دارید و دنبال بهترین هارد اکسترنال می گردید، پس با همراه باشید.

بهترین هارد اکسترنال

بهترین هارد اکسترنال به همراه قیمت و روش خرید
ضرورت به همراه داشتن هارد اکسترنال
همیشه از قدیم گفته اند که دوتا بهتر از یکی است. مهم نیست شما کامپیوتر رومیزی دارید یا لپتاپ؛ در هر صورت داشتن یک حافظه جانبی، از نان شب هم واجب تر است. تجربه نشان داده است که اکثر افراد هنگام خرید لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر و … وسواس زیادی روی میزان حافظه آن به خرج می دهند؛ که شاید کوچکترین نیازی هم به آن نداشته باشند. در حالی که می توانند با تهیه یک هارد دیسک با حجم پایین تر، در کنار آن از هارد اکسترنال مناسب هم بهره مند شوند.

اهمیت هارد اکسترنال تنها به موارد عمومی چون حمل فیلم و عکس ختم نمی شود و بلکه بسیار فراتر از آن است. به عنوان مثال شاید شما دوست نداشته باشید که کسی در محیط کار، به فایل های شما دسترسی داشته باشد. شما با داشتن یک هارد اکسترنال مناسب می توانید حتی سیستم عامل را روی آن نصب کرده و آن را همیشه با خود همراه داشته باشید. در این صورت فایل های ضروری را همیشه در کنار خود دارید و هیچ نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

خرید هارد اکسترنال

از دیگر کاربردهای هارد اکسترنال، می توان به قابلیت بک آپ گیری و تهیه نسخه پشتیبان از کل سیستم اشاره کرد. اینجاست که حساسیت کار بالا رفته و باید در انتخاب بهترین هارد اکسترنال، وسواس لازم را به خرج دهید. زیرا ممکن است که در اثر حادثه های مختلفی، اطلاعات شما صدمه ببیند. لذا انتخاب هارد اکسترنال خوب می تواند در سیل و باران، آتش و زلزله و… امنیت اطلاعات شما را تامین کند.

بهترین هارد اکسترنال را از کجا می توان خرید؟
خرید هارد اکسترنال خیلی راحت است و مراکز زیادی در سطح شهر برای انتخاب و خرید بهترین هارد اکسترنال وجود دارند که سایت های اینترنتی نمونه هایی از آن هستند. اما قبل از آنکه تصمیم به خرید بگیرید، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را نیز بخوانید.

فروشندگان فعال در سطح شهر، عموماً اطلاعات کاملی در خصوص اجناس نداشته و صرفاً فروشنده هستند و حتی در صورت خرابی قطعات دو حالت را تجربه خواهید کرد؛ یا قبول نمی کنند، یا اگر برای گارانتی مورد قبول واقع گردد، باید مدت زیادی را صبر کنید تا قطعه توسط گارانتی مورد بازدید قرار گرفته و سپس تعویض یا تعمیر گردد. این پروسه گاهاً به چند ماه نیز می انجامد که طبق تجربه قبلی به ما ثابت شده که در خصوص هارد اکسترنال و اینترنال سخت گیری های بسیار زیادتری وجود دارد. همچنین فروشگاه های سطح شهر قیمت های دقیقی ندارند و نمی توان انتخاب دقیقی به لحاظ قیمت داشت.

از سویی دیگر، فروشگاه های اینترنتی بسیاری وجود دارند که اقدام به فروش هارد اکسترنال می نمایند؛ ولی بهتر است کار را به کاردان بسپارید. هارد قطعه بسیار حساسی است و در صورتی که خریدتان را از جای معتبر انجام ندهید، احتمال ضرر بسیار زیاد خواهد بود. علت اینکه قبلا به سایت همکار آی تی اشاره نمودیم، به این خاطر است که فروشگاه همکار آی تی توسط افرادی اداره می شود که سالها در امر فروش و پخش قطعات کامپیوتر در قلب تهران تجربه فعالیت دارند و به اصطلاح خودمانی، سردی و گرمی روزگار را چشیده اند.

برای خرید بهترین هارد اکسترنال در فروشگاه همکار آی تی، به عنوان قدیمی ترین فروشگاه توزیع هارد دیسک در ایران، بدون هیچ دغدغه فکری و با اطمینان خاطر می توانید محصولات را مشاهده و مقایسه نموده، و سپس سفارش دهید. تمرکز همکار آی تی بر روی حافظه های ذخیره سازی می باشد که به صورت تخصصی در امر فروش انواع هارد اکسترنال، اینترنال، هارد های مخصوص دوربین مدار بسته (Surveillance Series)، هارد سرور و… فعالیت می نمایند.

بدون شک خرید از همکار آی تی انتهای کار نخواهد بود، و همچنان از پشتیبانی در مدت گارانتی محصول نیز لذت خواهید برد. البته ویژگی بسیار مهمی که فروشگاه همکار آی تی را از دیگر فروشگاه ها مستثنی می کند، قیمت های به روز و بسیار منصفانه آن است. می توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان فروش در همکار آی تی، ضمن بالا بردن سطح دانش خود در این زمینه، بهترین هارد اکسترنال یا اینترنال را با قیمتی باورنکردنی و بسیار پایین تر از فروشگاه های مشابه خریداری نمایید. زیرا اغلب اجناس به قیمت همکاری در فروشگاه همکار آی تی قرار داده می شود و مهم نیست یکی بخرید یا چند عدد؛ در هر صورت برنده شما هستید.

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

بیشتر ایرانی ها از قالیچه و فرش آشپزخانه مدرن در آشپزخانه های خود استفاده می کنند. این موضوع در بزرگ تر جلوه دادن آشپزخانه کمک زیادی می کند. به طور مثال قالیچه هایی با طرح های سنتی به وفور در آشپزخانه های ایرانی پیدا می‌شود. فرش اشپزخانه چی بخرم از دیگر جدیدترین مدل فرش آشپزخانه می توان به فرش فانتزی آشپزخانه ، فرش گرد برای آشپزخانه و مدل فرش آشپزخانه عروس اشاره نمود که این دو به لحاظ طرح با یکدیگر فرق می کند ، زیرا همان طور که می دانید برای انتخاب فرش آشپزخانه عروس افراد بیش تر به سراغ طرح های جدید با رنگ های روشن می روند ، اما طرح فرش فانتزی آشپزخانه ، متشکل از چند ضلعی های نامتقارن و رنگ بندی گوناگون می باشد که افراد طبق رنگ بندی های مختلفی که در سایر وسایل آشپزخانه خود به کار برده اند ، می توانند انتخاب های متفاوتی از رنگ و مدل فرش آشپزخانه شیک خود را داشته باشند .

در ادامه تمام آنچه که برای خرید بهترین مدل فرش آشپزخونه مدرن باید در نظر بگیرید ، آورده شده است.

بافت فرش آشپزخانه
همه ما می دانیم که آشپزخانه مکانی پر رفت و آمد است و همواره در معرض انواع لکه های غذایی و آشامیدنی است پس بهتر است که مدل فرش برای آشپزخانه طوری انتخاب شود که در برابر شست و شو و حرارت مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.

جنس فرش آشپزخانه مدرن باید به گونه ای باشد که تا حدی توانایی پوشاندن لکه ها را داشته باشد. بافت فرش مخصوص آشپزخانه بهتر است به شکلی باشد که بتوان به سادگی با جارو کشی ساده ذرات غذا را از روی آن تمیز کرد. به طور کلی پیشنهاد میکنیم که از بین فرش های ماشینی و فرش های دستباف، فرش های ماشینی را که شستشوی راحت تری دارند استفاده کنید.

فرش های دستباف برای آشپزخانه زیاد مناسب نیستند. زیرا این گونه فرش ها بسیار گران قیمت هستند و احتمال خرابی و پارگی آن ها در محیط آشپزخانه بسیار بیشتر است بنابراین بهتر است فرش و قالیچه آشپزخانه ی ارزان تر و مقرون به صرفه تری را انتخاب نمایید.

راهنمای انتخاب فرش آشپزخانه
اندازه فرش آشپزخانه
قبل از خرید فرش گرد برای آشپزخانه باید به اندازه مساحت آشپزخانه خود توجه کنید. فرش و یا گلیم انتخابی شما نه باید خیلی بزرگ تر و نه خیلی کوچک تر باشد. در صورتی که از میز غذاخوری در آشپزخانه استفاده میکنید بهتر است ابعاد فرش آشپزخونه به گونه‌ای باشد که زیر کل میز ناهارخوری به همراه صندلی‌ها را فرا بگیرد.

این قالب ها امروزه به راحتی در بازار عرضه می‌شوند و شما می توانید به راحتی آن ها را خریداری نمایید. با استفاده از این قالب ها از سر خوردن و خطرات احتمالی هنگام تردد در آشپزخانه جلوگیری می شود.

طرح و رنگ فرش آشپزخانه
بیشتر بانوان هنگام خرید قالیچه آشپزخانه، در انتخاب رنگ و طرح آن دچار تردید میشوند و کمی مشکل پسند میشوند. برای حل این مشکل باید هنگام خرید و انتخاب فرش آشپزخانه مدرن خود به سبک دکوراسیون و تم و سایر لوازم آشپزخانه ، رنگ کابینت و … توجه کنید.

اما خب یک مسئله ی دیگری هم وجود دارد که برخی از بانوان به هارمونی توجهی ندارند و میگویند که فرش فانتزی آشپزخانه نباید خیلی روشن باشد تا کثیفی ها را نشان دهد و مجبور به شستشوی دائم آن نشوند.

بنابراین در صورتی که قصد استفاده از فرش و قالیچه و گلیم را در آشپزخانه خود دارید، با توجه به نکته ای که گفته شد بهتر است قالیچه های رنگ تیره انتخاب کنید تا کثیفی را خیلی زود نمایان نکند.

در صورتی که قصد خرید فرش آشپزخانه جدید فانتزی رنگ روشن را دارید؛ توصیه می شود مدل هایی را انتخاب کنید که اشکال و طرح های شلوغ و پیچیده ای را داشته باشند تا اجازه ندهند لکه ها مشخص باشند.

گلیم فرش هایی هم که در دسته قالیچه فانتزی قرار گرفته اند، به تازگی وارد بازار شده است. این مدل فرش آشپزخانه طرفداران بسیار زیادی برای خود دارند. که در منازل ایرانی هم بسیار محبوبیت پیدا کرده است. شما نیز می توانید از این مدل گلیم فرش های فانتزی استفاده کنید و نمای خاصی را به آشپزخانه خود ببخشید.



:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

این مقاله جامع ترین راهنمای خرید فر توکار می باشد. اگر برای شما هم پیش آمده که این سوال فر توکار چی بخرم؟ مواجه شده اید، با مطالعه این مقاله و دیدن فیلم های داخل آن، به راحتی می توانید بهترین فر توکار را، برای خرید انتخاب کنید.  نمایش فیلم راهنمای خرید فر تو کار شما در این بخش می توانید فیلم راهنمای خرید فر توکار را مشاهده نمایید. در ادامه نیز، این موارد با تشریح بخش های مختلف فر توکار، به صورت کامل بیان شده است. حتما قبل از خرید فر توکار، این فیلم را مشاهده کنید:

 

 

در ابتدا در مورد انواع فر توکار در این مقاله صحبت خواهیم کرد و به بررسی مقایسه انواع فر توکار خواهیم پرداخت. در صورتی که نیاز به راهنمایی برای خرید فر توکار دارید، می توانید به صورت رایگان با ما مشاوره کنید.

در این مقاله شما با همه نکات خرید فر توکار آشنا خواهید شد و کاملا به پاسخ این سوال که «فر توکار چی خوبه» خواهید رسید. این مقاله و همین طور فیلم موجود در آن، راهنمای خرید بهترین فر توکار در بازار می باشد.

 

در ادامه در مورد کلیه ویژگی ها و پارامترها و عملکردهای دستگاه فر آشپزخانه صحبت خواهیم کرد. در ادامه توضیح خواهیم داد که فر توکار را با توجه به چه پارامترهایی باید خرید. برای خرید بهترین فر توکار، باید مشخصات کلی آن، مثل ابعاد فر توکار و همین طور قیمت فرتوکار را مد نظر قرار داد. در این مقاله به صورت کامل در مورد آن صحبت خواهیم نمود.

 

از اینکه تا پایان مقاله با ما همراه هستید از شما سپاسگزاریم.

 

راهنمای خرید فر توکار

 

 

اهمیت انتخاب بهترین فر توکار برای خرید
همه ما به اهمیت آشپزخانه واقف هستیم، آشپزخانه مکانی است پر رفت و آمد که زمان زیادی در آن صرفمی شود. لذا استفاده از بهترین لوازم در آشپزخانه می تواند به انجام آشپزی بهتر نقش بسزایی دارد.

 

فر توکار برای داشتن تنوع در غذاهای طبخ شده بسیار کاربردی بوده و می توانند باعث تسریع انجام آشپزی شوند. امروزه شاهد استفاده از فر کابینتی برای آشپزی در بسیاری از خانه ها هستیم، بی شک روند خرید فر توکار رو به افزایش نیز هست.

در صورتی که برای خرید فر آشپزخانه خود دچار تردید هستید و نمی دانید کدام مدل را انتخاب کنید، بهتر است در ادامه با ما باشید.

 

داشتن یک فر توکار یا همان فر کابینتی علاوه بر کاربردهای زیادی که دارد، می تواند نمای آشپزخانه شما را نیز زیبا کند. اگر نمی دانید که کدام مدل فر خوبه و نیاز به راهنمای خرید فر توکار دارید، این مقاله را انتها بخوانید.

 

راهنمای خرید فر کابینتی



فر چیست؟
فر دستگاهی است که می توان انواع زیادی از غذاها را در آن طبخ کرد. دمای درون فر به طور مساوی در تمام نقاط محفظه اعمال شده و غذا را یکنواخت می‌پزد.

نوعی ساده از فر، فر گازی می باشد که دمایی در محدوده 100 تا 250 درجه سانتیگراد را ایجاد می کند. در این نوع فرها دو یا چند طبقه جداگانه وجود دارد.

اینکه شما چه نوع فری را انتخاب کنید بسیار مهم بوده و در چگونگی پخت غذاها در آینده نقش بسزایی دارد. از این رو قبل از خرید فر کمی در این مورد تحقیق کنید.

 


انواع فر آشپزخانه کدام است؟
به طور کلی دو دسته بندی برا فرها وجود دارد. فرها یا توکار (Built-in) بوده که به آن ها کابینتی نیز گفته می شود، یا مبله (Free-stand) هستند و روی کابینت قرار می گیرند.

اخیرا تقاضا برای فر کابینتی یا فر توکار نسبت به انواع مبله بسیار بیشتر شده است و این بخاطر زیبایی بیشتر آن ها در آشپزخانه است.

 

فر آشپزخانه

 

 

انواع فر توکار
فرهای آشپزخانه توکار به طور کلی در ۳ دسته بندی کلی قرار می گیرند. این ۳ دسته شامل موارد زیر می باشد:

برقی
گازی
گاز و برق
از انواع فر توکار می توان به فر توکار اخوان، فر توکار استیل البرز، فر توکار سینجر، فر توکار لتو و فر توکار آلتون اشاره کرد.

 

فر کابینتی برقی
در این نوع از فرهای توکار تمامی انرژی مورد نیاز برای پخت غذا اعم از گرمای پایین و بالای غذا از برق تامین می شود.

در این فرهای برقی ممکن است یک یا چند المنت برای ایجاد حرارت مورد نیاز به کار برده شود. که از این نظر هم فرهای برقی دو نوع هستند. برخی از فرهای برقی تنها در پایین فر از المنت های حرارتی استفاده می کنند و در برخی دیگر هم در بالا و هم پایین فر المنت ها را قرار می گیرند.

این فرها دارای ترموستات هستند و از این طریق قادرند دمای درون فر را در همان اندازه ای که تعیین شده است، نگه دارند، به این صورت که اگر دمای محفظه از حد مشخص شده بالاتر رود، المنت ها خاموش شده و ساطع کردن حرارت قطع می شود.

در انواع فری که دمای درون محفظه در تمامی نقاط یکسان است، وجود جوجه‌گردان ضروری نمی باشد و تمامی قسمت های جوجه به طور مساوی می‌پزد.

این فرهای آشپزخانه از آن رو که نیازی به فندک ندارند، در انواع مدل های زیبا ساخته می شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که آماده‌سازی مواد اولیه غذاها آن‌قدر خسته‌تان کرده است که نتوانید از آشپزی کردن لذت ببرید. خرد کردن سبزیجات، رنده کردن، هم زدن و کارهای پر تکرار و خسته‌کننده‌ای از این دست از مهم‌ترین چالش‌های آشپزی است. اما غذاساز وسیله‌ای است که تمام این وظایف کوچک و بزرگ را به عهده می‌گیرد و به شما کمک می‌کند تا تمرکزتان را روی درست کردن غذا بگذارید و ضمن اینکه از زمان‌تان به صورت بهینه استفاده می‌کنید، از آشپزی‌تان لذت بیشتری ببرید.  بهترین مارک غذاساز چیست شاید مهمترین فایده یک غذاساز این باشد که از یک سو آماده‌کردن مواد اولیه برای پخت غذاها را ساده می‌کند و از سوی دیگر زمان انجام این آماده‌سازی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. اما یک غذاساز دقیقا چه کارهایی انجام می‌دهد؟ خرد کردن، رشته رشته کردن، آسیاب کردن، ورقه کردن، رنده کردن، هم زدن، پوره کردن و … از کارهایی است که چنین دستگاهی می‌تواند برای شما انجام دهد.

برخی از غذاساز ها کاربردهایی نظیر آب‌میوه‌گیری و مخلوط‌کن هم دارند. اما کدام مدل برای شما مناسب‌تر است؟ در ادامه نکاتی را مطرح می‌کنیم که به شما در پاسخ دادن به این سوال کمک کنند.

غذاساز ساده بهتر است یا مدلی که مخلوط‌کن و آبمیوه‌گیری هم داشته باشد؟


اولین نکته‌ای که در این مورد باید در نظر داشته باشید این است که هر چقدر تعداد عملکردهای غذاساز بیشتر شود ظروف و وسایل مربوط به آن هم بیشتر می‌شود و فضای بیشتری برای نگهداری متعلقات غذاساز لازم دارید. پس اگر در آشپزخانه‌تان محدودیت فضا دارید بهتر است سراغ غذاساز های ساده‌تر بروید.

نکته دیگر اینکه اگر خودتان مخلوط‌کن یا آبمیوه‌گیری هم دارید دیگر لزومی ندارد سراغ غذاسازی بروید که این عملکردها را داشته باشد. چرا که هم هزینه بیشتر و اضافه‌ای باید پرداخت کنید، هم اینکه معمولا دستگاه‌هایی که تخصصی یک عملکرد را انجام می‌دهند کارایی بیشتری در آن عملکرد دارد. به عنوان مثال در اکثریت قریب به اتفاق غذاساز هایی که آبمیوه‌گیری هم دارند نباید انتظار داشته باشید که به خوبی یک دستگاه مخصوص آبمیوه‌گیری تک‌کاره برای‌تان آبمیوه بگیرد.

مورد آخر اینکه باید ببینید چقدر از غذاسازتان استفاده می‌کنید. اگر شما وقت زیادی را صرف آشپزی و درست کردن غذا و نوشیدنی می‌کنید و حجم زیادی از غذا و نوشیدنی آماده می‌کنید یک غذاساز همه‌کاره برای شما مناسب‌تر است. به این ترتیب لازم نیست در طول روز چندین بار سراغ دستگاه‌های مختلف بروید و می‌توانید همه کارهایتان را با یک دستگاه چندکاره انجام دهید.

غذاسازها تا چه اندازه از خود صدا تولید می‌کنند؟
باید این موضوع را پذیرفت که غذاساز یک وسیله پر سروصدا است! اگر به دنبال یک مدل بی سروصدا هستید که کاملا رضایت شما را از کم بودن صدایش جلب کند، به احتمال زیاد موفق نمی‌شوید آن را پیدا کنید! نتایج به دست آمده از اندازه‌گیری صدای تولیدی از مدل‌های مختلف نشان می‌دهد که صدای ایجاد شده توط اکثر غذاساز ها در بازه ۶۸ دسی‌بل تا ۹۰ دسی‌بل قرار می‌گیرد.

جالب است بدانید که صدای ناشی از یک گفتگوی معمولی حدود ۶۰ دسی‌بل است! و ترافیک شهری حدود ۸۰ دسی‌بل سروصدا به همراه دارد! به این ترتیب احتمالا حتی هنگام استفاده از کم‌صداترین غذاساز هم برای داشتن مکالمه با شخص دیگری، لازم است صدای‌تان را بلند کنید تا بتوانید به خوبی صدای یکدیگر را بشنوید!

صدای ایجاد شده توسط مدل‌های نسبتا پر سروصدا به اندازه‌ای است که انگار یک موتورسیکلت در فاصله ۸ متری شما دارد گاز می‌دهد! پس درست است که همه غذاساز ها میزانی از صدا ایجاد می‌کنند اما اگر در هنگام خرید به این نکته توجه نکنید ممکن است غذاسازی بخرید که کار کردن با آن به حدی آزاردهنده باشد که انگیزه‌ای برای استفاده از آن نداشته باشید.

پیش ار خرید باید به کدام ویژگی‌های غذاساز ها بیشتر دقت کنیم؟


فضای مورد نیاز
می‌خواهید غذاساز تان را کجا قرار دهید؟ از آنجایی که غذاساز دستیار شما در پختن غذاست، بهتر است دم‌دست‌تان باشد. پس دقت کنید که اندازه مدل مورد نظرتان با فضایی که در آشپزخانه در اختیار دارید تناسب داشته باشد. از طرف دیگر غذاساز ها معمولا چندین تکه و قطعه جدا از خود دارند. پس دقت کنید چه میزان فضا برای نگهداری آن‌ها دارید.

اندازه ظرف غذاساز
اندازه ظرف غذاساز در مدل‌های مختلف متفاوت است. بنابراین مهم است مدلی را انتخاب کنید که گنجایش ظرف آن با میزان نیاز شما تناسب داشته باشد. اگر تعداد افراد خانواده‌تان بیش از ۴ نفر است یا اینکه اهل مهمانی دادن هستید، دقت کنید مدلی را انتخاب کنید که ظرف نسبتا بزرگی داشته باشد.

اگر ظرف غذاساز متناسب با نیازتان نباشد مجبور می‌شوید برای هر عملکرد چندین بار از آن استفاده کنید. این موضوع هم باعث افزایش مصرف و هزینه برق می‌شود و هم یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این دستگاه که صرفه‌جویی در زمان است را زیر سوال می‌برد. این نکته هم یادتان نرود که اگر غذاسازی که مدنظر دارید مخلوط‌کن هم دارد به گنجایش پارچ مخلوط‌کن هم توجه کنید.

عملکردهای غذاساز
هر غذاسازی تعداد مشخصی از عملکردها را دارد و نمی‌توانید مدلی پیدا کنید که بتواند تمام عملکردها را در اختیار شما بگذارد. پس مهم است بدانید کدام عملکردها برای شما در اولویت هستند و آیا مدلی که در نظر دارید این عملکردها را دارد یا خیر.

عملکردهایی که می‌توانید در غذاسازها دنبال آن باشید عمدتا عبارتند از: یخ خردکن، آب مرکبات گیری، آب‌میوه گیری، آسیاب، خردکن کوچک، رنده ریز و درشت، رنده نگینی، رنده چیپس‌ساز، رنده رشته‌ساز، رنده خلال‌کن، پوره‌ساز، رب‌ساز، خمیر زن و همزن.

قابلیت پالس «Pulse» یا عملکرد لحظه‌ای
عملکرد لحظه‌ای چرخش‌های پرقدرت، اما لحظه‌ای و منقطع ایجاد می‌کند. این قابلیت کمک می‌کند تا مواد داخل ظرف غذاساز به صورت یکنواخت‌تری در حجم ظرف قرار بگیرند و مخلوط یکنواخت‌تری از مواد اولیه به‌دست آید. این قابلیت مخصوصا در مواقعی که مقدار مواد اولیه، قسمت کمی از گنجایش ظرف خرد کن را تشکیل می‌دهد، می‌تواند کارایی دستگاه را بالاتر ببرد.

اندازه‌ دهانه ظرف غذاساز
اگر برای خرد کردن سبزیجات و مواد اولیه نسبتا بزرگ از غذاساز استفاده می‌کنید، مهم است که اندازه دهانه به قدر کافی بزرگ باشد. وگرنه مجبورید انرژی و زمان اضافه‌ای صرف کوچک‌تر کردن مواد اولیه بکنید. البته دقت داشته باشید که طراحی دهانه باید به گونه‌ای باشد که ضمن اینکه ظرفیت ورودی قابل قبولی دارد، مواد اولیه هنگام کار با دستگاه از آن خارج نشوند.

تعداد تنظیمات سرعت
تعداد تنظیمات سرعت در غذاساز های مختلف متفاوت است. برخی از غذاساز ها به همان دو حالت روشن و خاموش بسنده کرده‌اند اما در برخی مدل‌ها تا ۱۵ حالت سرعت در نظر گرفته شده است. این سرعت‌های متفاوت می‌توانند بسته به عملکردی که مد نظرتان است کارایی دستگاه را بالاتر ببرند. مثلا برای عملکرد خردکن ریز و چیپس‌ساز سرعت بیشتر، نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت.

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

اتاق کودکان باید با فرش ماشینی کارتونی و کودکانه تزئین شود. فرش شنل بیشتر برای زیبایی و تزئین دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار می گیرد و گلیم فرش ها که دوام و مقاومت زیادی دارند برای استفاده در مکان های پرتردد مناسب هستند. خرید اینترنتی فرش فانتزی اگر فضاي شما بزرگ است ميتوانيد مبلمان را كامل روی فرش قرار بدهيد ولی دقت كنيد اين به معنی نيست كه كل فضا فرش باشد، بلكه دقت كنيد فرش حداقل ٣٠ سانت از ديوار فاصله داشته باشد برای فضاهای متوسط توصيه ميشود فرش خارج از مبلمان باشد و فقط پايه های جلويی روی مبل باشد .اينها حالات استاندارد است ولی اگر فضا كوچک بود شما بايد ترفندی بكار ببريد كه فضا بزرگتر ديده بشود، در اين حالت مجاز هستید فرش را كوچكتر بگيريد و حتما تا مبل مقداری فاصله وجود داشته باشد. در ضمن در صورت استفاده از الیاف ویسکوز در بافت فرش بلژیکی، باید گفت که این فرش ها به مواد شیمیایی و اسیدی بسیار حساس هستند و چنانچه با این موارد برخورد داشته باشد، واکنش نشان میدهد و دچار تخریب بافت یا رنگ میشود. یک مدل دیگر از فرش مدرن هم فرش شنل است که اگر جنس نخ آن از پلیاستر و شنل باشد، هم نمایی براق داشته و هم شستوشویی راحت خواهد داشت، در ضمن پرز هم نمیدهد.

درست است که کاشان تولید انبوه بسیاری از فرش ماشینی مدرن را در اختیار دارد، اما این دلیل نمی شود که بگوییم هر فرش مدرنی که از این شهر تولید می شود، از فرش ماشینی فانتزی مدرن دیگر شهر ها با کیفیت تر است. اگر گره های منظم و پشت سر هم به یک اندازه بود، پس می توانید با خیال راحت فرش را انتخاب کنید؛ اما اگر اندازه گرهها متفاوت و بینظم و گاهی با فاصله بود، پس بافنده بی دقتی داشته و اشکالات زیادی دارد. اگر برای انتخاب رنگ فرش مشکل دارید میتوانید از پالت های رنگ بندی دکوراسیون خانه کمک بگیرید. فرشی که از الیاف اکریلیک در بافت آن ها استفاده شده دارای کیفیت بهتری بوده و ضد حساسیت هستند و پرزدهی ندارند. تضمین کیفیت کالا در کنار قیمت مقرون به صرفه آن سبب شده تا مشتریان عزیز اقدام به خرید از ما بکنند. این نکته سبب شده تا بر زیبایی این فرش افزوده شود.


ضخامت فوم در تیپ 1 کمتر و در تیپ 2 بیشتر است.


بعلاوه، این نوع فرش در مورد رد جاروبرقی نیز همینگونه عمل می کند. این فرشها به عنوان فرش اتاق کودک نیز میتوانند مورد استفاده قرار گیرند. از گلیم فرش می توان در مکان هایی که زیبایی آن مورد اهمیت است استفاده کرد. این فرش به فرش برجسته نیز معروف است و با توجه به طرح و نقشه آن دارای برجستگی و فرورفتگی هایی می باشد. ضخامت فوم در تیپ 1 کمتر و در تیپ 2 بیشتر است. در گلیم فرش، نخ هایی با سطوح تابیدگی کمتر و پیچیدگی سست تر به کار رفته است. طرح های فرانسوی نیز در بازار این روزها بیشتر به چشم میخورد و کم کم سهمی از بازار را به خود داده است.مشخصه ی اصلی فرش های فرانسوی شاخه برگ های بزرگ است در صورتی که در طرح های ایرانی و اسلیمی شاخه برگ ها نازک هستند و گل ها درشت تر هست مثل نقشه های شاه عباسی که گل های اناری بزرگ بیشتر به چشم میخورد. Content was created by GSA Content Generator DEMO.

در سال های گذشته سبک خانه ها به سبک مدرن و امروزی تغییر یافته است بنابراین فرش هایی با سبک مدرن و اسپرت فانتزی بیشتر رواج یافته است و روز به روز مدل های متنوع و جدیدترین از فرش به بازار عرضه میشود. نکته ای درباره تعداد شانه فرش: فرش های ماشینی موجود در بازار 500 تا 1200 شانه هستند که با تراکم های 1000 الی 3600 یافت می شود . به سایت تارپود مراجعه کنید تا بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. خریداران عزیز، برای این منظور وارد بخش محصولات فرش ما در سایت شده و به قسمت فرش مدرن مراجعه کنید. دلیل اینکه در برخی از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مثل دیجی فرش، قیمت محصولات با تغییرات قیمت ارز، تغییر پیدا نمی کند این است که محصولات به صورت مستقیم از کارخانه عرضه می شوند. در فروشگاه اینترنتی فرش روز علاوه بر اینکه محصولات قیمت بسیار مناسبی دارند، دارای کیفیت بالایی هم هستند که نگرانی شما را در زمینه کیفیت و قیمت محصولات برطرف خواهد کرد. بنابراین فرش فانتزی (فرش فریز) قادر است در مقابل آسیب وسایل منزل مقاومت بالایی داشته و نمای خود را حفظ کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

انتخاب یک سبک و نوع روشنایی متناسب و مناسب با محیط داخلی منزل ، تأثیر عمیقی بر عنصر زیبایی شناختی و دکوراسیون ترکیبی محیط زندگی دارد. در واقع تجربه نشان داده که مردم بیش‌تر روشنایی را به صورت متمرکز در محیط و معمولاً به شکل چلچراغ و لوستر پسند می‌کنند.
و البته در کنار آن از آباژور بیشتر جهت تزئین و شیک تر شدن دیزاین استفاده می کنند، در حالی که تحقیقات نشان داده که نور و روشنایی غیرمتمرکز ،مانند نور آباژور و همچنین چراغ‌های توکار هالوژنی به زیباتر نشان دادن محیط اطراف و همچنین آرامش بخشی روانی بر روی افراد ، بخصوص در هنگام شب کمک زیادی خواهد کرد.
و همچنین اگر از خرید آباژور ایستاده به عنوان چراغ مطالعه استفاده شود می تواند در کیفیت بخشی به تمرکز و یادگیری تأثیر خوبی داشته باشد .
آباژور چیست،آباژور
فرق آباژور با چراغ خواب
معمولاً چراغ خواب جنبه کاربردی تری نسبت به آباژور دارد . چراغ خواب با داشتن تنوع در رنگ نور می تواند برای ایجاد آرامش قبل از خواب در افراد مختلف مؤثر باشد.
آباژور بیشتر یک نقش تزئینی و زیبایی را در دکوراسیون محیط داخلی یک بنا ایفا می کند .معمولاً از مدلهای گوناگون آباژورها علاوه بر ایجاد روشنایی ملایم در شب می توان به عنوان مجسمه های دکوری نیز استفاده کرد .



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

پرده

 

 

پرده يکي از عناصر اصلي دکوراسيون در خانه هاي ايراني است. پرده علاوه بر ايجاد زيبايي در خانه مي تواند عيوب ديوار و چارچوب پنجره ها را هم بپوشاند. براي اينکه پرده هاي خانه تان ظاهري شيک و وزين داشته باشد به اين نکته ها توجه کنيد.

 

1.مهم ترين نکته درباره پرده جنس پارچه آن است. برخي تصور مي کنند تنها پارچه هاي حرير و توري براي پرده ، مناسب هستند. در حالي که بهتر است پارچه پرده سنگين باشد. البته سنگين بودن پارچه به معناي خشک و شق ورق بودن آن نيست. خيلي از پارچه هاي نرم وجود دارند که در عين نظافت داراي ظاهري محکم و باوقار هستند. همچنين پارچه پرده بايد تا حدي انعطاف پذير باشد که هنگام چين خوردن و آويزان شدن شکيل بوده و جلوه مناسبي داشته باشد.

 

 

2.بهتر است پرده چندلايه داشته باشد. يک پرده تک نمي تواند جلوه خاصي داشته باشد. اين لايه ها مي توانند شامل پشت دري، آستر، والان و انواع شيدها باشند. انتخاب و تشخيص اينکه کدام لايه ها براي پرده خانه شما مناسب باشد به سليقه شما بستگي دارد اما بهترين حالت نصب والان و پشت دري يا آستر است.

 

 

3.هرچه پرده پرچين تر و متراکم تر باشد زيبايي بيشتري دارد. براي اين منظور بايد عرض پرده 5/1 تا 2 برابر عرض پنجره باشد. چين پرده نبايد کم باشد تا بتواند پنجره را به خوبي پوشش دهد.

 

 

 

4.بعد از اتمام کار تزيينات و ريزه کاري ها را فراموش نکنيد. مرتب کردن چين ها، استفاده از رواق هاي زيبا براي حاشيه والان و انتخاب و نصب گيره پرده هاي زيبا در زيباتر شدن نماي پرده بسيار موثر است.

 

 

 

 

5.مواردي که گفته شد نکته هاي کليدي هستند و شما مي توانيد هر طور که مي خواهيد طبق سليقه خودتان کارهاي ديگري انجام دهيد اما تناسب پرده با رنگ و نوع چيدمان خانه را هرگز فراموش نکنيد. پرده ها بايد با ساير عناصر دکوراسيون خانه هماهنگي داشته باشند تا به زيبايي چيدمان خانه بيفزايند.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/polychromes-home.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

جوانه گندم

 

 

از ماست و جوانه گندم تا رب انار و سركه انگور را خودتان در خانه تهيه فرماييد

كمتر محصولي از توليد كارخانه‌هاي صنايع غذايي به پاي خوراكي‌هايي مي‌رسد كه خودمان در خانه درست مي‌كنيم؛ هر چند زحمت به عمل آوردن اين خوراكي‌ها در خانه خيلي بيشتر از خريد آنها از سوپرماركت‌هاست، اما لذت استفاده از دسترنج خودمان به اندازه‌اي است كه بتوان كمي زحمت را به جان خريد.


درست كردن ماست در خانه يكي از اين كارهاي زحمت‌دار است كه اگر مراحل آن به درستي طي شود محصول نهايي‌اش واقعا دلچسب مي‌شود. رمز داشتن يك ماست خانگي مرغوب به ميزان گرما و حرارت شير بستگي دارد. پس اگر مي‌خواهيد ماست خوش‌طعمي داشته باشيد كه بعد از مدتي آب نيندازد شير را در حرارت 90 درجه حداقل به مدت 5 دقيقه بجوشانيد. رمز ديگر قوام گرفتن ماست استفاده از شير خشك است. اين ماده باعث مي‌شود ماست سفت‌تر شده، آب نيندازد و زود بسته شود.

 

انتخاب مايه ماست مرغوب نيز يكي از رموز داشتن ماست مرغوب است. پس اگر مي‌خواهيد ماستي خوشمزه به دست بياوريد حتما از مايه ماست مرغوب و خوش طعم استفاده كنيد. يادتان باشد يكي ديگر از عوامل بدمزه شدن ماست، نگه داشتن طولاني‌مدت آن در محيط گرم يا بيش از حد جوشاندن شير است.

 

اگر خواهان توليد ماستي شيرين در خانه هستيد اين هم راهكار خودش را دارد. يعني ماستي شيرين مي‌شود كه شير آن بعد از جوشيدن بيشتر سرد شود و كمي ديرتر به آن مايه ماست اضافه شود. اين كار باعث مي‌شود تا شير كمي ديرتر ببندد، اما بعد از ماندن 3 تا سه و نيم ساعت در يخچال تبديل به ماستي شيرين مي‌شود.

 

 

جوانه‌هاي نشاط‌آور

خريدن جوانه گندم، عدس يا ماش از فروشگاه‌ها راحت‌ترين راه براي استفاده از اين جوانه‌هاي خوشمزه است، اما اين كار يك اشكال دارد و آن اين كه اگر ميزان مصرفتان زياد نباشد و مجبور شويد اضافه جوانه‌ها را در يخچال نگه داريد بعد از چند روز جوانه‌ها پلاسيده و قهوه‌اي رنگ مي‌شوند به طوري كه رغبت خوردن را از بين مي‌برند. پس اگر مي‌خواهيد آدم‌هاي اسرافكاري نباشيد و هميشه جوانه‌هاي تازه و خوشرنگ استفاده كنيد مي‌توانيد با كمي همت، خودتان دست به كار توليد آنها شويد.

 

 

براي اين كار دانه مورد نظر را يك شب قبل در آب خيس كنيد و در جاي نيمه گرم قرار دهيد و روز بعد آنها را آبكش كنيد تا آب آنها گرفته شود. پس از آن، دانه‌ها را درون يك شيشه بريزيد و پارچه‌اي مرطوب روي آن بكشيد و هر صبح و شب، كار آبكش كردن آنها را ادامه دهيد. يادتان باشد تمام اين مدت ظرف موردنظر بايد در جاي تاريكي مثل كابينت قرار گرفته باشد. بعد از گذشت 3 تا 5 روز دانه‌ها را كه حالا جوانه‌هاي كوچكي زده‌اند از درون كابينت درآوريد و پشت پنجره رو به آفتاب قرار دهيد. يادتان باشد در اين مدت نيز جوانه‌ها هميشه بايد مرطوب باشند و هر روز حداقل 2 بار آبكش شوند. از اين مرحله تا تبديل دانه‌ها به جوانه‌هاي قابل خوردن حدود 2 روز زمان نياز است. پس وقتي جوانه‌ها به اندازه دلخواهتان رسيدند آنها را خوب بشوييد و در ظرفي دردار درون يخچال نگه داريد.

 

 

رب انارهاي شيشه‌اي

اگر يك بار رب انارهاي آماده بازار را چشيده باشيد حتما به اين نتيجه رسيده‌ايد كه بهترين كار، پختن رب انار در خانه است. اين كار البته كمي زمان مي‌برد، اما نتيجه‌اش به هيچ وجه قابل مقايسه با توليدات بازاري نيست. گام نخست براي پختن رب انار در خانه، انتخاب انارهاي مرغوب و آبدار است كه بايد دانه دانه شوند و درون قابلمه قرار بگيرند. وقتي انارها دانه دانه شدند آنها را درون قابلمه (ترجيحا لعابي) بريزد و تا روي دانه انارها آب بريزيد. بايد اجازه بدهيم تا حداقل به مدت نيم ساعت اين انارها بپزند تا گوشت آنها نرم شود. وقتي انارهاي پخته شده كمي سرد شدند آنها را درون صافي بريزيد و مثل زمان تهيه لواشك مايه پخته شده را با فشار از صافي رد كنيد. در اين مرحله آبي نسبتا غليظ از انارها به دست مي‌آيد كه بايد تا غليظ شدن كامل روي شعله باقي بماند. يادتان باشد هنگام جوشيدن آب انار آن را مرتب به هم بزنيد تا ته نگيرد. وقتي رب انار به شكل ماستي نسبتا رقيق در آمد آماده سرد شدن و قرار گرفتن در ظرف مورد نظر است.

 

 

 

 

سركه‌هاي سحركننده

سركه هم اگر در خانه تهيه شود عطر و طعم بهتري دارد و از شر مواد نگه دارنده هم خلاص مي‌شود. براي داشتن سركه‌اي مرغوب مقداري انگور كه بهتر است از نوع آبدار باشد تهيه و آنها را حبه كنيد. پس از آن حبه‌هاي انگور را بشوييد و خشك كنيد و در ظرف مورد نظر بريزيد. در اين مرحله مي‌توانيد يك ليوان سركه نيز به انگورها اضافه كنيد و مخلوط اين مواد را در ظرف مورد نظر بريزيد، اما يادتان باشد ظرف را زياد پر نكنيد چون بعد از چند روز وقتي سركه به جوش بيايد از ظرف سرريز مي‌كند. ظرف حاوي انگور بايد در جاي گرم و ترجيحا تاريك قرار بگيرد. مدت به عمل آمدن سركه نيز حدود 3 تا 4 ماه است. اگر مي‌خواهيد رنگ سركه شما در نهايت قرمز شود مي‌توانيد هنگام خريد انگور نوع قرمز آن را انتخاب كنيد. همچنين استفاده از انگور‌هاي معمولي باعث مي‌شود سركه كمرنگ شود.

 

 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

 

زیور آلات

 

 


نکته هايي بسيار ضروري در مورد نگهداري زيورآلات وجود دارد که برخي از مصرف کنندگان طلا و جواهر با اينکه سال هاست از آنها استفاده مي کنند ، اما به دليل عدم توجه به ظرايف کار از آن بي اطلاع اند .

 

اگر زيورآلات ساخته شده را به دو قسمت تقسيم کنيم و آنهايي که تنها از طلا ساخته شده اند زيورآلات طلايي و آن دسته که با سنگ هاي مختلف گران قيمت و يا مصنوعي تزئين يافته اند به عنوان جواهرات بخوانيم ، به اين گونه آن دو را از هم مجزا ساخته ايم . طلا يکي از فلزات گران قيمتي است که با علامت اختصاري ( Au) هميشه در بورس هاي بين المللي جهان مورد معامله قرار مي گيرد .

 

اين فلز کمياب و خوش رنگ از ديرباز مورد توجه مردم زمان خود بوده و هراز چندگاهي تحت تاثير اقتصاد جهاني ، قيمت آن با نوساناتي رو به رو مي شود . ولي همان طور که مي دانيد ، طلا هميشه طلاست و جايگاه خودش را حفظ کرده است .


اما همين که سنگ هاي اصل و يا مصنوعي ( Syntactic) را به روي طلاي ساخته شده نصب مي کنند و به نام جواهر مي خوانند ، در قيمت آن تاثير مي گذارد . اين افزايش قيمت گذشته از اجرت ساخت ، به طور معمول ناشي از سنگ هاي اصل آن است که بر روي آن قطعات تعبيه مي گردد . سنگ هايي چون الماس ، زمرد ، ياقوت ، فيروزه ، توپاس ، آماتيس ، آکومارين و غيره که از دل معادن استخراج مي شوند ،به علت طبيعي بودن کمتر اتفاق مي افتد که با هم از همه لحاظ قرينه باشند .


سنگ هاي راف ( Rough) امتيازاتي مانند بزرگي سنگ ، پاکي داخل سنگ ، تلالو در رنگ و جلا ، آن بسيار با اهميت مي باشد .


اما وقتي به کارخانه هاي برش مي رسند و به ابعاد مختلف برش داده مي شوند آن وقت است که ويژگي نوع تراش ، قطر سنگ از سطح رو ( Table) تا سندانچه ( Pavilion) و شعاع ميدان سنگ و بسياري از عوامل ديگر، مي تواند موجب اختلاف قيمت زياد سنگ ها با هم گروه خود گردد . اين تمايزات به قدري حساس و نزديک به هم است که گاه با يک پرده رنگ روشن و يا سيرتر در سنگ موجب چند برابر شدن ارزش آن سنگ جواهر با سنگ مشابه اش خواهد شد

 

گاهي خبرگان اين حرفه براي ارزشيابي دقيق سنگي، آن را با سنگ مشابه اش زير ذره بين در زمان هاي مختلف به مقايسه مي گذارند ، تا بتوانند به پاکي و رنگ واقعي آن سنگ پي برند .

 


الف ـ توصيه مي شود وقتي جنس جواهري را از مغازه دار مورد اعتماد خود با فاکتور و مشخصات دقيق آن خريداري مي کنيد ، به مغازه دار ديگري براي ارزيابي نشان ندهيد . چرا که منطقي نيست با توجه به نکات فوق و پيچيدگي صفات سنگ ، آن فرد بتواند با يک نگاه سطحي کوتاه ، قيمت واقعي آن جنس را اعلام نمايد . طبيعي است اين تضادگويي همکاران آرامش شما را بر هم خواهد زد و احياناً از نظر روحي شما را نسبت به مغازه دار مورد اعتمادتان بدبين مي سازد .

 

 

 

ب ـ جواهرات خود را حداقل سالي يک بار براي تميز کردن و آب کاري به خصوص بازديد سنگ هايش به نزد جواهرفروش خود ببريد تا از ضررهاي احتمالي جلوگيري نماييد .

 


ج ـ توجه داشته باشيد اجناسي که با سنگ هاي زمرد تزئين يافته ، هرگز با بنزين و يا آب گرم شستشو ندهيد ، زيرا احتمال ترک خوردگي آن زياد است .

 

 

 


د ـ دقت فرماييد سنگ فيروزه اصل که متعلق به نيشابور مي باشد ، هرگز با کرم و يا روغن (چربي ) تماس نيابد ، تا موجب دو رنگ شدن و به اصطلاح مردن سنگ نگردد .

 


ح ـ توجه نماييد جواهراتي که تخمه هاي آن در کاسه سوار گرديده چون الماس ، هرگز به داخل آب نبريد زيرا راه خروجي آب در آنها تعبيه نگرديده است . ماندن آب در کاسه موجب کدر شدن سنگ خواهد شد

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/spending-ornaments.html



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

طراحی و کیفیت باکس تبدیل هارد

از مواد پلاستیکی و فلزی معمولاً برای ساخت جعبه های تبدیل هارد دیسک استفاده می شود. جعبه با بدنه فلزی خوب به نظر نمی رسد.

اما یکی از مزایای آن انتقال حرارت بهتر است که باعث افزایش عمر هارد دیسک شما می شود. از نظر مقاومت ، دوام آن بسیار بیشتر از جعبه ای است که دارای بدنه پلاستیکی است.

قاب پلاستیکی از لحاظ ظاهری بسیار شیک است و مانند باکس تبدیل هارد دیسک اینترنال به اکسترنال موجود در بازار است. این نوع بدنه از نظر دوام نیز از وضعیت خوبی برخوردار است زیرا از پلاستیک فشرده ساخته شده است.

برای خرید جعبه مورد نظر خود ، با توجه به نوع کاربر دیسک سخت ، جعبه را با بدنه مربوطه انتخاب کنید

تبدیل هارد اینترنال لپ تاپ به اکسترنال

درگاه اتصال به دستگاه

نحوه اتصال هارد اکسترنال به کامپیوتر بسیار مهم است. بسته به شرایط استفاده و دستگاه های موجود ، باید بررسی کنید که از کدام نوع پورت بیشتر استفاده می کنید و دسترسی به کدام نوع اتصال آسان تر است.

آیا می خواهید از پورت USB 3.0 ، Firewire یا eSATA برای اتصال جعبه به رایانه خود استفاده کنید؟

جعبه های دارای پورت USB 2.0 از این جعبه ها ارزان تر هستند و یک جعبه USB 3.0 نیز گران تر است.

اتصالات و اندازه دیسک سخت

اندازه هارد دیسک و رابط های داخلی آن از مواردی هستند که باید به آنها توجه کنید. اگر یک هارد لپ تاپ 2.5 اینچی با کابل SATA دارید و می خواهید آن را به یک هارد اکسترنال تبدیل کنید ، باید یک جعبه SATA 2.5 اینچی و یک جعبه هارد دیسک کامپیوتر 3.5 اینچی قدیمی بخرید.

و معمولاً رابط آنها PATA است.شما باید یک جعبه 3.5 اینچی با رابط PATA / IDE خریداری کنید.

ارتفاع جعبه تبدیل هارد 2.5 اینچی به طور معمول 9.5 میلی متر ، 7 میلی متر یا 12.5 میلی متر است. به همین دلیل قبل از خرید حتما به نوع هارد خود توجه کنید.

پایه های ویژه برای هارد دیسک ها در اندازه های مختلف

همچنین می توانید از استندهایی استفاده کنید که دارای چندین اسلات هارد دیسک هستند ، مانند پایه یا براکت دیسک سخت که کار را آسان می کند. چنین قاب هایی معمولاً برای استفاده طولانی مدت از دیسک سخت مناسب هستند.

توصیه می شود وقتی می خواهید همزمان از چند هارد دیسک استفاده کنید یا می خواهید هارد دیسک دیگری را جایگزین کنید ، از این اصول استفاده کنید. به طور معمول ، این پایه ها از اندازه های مختلف هارد پشتیبانی می کنند.

با استفاده از باکس تبدیل هارد اکسترنال ، هارد داخلی کامپیوتر خود را به هارد اکسترنال تبدیل کنید



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

راه حلی برای جمع نشدن روفرشی, نکاتی برای جمع نشدن روفرشی

استفاده از روفرشی گزینه خوبی برای خانم های بچه دار است

 

روفرشی پارچه ای ضخیم (قالی مانند) که بر روی قالی اتاق پهن می کنند تا از نور آفتاب و پاخوردگی حفظ شود یا عیب قالی پوشیده بماند.

تمیز ماندن خانه از سری کارهایی است که همیشه ذهن یک خانم خانه را به خودش مشغول می کند و قسمتی از وقت او در خانه صرف همین کار می شود. حالا با به دنیا آمدن بچه این قسمت از مشغولیت ذهنی خانم ها شکل جدیدی به خود می گیرد.

 

دارودادن، غذاخوردن، بازی‌ و ... همگی فعالیت هایی طبیعی هستند که شما با آن سر‌و‌کار دارید. شاید نخستین جایی که شما به عنوان خانم خانه نگران کثیف شدن آن هستید فرش ها باشند چرا که انواع لک ها از روی فرش‌ به آسانی پاک نمی شوند و شستن کل فرش هم هزینه زیادی را تحمیل می کند و نمی شود هر روز آنها را به قالیشویی سپرد.

 

روفرشی چیست؟

روفرشی پارچه ای ضخیم (قالی مانند) که بر روی قالی اتاق پهن می کنند تا از نور آفتاب و پاخوردگی حفظ شود یا عیب قالی پوشیده بماند.

روفرشی گزینه خوبی است که احتمالا اغلب بچه دارها برای فرار از امر و نهی فرزندانشان از فعالیت های منحصر به فرد کودکانه، سراغ آن رفته اند.

 

برای تمیز ماندن قالی تا حد امکان و در زمان هایی که مهمان ندارید روی قالی را با روفرشی بپوشانید.

 

جمع نشدن روفرشی,علت جمع شدن روفرشی

استفاده از روفرشی باعث تمیز ماندن فرش می شود

 

انواع روفرشی:

1- روفرشی کلاسیک: این نوع روفرشی شامل طرح های خشتی، افشان، لچک و ترنج و… می باشند و بدلیل ضخامت کمتر مناسب حمل جهت زیرانداز در سفر و گردش می باشند.

 

2- روفرشی مدرن ابریشمی: این نوع روفرشی که یکی از طرح های روفرشی مدرن به شمار می آید که از الیاف مصنوعی ابریشم بافته شده که به  لحاظ لطافت و شفافیت نخ، زیبایی خاصی به روفرشی می دهد.

 

مزایا: افرادی که حساسیت بالایی به پرز فرش دارند روفرشی بافته شده با نخ ابریشم مصنوعی به واسطه بدون پرز بودن می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

3- روفرشی مدرن: این نوع روفرشی برای منازل و دکوراسیون های مدرن مناسب می باشند و بیشتر از الیاف شانل (مخمل) تولید شده و زیبایی چشم گیری دارند، بعضی از این روفرشی ها دو رو (دو طرفه) بوده و در صورت آلوده شدن یک طرف آن شما می توانید از روی دیگر آنها استفاده کنید.

 

4- روفرشی مدرن ترک کشدار: این نوع روفرشی هم یکی دیگر از طرح های روفرشی مدرن و ساخت کشور ترکیه می باشد.

 

مزایا: دور تا دور پشت كار كش دوزي شده، سر نميخورد و جمع نمي شود

معایب: نازک، قیمت بیشتر نسبت به محصول مشابه تولید داخلی ، دوام کمتر

 

فرش های زمینه روشن معمولا زود لک می شوند. روفرشی گزینه خوبی برای محافظت از فرش هست مخصوصا برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند و نگران کثیف شدن فرش ها هستند. همچنین اگر قسمتی از فرش در مجاورت حرارت شدید (مانند حرارت شومینه یا بخاری ) قرار دارد با پهن کردن روفرشی از آن محافظت کنید.

 

اصولی نگهداشتن فرش, آشنایی با انواع روفرشی

چه کنیم روفرشی جمع نشود

 

 

اما سرخوردن روفرشی و نا منظم بودن آن از مشکلات جدی خانم های خانه دار هست که باعث به هم ریختگی خانه می شود.

 

 معمولاً روفرشی از یک طرف که جهت خواب فرش هست جمع می شود. اگر می توانی حتی یک گوشه را زیر پایه مبل یا هر چیز دیگری فیکس کنید که تکان نخورد. بهتر است همان طرف روفرشی که جمع می شود را زیر پایه های مبل قرار بدهید. از بقیه طرف ها هم که بخاطر خواب فرش و اصطکاکش هیچ وقت جمع نمی شود

 

 راه حل زیر را هم می توانید برای نگهداشتن روفرشی به کار ببرید.

با چند متر کش و سوزن و نخ می‌توانید روفرشی‌ها را تا حدود زیادی ثابت نگه دارید.

 

همه وسایلی که لازم دارید: نخ، قیچی، سوزن، کش پهن، یک تخته فرش و یک عدد روفرشی است.

 

حدود ۲ متر کش پهن برای ۴ طرف یک روفرشی لازم است. یک مثلث از گوشه کش جدا کنید و مثل عکس به فاصله ۴۰ سانتی از ابتدای روفرشی بدوزید.

با برگرداندن کش، فاصله دادن از کنار روفرشی و دوختن به این شکل، می‌توانید از کشیده شدن روفرشی به زیر فرش جلوگیری کنید. حالا طرف دیگر کش را هم به همان روش مرحله قبل بدوزید.

 

 

 

در نهایت باید کش نگهدارنده، زیر فرش قرار بگیرد.

کار تمام شد. به همین سادگی. حالا تقریبا روفرشی شما ثابت می ماند و حرکت کردن آن محدود می شود و از مچاله شدن آن وسط خانه جلوگیری می کنید. ثابت می‌شود و حرکت کردن آن محدود خواهد شد.

به همین سادگی، به وسیله کش نگه دارنده تقریبا روفرشی شما ثابت می ماند و حرکت کردن آن محدود می شود و از مچاله شدن آن وسط خانه جلوگیری می شود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/how3-not2-overlap.html



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

علت برفک زدن یخچال, راه حل برفک زدن یخچال

برفک زدن فریزر در دراز مدت امری طبیعی است

 

برفک زدن فریزر در دراز مدت امری طبیعی است اما اگر یخچال شما هر ماه برفک می زند علت می تواند خراب شدن لاستیک های دور در یخچال و فریزر باشد.

برفک زدن فریزر در دراز مدت امری طبیعی است اما اگر یخچال شما هر ماه برفک می زند علت می تواند خراب شدن لاستیک های دور در یخچال و فریزر باشد.

برای رفع این مشکل سالی یک بار سالم بودن این نوارها را کنترل کنید تا در صورت کوچک ترین نشت هوا آنها را تعویض کنید.

 

اگر متوجه ی برفک در فریزر یا یخچال خود شدید سریعا آن را آب کنید و گرنه برفک ضخیم می شود و مصرف انرژی شما بیشتر شده و در نتیجه پول برق شما بیشتر می شود.

 

رفع برفک یخچال به صورت دستی :

در صورت مشاهده برفک های غیر قابل طبیعی در یخچال فریزرتان، یخچال را از برق کشیده و مواد غذایی داخل آن را خالی کنید. حال چندین (۲ -۳) ساعت صبر کرده تا برفک های داخل آن آب شود.

 

نکته:

هرگز برفک ها را با جسمی تیز نخراشید؛ زیرا باعث آسیب رسیدن به دیواره های داخلی یخچال می شود.

 

پیشنهاد:

می توانید برای آب کردن برفک های داخل یخچال از یک پنکه استفاده کنید و آن را مقابل درب یخچال گذاشته تا برفک ها را به مرور آب کند.

 

پس از آب شدن برفک های داخل یخچال آن را با دستمال کاملا خشک کرده و مواد غذایی خود را درون یخچال قرار دهید. پس از گذشت نیم ساعت یخچال را به برق متصل کنید.

 

برفک زدن یخچال,زیاد برفک زدن یخچال

علت برفک زدن یخچال می تواند خراب شدن لاستیک های دور در یخچال و فریزر باشد

 

اجازه ندهيد برفک يخچال يا فريزر سراسر آن را بگيرد و درصورت بروز برفک هرگز از شی يا جسم تيز و خشن برای از بين بردن برفک ها استفاده نكنيد.

 

نکته:

حتما باید از خشک بودن یخچال فریزر خود اطمینان حاصل کنید؛ زیرا خیس بودن داخل فریزر باعث برفک زدن مجدد آن می شود.

 

طبق تجربیات کارشناسان البرزبان در این قسمت، برای از بین بردن برفک ها لازم نیست یخچال را از پریز بکشید و مواد غذایی را از داخل آن خارج کنید.

 

اگر قصد انجام این روش را دارید باید دکمه دیفراست یخچال فریزر را فشرده تا یخچال به صورت اتوماتیک خاموش شده و آبی که که در اثر ذوب برفک ها ایجاد می شود از طریق لوله به ظرف تبخیر که در بالای کمپرسور تعبیه شده است، وارد می شود و توسط حرارتی که موتور دارد تبخیر می گردد. در پایان دکمه دیفراست به حالت اولیه خود برمی گردد.

 

مزایا: مزایای استفاده از این حالت شامل: خنک کردن موتور یخچال، و کمتر شدن زحمت و دردسر در آب شدن برفک ها می باشد.

 

علت تشکیل برفک در قسمت های مختلف یخچال یا فریزر

بسته به محلی که برفک یخچال صورت می گیرد، راه حل های مختلف ارائه می شود. برای مثال:

 

چنانچه برفک در اطراف درب فریزر باشد، یعنی به صورت کامل بسته نشده است یا مواد غذایی مانع از درست بسته شدن در شدند.

اگر برفک کم و در همه جای فریزر دیده شود ممکن است دمای آن بیش از حد پایین بوده باشد!

 

چنانچه برفک در تمام جای یخچال به چشم بخورد و سخت بوده و قابل شکستن نباشد، ممکن است در یخچال باز مانده باشد. در ابتدا یخ زدگی در اطراف در خواهد بود سپس به کل فضا کشیده می‌شود. چنانچه برفک فقط در قسمت عقب به چشم بخورد، یعنی جایی که سیم پیچ اپراتور وجود دارد، نشان دهنده مشکل اساسی در چرخه یخ زدایی است. جهت رفع کردن آن لازم است افراد فنی کار و متخصصینی که در زمینه تعمیر یخچال و برفک یخچال اطلاعات کافی دارند مراجعه کرده و از ایشان مشورت بگیرید.

 

از عوامل دیگری که باعث "برفک زدن یخچال" فریزر می شود:

قرار دادن دستگاه در محیطی گرم و بسته

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/heavy1-frost-refrigerator1.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

چگونه از میهمانان عید نوروز پذیرایی کنیم ؟

چگونه از میهمانان عید نوروز پذیرایی کنیم ؟

آداب میزبانی در ایام عید نوروز

عید نوروز یکی از مهمترین و باشکوه ترین عید های‌ ایران و آغاز سال نو و فصل بهار میباشد. دراین ایام دید و بازدید هم شروع میشود و ایرانیان برای تبریک عید نوروز به خانه های‌ یکدیگر میروند و سال نو را جشن می‌گیرند.

 

اگر شما از ان دسته از افراد هستید که میخواهید بهترین پذیرایی را در نوروز از مهمانان خود بکنید این نکات پذیرایی را فراموش نکنید :

چگونه از میهمانان عید نوروز پذیرایی کنیم ؟

روی خوش را دریغ نکنید

اولین و مهمترین اصل برگزار کردن یک مهمانی خوب، داشتن میزبان خوب است. میزبان خوب کسی است که ارتباط برقرار کردن با مهمان‌هایش را بلد باشد.

چگونه از میهمانان عید نوروز پذیرایی کنیم ؟

اگر دوست دارید مهمان‌هایتان با شما احساس راحتی و صمیمیت کنند؛ باید روی رفتارهایتان کار کنید. برای این کار به موارد زیر دقت داشته باشید:

 

لبخند بزنید:

هیچ چیز بدتر از میزبانی که اخم‌هایش توی هم است یا لبخند نمی‌زند، نیست. این میزبان احساس ناخواستنی بودن را به مهمان‌هایش منتقل می‌کند.

 

توجه به زبان بدن:

زبان بدن یکی دیگر از مواردی است که باید به ان توجه داشته باشید. دست به سینه نایستید، دستتان را بالای سرتان نگذارید و پاهایتان را به سمت آشپزخانه قرار ندهید.

چگونه از میهمانان عید نوروز پذیرایی کنیم ؟

با آرامش در حضور مهمانتان بنشینید؛ راحت تکیه دهید، دست‌ها را آزاد بگذارید و پاهایتان را تکان ندهید. تکان دادن پاها احساس استرس و بی‌قراری را به مهمان منتقل میکند.

 

ارتباط چشمی:

وقتی مهمانتان صحبت میکند یا وقتی مشغول گفت و گو با او هستید، حتما به چشم‌هایش نگاه کنید. اگر چشم‌هایتان مرتب این طرف و ان طرف بگردد، در حقیقت به مهمانتان می‌فهمانید علاقه‌ای به حرف‌هایش ندارید؛ بنابراین اصول ارتباط چشمی را یاد بگیرید.

 

اهمیت خوب شنیدن:

آدم‌هایی که توانایی خوب شنیدن و گوش دادن به حرف‌های طرف مقابلشان را دارند، افرادی گرم و صمیمی هستند که ناخود آگاه در بقیه احساس راحتی ایجاد می‌کنند. به حرف‌های مهمان‌هایتان به خوبی گوش کنید.

 

استقبال گرم:

اگر بتوانید یک استقبال گرم و با هیجان داشته باشید، کار بزرگی انجام داده‌اید. به مهمانتان نشان دهید از دیدن او خوشحال هستید و به خانه شما خوش آمده است.

 

اهمیت خوراکی مرغوب

از میوه خوب گرفته تا آجیل و خشکبار، گردو و خرما خشک مرغوب را روی میز و در دسترس مهمان‌ های تان قرار دهید. مهم نیست اگر ایام عید نیست و صرفا یک مهمانی رسمی است. مهم این است که وجود آجیل و هر خوراکی مرغوب دیگری باعث میشود حالت مجلسی مهمانی شما حفظ شود و مهمان تان متوجه شود به پذیرایی مناسب از او اهمیت می دهید.

چگونه از میهمانان عید نوروز پذیرایی کنیم ؟

اگر مواد خوراکی روی میزتان کهنه باشند یا ظاهرشان مشکل داشته باشد، تقریبا به این معناست که آمدن مهمانتان ان قدر اهمیت نداشته که به خاطرش وقت بگذارید و سراغ خوراکی‌های تازه و باکیفیت بروید.

 

کام تان را شیرین کنید

شیرینی جزو جدا نشدنی میزهای مهمانی است. کافی است انواع شیرینی، پشمک و نوقا برای پذیرایی را سر میز بگذارید و دم‌نوش یا چای خوش طعم را هم کنارش قرار دهید تا طراوت مهمانی‌تان چند برابر شود.

چگونه از میهمانان عید نوروز پذیرایی کنیم ؟

اگر کسی از مهمان‌هایتان دیابت دارد یا رژیم است، خوب است از خوراکی‌های رژیمی و مواد شیرین حاوی استویا کمک بگیرید تا او هم بتواند در شیرین کامی بقیه مهمان‌ها سهیم شود. به طور اختصاصی به او بگویید که فلان مدل شیرینی یا پشمک را برای تو تهیه کرده‌ام.

 

اهمیت ظروف زیبا

برای این‌که بتوانید حق مطلب را در مورد مهمانداری ادا کنید، بهتر است سرویس غذا خوری زیبایی تهیه کنید که یکدست است. یکدست نبودن لیوان‌ها، بشقاب‌ها یا حتی قاشق و چنگال رسمی بودن مهمانی شما را زیر سوال می برد.

چگونه از میهمانان عید نوروز پذیرایی کنیم ؟

اگر امکان تهیه ظروف جدید ندارید، سعی کنید با ترفندهایی مثل استفاده از پوشش لیوان یا پوشش دسته قاشق و چنگال، عدم هماهنگی را تا حدودی پنهان کنید.

 

نحوه چیدمان صندلی‌ ها

یکی از نکاتی که ممکن است خیلی‌ها به ان توجه نکنند، نحوه چیدمان صندلی‌ها نسبت به هم است. اگر مبل‌هایتان را دور از هم قرار داده‌اید، احتمال این‌که صمیمیتی بین مهمان‌هایتان ایجاد شود، بسیار کم است. فاصله صندلی‌ها نباید طوری باشد که افراد مجبور باشند برای صدا کردن همدیگر، صدایشان را بالا ببرند.

 

 

منبع:

https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/عید-نوروز-پذیرایی.html



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

روش های برای خنک تر شدن بدن در گرمای شدید تابستان

روش های برای خنک تر شدن بدن در گرمای شدید تابستان

مقابله با گرمای شدید تابستان

برای مقابله و کاهش گرمای تابستان در محیط زندگی و کار میتوانید از راه کارهایی که در این جا پیشنهاد شده اسـت استفاده نمایید. گرمای تابستان را با این موارد پشت سر گذاشته و از خنک تر کردن محیط زندگی و کار لذت ببرید.

 

برای خودتان کولر درست کنید

چند بطری آب را در فریزر منجمد کنید و ان‌ها را مقابل پنکه زمینی یا پنکه رو میزی‌تان بگذارید و از باد خنک ان لذت ببرید. یک کاسه یخ هم همین کار را خواهد کرد.

 

روش های برای خنک تر شدن بدن در گرمای شدید تابستان

مقداری غذای تند بخورید

همین طوری هم هوا گرم اسـت و در حال عرق ریختن‌اید، چرا باید کاری کنید که بیشتر عرق بریزید؟ جواب این اسـت: خوردن غذای تند، گردش خون را افزایش میدهد و باعث میشود عرق کنید، بنابراین با خشک شدن این عرق، احساس خنک شدن خواهید کرد. کپسایسین موجود در فلفل‌های تند، بدن را تشویق میکند بدون این که دمایش را بالا ببرد، عرق کند.

 

برای خودتان کیسه یخ درست کنید

کیسه یخ در فریزرتان ندارید؟ خودتان درست کنید. یک یا دو فنجان برنج بردارید، ان‌ها را داخل یک جوراب نخی بریزید و در فریزر قرار دهید. بعد از دو ساعت شما کیسه یخ دست ساز خودتان را خواهید داشت.

روش های برای خنک تر شدن بدن در گرمای شدید تابستان

کیسه یخ را روی نقاط نبض‌تان بگذارید

قرار دادن یک چیز سرد روی نقاط طب فشاری نیز راه دیگری برای کاهش دمای بدن اسـت. نقاط فشاری یا نبض‌ها، نواحی حساسی روی بدن هستند که میتوانید ضربان ان‌ها را احساس کنید: گردن، مچ دست‌ها و شقیقه‌ها. وقتی کیسه یخ را روی نقاط نبض‌تان می‌گذارید، مغزتان فورا دستور کاهش دمای بدن را صادر میکند.

 

 

سرما را به سادگی پیش خود بیاورید

یک کیسه آب گرم بخرید، در زمستان با پر کردن ان از آب گرم بدون بالا بردن درجه حرارت خانه خود را گرم میکردید. در تابستان نیز آن را پر از آب کنید و در یخچال بگذارید تا شب یک آیس پک راحت برای خواب داشته باشید.

 

روش های برای خنک تر شدن بدن در گرمای شدید تابستان

خلاق باشید

اگر فکر می‌کنید کار پنکه ها راندن هوای گرم به اطراف اسـت باید تجدید نظر کنید. پنکه را به سمت پنجره بچرخانید و با این کار پنکه هوای گرم را به خارج از اتاق می فرستد. پنکه سقفی نیز هوای گرم را به بالا و سپس به بیرون منتقل می‌کند، حالا دیدید از پنکه می توان خیلی بهتر استفاده کرد.

 

روش های برای خنک تر شدن بدن در گرمای شدید تابستان

مانند یک مصری بخوابید

اگر در این لیست موارد زیادی را به نالم مصریان می بینید جای تعجب نیست چون ساکنان نیل خوب می دانند چطور با گرما مبارزه کنند.

 

روشی که به ان متد مصری میگویند از این قرار اسـت که یک ملافه یا حوله را در آب سرد قرار می دهند و از آن به عنوان پتو استفاده می‌کنند. مـا توصیه می کنیم ملافه مرطوب را روی یک حوله ی خشک قرار دهید تا از خیس شدن تشک پیشگیری شود.

 

لباس خود را کم کنید

وقتی نوبت به پیژامه تابستانی می‌رسد کم در واقع معنی بیشتر را می‌دهد. برای خواب یک پیراهن پنبه ای نرم و یک شلوارک یا زیر شلواری بپوشید

منبع:

https://www.talab.org/housekeeping/life-skills/روش-خنک-تر-شدن-بدن.html



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

- اگر تصمیم گرفته‌ایم پول به عزیزانمان هدیه دهیم، پس چه بهتر که آن را هم تزیین کنیم. آموزش تزیین پول برای کادو، تولد، عیدی، شاباش یا مناسبت‌های دیگر وجود دارد. بسته به نوع مناسبت، نوع تزیینات نیز می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه ایده‌های مختلفی برای تزیین پول را با هم خواهیم دید. 


در صورتی که مشاهده قسمت خاصی مد نظر شماست، با انتخاب عناوین ارائه شده در فهرست زیر، به موضوع دلخواه خود برسید:


ایده‌های متنوع برای تزیین پول در مناسبت‌های مختلف

قبل از این که ایده‌های مختلف را ببینیم، بهتر است به این نکته توجه کنیم که بهتر است خود اسکناس‌ها چگونه باشند. از آن‌جا که در بیشتر مواقع اسکناس‌ها تا می‌خورند یا جمع می‌شوند، لازم نیست که حتما نو باشند اما بهتر است حالت خشک و صاف داشته باشند تا بهتر شکل بگیرند. برای همین منظور اگر اسکناس‌های نو در اختیار ندارید، اسکناس‌های قدیمی را اتو بزنید. این کار به بهتر شدن حالت آن‌ها کمک می‌کند. خب وقت آن است که به سراغ انواع مختلف تزیین پول برویم!

 

آموزش تزیین پول به شکل گلدان برای هدیه و تولد

قبل از شروع به ساخت وسایل زیر را تهیه کنید:

  • یک گلدان کوچک
  • فوم یا یونولیت گرد
  • ساقه پلاستیکی بلند
  • پوشال برای پر کردن گلدان
  • روبان با عرض زیاد
  • سنجاق
  • اسکناس

 

وسایل لازم برای تزیین پول به شکل گلدان


مرحله ۱

  • روبان را در قطعاتی تقریبا به طول اسکناس‌ها ببرید.

 

برش روبان برای تزیین پول به شکل گلدان


مرحله ۲

  • وسط روبان را بپیچانید تا مانند تصویر شود. 

 

پیچاندن روبان برای تزیین پول به شکل گلدان


مرحله ۳

  • اگر از تعداد کمی اسکناس استفاده می‌کنید، برای پر حجم شدن گلدان، یک روبات با رنگ دیگر را نیز به دور روبان اولی بپیچانید.

 

روبان دوم برای تزیین پول به شکل گلدان


مرحله ۴

  • سپس اسکناس را مانند تصویر از وسط جمع کنید.

 

جمع کردن اسکناس برای تزیین پول به شکل گلدان


مرحله ۵

  • روبان را روی اسکناس بگذارید و آن‌ها را به توپ یونولیتی سنجاق کنید


:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

نکاتی برای مصاحبه کاری, موفقیت برای مصاحبه کاری

در روز مصاحبه لباس شایسته و آراسته ای بپوشید


در مصاحبه نه تنها می توانید ماهیت واقعی خودتان را نشان دهید، بلکه می توانید آن را به منزله پلی برای رسیدن به موفقیت هم تصور کنید. گذشتن از این پل و صدها پل دیگر که بخشی از زندگی شما را تشکیل می دهد تنها با اراده خودتان میسر است. در ادامه به نکاتی که رعایت آن ها می تواند مصاحبه شغلی را به موفقیت سوق دهد، اشاره می شود.


مصاحبه کاری تان را با این نکته های ساده، موفق پشت سر بگذارید!!
امروزه مصاحبه شغلی یکی از پردغدغه ترین پدیده هایی است که قشر جوان با آن مواجه است. مرحله مصاحبه در روند جست و جوی شغلی از اهمیت بسیاری برخوردار است. در مدت زمان کوتاه مصاحبه شغلی می توانید شانس استخدام خود را تقویت کنید یا آن را از بین ببرید. مصاحبه بهترین زمان برای نمایش توانایی هایی است که به واسطه سال ها تمرین به دست آمده اند.

در مصاحبه های کاری همان چیزی باشیم که هستیم
هرگز سعی نکنیم مصاحبه گر را گول بزنیم و خود را بالاتر از آن چیزی که هستیم، نشان دهیم. به خاطرداشته باشیم شخصی که به عنوان مصاحبه گر انتخاب شده است دارای مهارت و دانش کافی در حوزه تخصصی اش است و بازی کردن با الفاظ و استفاده از ادبیات چاپلوسانه به سرعت سایه ای از ابهام را در ذهن مصاحبه گر ایجاد می کند. سعی کنیم در زمانی که از توانایی های تخصصی، علمی و فردی خود صحبت می کنیم، حرف هایمان قابل استناد و دارای مدرک باشد.

 

چه بسا در مراحل بعدی مصاحبه (در زمان کار آزمایشی) قابلیت های ما با حرف های ما توازن نداشته باشد و آنگاه همه چیز از نو برای ما شروع خواهدشد. به یاد داشته باشیم در زمان معرفی خود لازم نیست همه چیز را عنوان کنیم؛ مثلا اگر دچار یک مشکل خانوادگی هستیم یا از همسرمان به هر دلیلی جدا شده ایم و یا اگر یکی از اقوام خانواده مان دچار یک سوء پیشینه است، تا مصاحبه گر درخصوص آن ها سوالی از ما نکرده است، دلیلی برای صحبت در آن مورد نیست.

حتما رزومه خود را همراه داشته باشید
اگر چه قبلا رزومه خود را برای مجموعه ای که برای مصاحبه نزد آن ها رفته اید، ارسال کرده اید، اما بهتر است یک نسخه از رزومه خود را به عنوان یک شرح حال از زندگی شغلی خود همیشه به همراه داشته باشید و هر از چند گاهی آن را به روزرسانی کنید. حتما بعد از اینکه مشغول به کار شدید، باز هم در شروع هر سال رزومه خود را به روز رسانی کنید. این کار به شما نشان می دهد چقدر نسبت به گذشته پیشرفت کرده اید و الان چقدر رزومه شما پربارتر شده است.

استفاده شایسته از زبان بدن
بهتر است در زمان مصاحبه از زبان بدن بهترین استفاده لازم را ببرید. قرار نیست به یک کلاس آموزش زبان بدن بروید. فقط کافی است چند حرکت که با موضوع مورد بحث مرتبط است را یاد بگیرید. به یاد داشته باشید که دانستن روان شناسی کار و استفاده از حرکات درست بدن در کل زندگی بزرگ ترین گام برای رسیدن شما به موفقیت خواهدبود.


بهتر است در هنگام ورود به اتاق مصاحبه فورا به چشمان مصاحبه گر نگاه کنید، البته به چشمان مصاحبه گر براق نشوید. به خاطر داشته باشید همیشه اولین نگاه در چشمان هر کس در زمانی که مصاحبه گر صحبت می کند، به علامت تایید صحبت های او، سر خود را به طور نرمال تکان دهید و گاهی اوقات با لبخندی او را همراهی کنید. صحبت های او را قطع نکنید. زمانی که قرار است شما صحبت کنید هرگز از انگشت اشاره خود استفاده نکنید، بلکه بهتر است از هر دو دست خود و یا با کف دست باز، این کار را انجام دهید. این به شما اعتماد به نفس می دهد و نمی گذارد مصاحبه گر از حرف های شما خسته شود.

 

تا پاسان مصاحبه پای خود را روی هم نیندازید؛ چون بی احترامی بزرگی به فرد مقابل خواهدبود بلکه بهتر است به احترام آن شخص و مجموعه و به احترام خودتان پاهایتان را کنار هم قرار دهید. هرگز پاهای خود را تکان ندهید. بهتر است کاغذی جلوی شما باشد و از نکاتی که مصاحبه گر اعلام می کند یادداشت بردارید، این کار نشان می دهد که شما انسان پیگیر و ریزبینی هستید.

سروقت برای انجام مصاحبه حاضر شوید
از آن دست متقاضیان کار نباشید که یک ساعت جلوتر از زمان مصاحبه به سازمان مربوطه وارد می شوند. اگر با تاخیر وارد شدید، بهانه جویی نکنید که مترو دیرآمد یا ماشینم خراب شد و یا... در واقع وقت شناسی شما نشانه شخصیتتان است که در نمره ارزیابی تان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

راجع به سازمان، اطلاعات کسب کنید
قبل از رفتن برای مصاحبه، بهتر است سایت آن مجموعه را نگاهی بیندازید. اهداف، چشم اندازها، ماموریت ها، برنامه های در دست انجام و برنامه های انجام شده آن ها از جمله موارد مهمی است که می تواند به شما کمک کند تا نسبت به آن سازمان پیش زمینه ای کسب کنید. بهتر است بدانید نوع فعالیت آن مجموعه در چه زمینه ای است. حتما صفحه «درباره ما» را در سایت مرور کنید و نسبت به چند تن از مدیران ارشد از جمله مدیر عامل و مدیر منابع انسانی اطلاعاتی کسب کنید.

 

این موضوع باعث می شود بدانید آن مجموعه در چه سطحی قرار دارد؛ آیا مجموعه ای است که دارای تشکیلات و چارت سازمانی است یا مجموعه ای است که همه در آن همه کاری می کنند؟ اگر در سایت، اخبار مرتبط با سازمان وجود دارد حتما آن را بخوانید و نسبت به آن اطلاعات کسب کنید. از آن دسته مصاحبه شونده هایی نباشید که وقتی از شما سوال می کنند چقدر راجع به مجموعه ما می دانید، جوابتان منفی باشد. چون یک امتیاز منفی در ارزیابی برای شما خواهدداشت.

اعتماد به نفس داشته باشید
بهتر است صبح روزی که مصاحبه دارید به ورزش صبحگاهی بروید و حداقل 15 بار نفس عمیق بکشید؛ این باعث می شود تا اکسیژن وارد ریه های شما شود. یک دوش آب ولرم بگیرید و صبحانه ای مفصل بخورید. این کار اعتماد به نفس شما را بالا می برد. خود را دست کم نگیرید. شما کسی هستید که موفق خواهید بود، به خود بگویید من همانی هستم که قرار است روزی یکی از مدیران موفق در این مجموعه باشم، پس می شود و باید بشود، حتی اگر تجربه کاری ندارم، اما من متخصص هستم، علم دارم و دارای روابط عمومی بالایی هستم.

هرگز با سر و صورت عرق کرده در اتاق مصاحبه حاضر نشوید؛ این نشان می دهد که شما دچار استرس شدید شده اید. بهتر است قبل از ورود به اتاق مصاحبه از سرویس بهداشتی مجموعه استفاده کنید و صورت خود را با آب سرد بشویید، خشک کنید و سپس وارد اتاق شوید. می توانید قبل از ورود به اتاق مصاحبه یک لیوان آب بنوشید تا از شدت استرس شما کاسته شود. از قرص های آرام بخش استفاده نکنید؛ چون بسیاری از آن ها خواب آور و شل کننده هستند و عملکرد شما را در زمان مصاحبه مختل می کنند.

ظاهری آراسته داشته باشید
در روز مصاحبه لباس شایسته و آراسته ای بپوشید. از لباس های اسپورت استفاده نکنید و کتانی نپوشید. آقایان بهتر است از کت و شلوار و لباس مرتب همراه با کفش های واکس زده استفاده کنند، موهایشان مرتب باشد و بهتر است به آرایشگاه بروند و موهای خود را مرتب کنند. حتما عطر بزنید، عطری که باعث سردرد نشود و بوی مطبوعی داشته باشد، برای شما جذبه می آورد. خانم ها هرگز از لباس های پرزرق و برق استفاده نکنند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/tips1-job-interview1.html



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

نکاتی برای مصاحبه کاری, موفقیت برای مصاحبه کاری

در روز مصاحبه لباس شایسته و آراسته ای بپوشید


در مصاحبه نه تنها می توانید ماهیت واقعی خودتان را نشان دهید، بلکه می توانید آن را به منزله پلی برای رسیدن به موفقیت هم تصور کنید. گذشتن از این پل و صدها پل دیگر که بخشی از زندگی شما را تشکیل می دهد تنها با اراده خودتان میسر است. در ادامه به نکاتی که رعایت آن ها می تواند مصاحبه شغلی را به موفقیت سوق دهد، اشاره می شود.


مصاحبه کاری تان را با این نکته های ساده، موفق پشت سر بگذارید!!
امروزه مصاحبه شغلی یکی از پردغدغه ترین پدیده هایی است که قشر جوان با آن مواجه است. مرحله مصاحبه در روند جست و جوی شغلی از اهمیت بسیاری برخوردار است. در مدت زمان کوتاه مصاحبه شغلی می توانید شانس استخدام خود را تقویت کنید یا آن را از بین ببرید. مصاحبه بهترین زمان برای نمایش توانایی هایی است که به واسطه سال ها تمرین به دست آمده اند.

در مصاحبه های کاری همان چیزی باشیم که هستیم
هرگز سعی نکنیم مصاحبه گر را گول بزنیم و خود را بالاتر از آن چیزی که هستیم، نشان دهیم. به خاطرداشته باشیم شخصی که به عنوان مصاحبه گر انتخاب شده است دارای مهارت و دانش کافی در حوزه تخصصی اش است و بازی کردن با الفاظ و استفاده از ادبیات چاپلوسانه به سرعت سایه ای از ابهام را در ذهن مصاحبه گر ایجاد می کند. سعی کنیم در زمانی که از توانایی های تخصصی، علمی و فردی خود صحبت می کنیم، حرف هایمان قابل استناد و دارای مدرک باشد.

 

چه بسا در مراحل بعدی مصاحبه (در زمان کار آزمایشی) قابلیت های ما با حرف های ما توازن نداشته باشد و آنگاه همه چیز از نو برای ما شروع خواهدشد. به یاد داشته باشیم در زمان معرفی خود لازم نیست همه چیز را عنوان کنیم؛ مثلا اگر دچار یک مشکل خانوادگی هستیم یا از همسرمان به هر دلیلی جدا شده ایم و یا اگر یکی از اقوام خانواده مان دچار یک سوء پیشینه است، تا مصاحبه گر درخصوص آن ها سوالی از ما نکرده است، دلیلی برای صحبت در آن مورد نیست.

حتما رزومه خود را همراه داشته باشید
اگر چه قبلا رزومه خود را برای مجموعه ای که برای مصاحبه نزد آن ها رفته اید، ارسال کرده اید، اما بهتر است یک نسخه از رزومه خود را به عنوان یک شرح حال از زندگی شغلی خود همیشه به همراه داشته باشید و هر از چند گاهی آن را به روزرسانی کنید. حتما بعد از اینکه مشغول به کار شدید، باز هم در شروع هر سال رزومه خود را به روز رسانی کنید. این کار به شما نشان می دهد چقدر نسبت به گذشته پیشرفت کرده اید و الان چقدر رزومه شما پربارتر شده است.

استفاده شایسته از زبان بدن
بهتر است در زمان مصاحبه از زبان بدن بهترین استفاده لازم را ببرید. قرار نیست به یک کلاس آموزش زبان بدن بروید. فقط کافی است چند حرکت که با موضوع مورد بحث مرتبط است را یاد بگیرید. به یاد داشته باشید که دانستن روان شناسی کار و استفاده از حرکات درست بدن در کل زندگی بزرگ ترین گام برای رسیدن شما به موفقیت خواهدبود.


بهتر است در هنگام ورود به اتاق مصاحبه فورا به چشمان مصاحبه گر نگاه کنید، البته به چشمان مصاحبه گر براق نشوید. به خاطر داشته باشید همیشه اولین نگاه در چشمان هر کس در زمانی که مصاحبه گر صحبت می کند، به علامت تایید صحبت های او، سر خود را به طور نرمال تکان دهید و گاهی اوقات با لبخندی او را همراهی کنید. صحبت های او را قطع نکنید. زمانی که قرار است شما صحبت کنید هرگز از انگشت اشاره خود استفاده نکنید، بلکه بهتر است از هر دو دست خود و یا با کف دست باز، این کار را انجام دهید. این به شما اعتماد به نفس می دهد و نمی گذارد مصاحبه گر از حرف های شما خسته شود.

 

تا پاسان مصاحبه پای خود را روی هم نیندازید؛ چون بی احترامی بزرگی به فرد مقابل خواهدبود بلکه بهتر است به احترام آن شخص و مجموعه و به احترام خودتان پاهایتان را کنار هم قرار دهید. هرگز پاهای خود را تکان ندهید. بهتر است کاغذی جلوی شما باشد و از نکاتی که مصاحبه گر اعلام می کند یادداشت بردارید، این کار نشان می دهد که شما انسان پیگیر و ریزبینی هستید.

سروقت برای انجام مصاحبه حاضر شوید
از آن دست متقاضیان کار نباشید که یک ساعت جلوتر از زمان مصاحبه به سازمان مربوطه وارد می شوند. اگر با تاخیر وارد شدید، بهانه جویی نکنید که مترو دیرآمد یا ماشینم خراب شد و یا... در واقع وقت شناسی شما نشانه شخصیتتان است که در نمره ارزیابی تان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

راجع به سازمان، اطلاعات کسب کنید
قبل از رفتن برای مصاحبه، بهتر است سایت آن مجموعه را نگاهی بیندازید. اهداف، چشم اندازها، ماموریت ها، برنامه های در دست انجام و برنامه های انجام شده آن ها از جمله موارد مهمی است که می تواند به شما کمک کند تا نسبت به آن سازمان پیش زمینه ای کسب کنید. بهتر است بدانید نوع فعالیت آن مجموعه در چه زمینه ای است. حتما صفحه «درباره ما» را در سایت مرور کنید و نسبت به چند تن از مدیران ارشد از جمله مدیر عامل و مدیر منابع انسانی اطلاعاتی کسب کنید.

 

این موضوع باعث می شود بدانید آن مجموعه در چه سطحی قرار دارد؛ آیا مجموعه ای است که دارای تشکیلات و چارت سازمانی است یا مجموعه ای است که همه در آن همه کاری می کنند؟ اگر در سایت، اخبار مرتبط با سازمان وجود دارد حتما آن را بخوانید و نسبت به آن اطلاعات کسب کنید. از آن دسته مصاحبه شونده هایی نباشید که وقتی از شما سوال می کنند چقدر راجع به مجموعه ما می دانید، جوابتان منفی باشد. چون یک امتیاز منفی در ارزیابی برای شما خواهدداشت.

اعتماد به نفس داشته باشید
بهتر است صبح روزی که مصاحبه دارید به ورزش صبحگاهی بروید و حداقل 15 بار نفس عمیق بکشید؛ این باعث می شود تا اکسیژن وارد ریه های شما شود. یک دوش آب ولرم بگیرید و صبحانه ای مفصل بخورید. این کار اعتماد به نفس شما را بالا می برد. خود را دست کم نگیرید. شما کسی هستید که موفق خواهید بود، به خود بگویید من همانی هستم که قرار است روزی یکی از مدیران موفق در این مجموعه باشم، پس می شود و باید بشود، حتی اگر تجربه کاری ندارم، اما من متخصص هستم، علم دارم و دارای روابط عمومی بالایی هستم.

هرگز با سر و صورت عرق کرده در اتاق مصاحبه حاضر نشوید؛ این نشان می دهد که شما دچار استرس شدید شده اید. بهتر است قبل از ورود به اتاق مصاحبه از سرویس بهداشتی مجموعه استفاده کنید و صورت خود را با آب سرد بشویید، خشک کنید و سپس وارد اتاق شوید. می توانید قبل از ورود به اتاق مصاحبه یک لیوان آب بنوشید تا از شدت استرس شما کاسته شود. از قرص های آرام بخش استفاده نکنید؛ چون بسیاری از آن ها خواب آور و شل کننده هستند و عملکرد شما را در زمان مصاحبه مختل می کنند.

ظاهری آراسته داشته باشید
در روز مصاحبه لباس شایسته و آراسته ای بپوشید. از لباس های اسپورت استفاده نکنید و کتانی نپوشید. آقایان بهتر است از کت و شلوار و لباس مرتب همراه با کفش های واکس زده استفاده کنند، موهایشان مرتب باشد و بهتر است به آرایشگاه بروند و موهای خود را مرتب کنند. حتما عطر بزنید، عطری که باعث سردرد نشود و بوی مطبوعی داشته باشد، برای شما جذبه می آورد. خانم ها هرگز از لباس های پرزرق و برق استفاده نکنند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/tips1-job-interview1.html



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

فصل تابستان با همه ی جذابیت ها و میوه های خوش رنگ و لعابش از راه رسیده است! در هر سن و سال و هر قشری که باشیم نمی توانید از جریان هوای خنک دم صبح و نسیم ملایم آخر شب های تابستانی دست برداریم اما باز گذاشتن پنجره ها در ساعاتی اولیه روز و انتهای شب در تابستان ها مشکلات بسیاری را نیز با خود همراه دارد مشکلاتی نظیر ورود حشرات موذی که تمام آرامش و لذت این فصل دوست داشتنی را از بین می برد. اما راه کار ساده ای برای حل این معضل وجود دارد، آن هم استفاده از توری پنجره هاست! با ما همراه باشید تا نمونه های متنوع آن را با هم بررسی کنیم.


انتخاب توری مناسب برای فضاهای داخلی
پیش از هر چیز باید توجه داشته باشید که برای کدام فضا توری نصب می کنید به طور مثال برای فضایی مانند پنجره های سرویس های بهداشتی و حمام نیاز است که طوری متحرک باشد چرا که توری ها همان طور که مانع از نفوذ حشرات می شوند مانع از خروج آن ها هم می شوند! بنابراین در چنین فضاهای مربوطی که برای تکثیر حشرات بستر مناسبی است حتما باید از توری های متحرک استفاده کرد.

آشنایی با انواع توری, انواع توری

پیش از هر چیز باید توجه داشته باشید که برای کدام فضا توری نصب می کنید


انتخاب جنس توری پنجره
امروزه توری های ویژه ای به بازار آمده است که از نوع خاصی الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود این توری ها ضد گرد و غبار هستند و دید به منظره ی اطراف را مختل نمی کند. این توری ها به انواع مختلف در بازار مانند توری رولی و یا پلیسه موجود می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده و به دلیل نازک بودن فریم آن ها کاملا با پنجره هماهنگ می شود و ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نمی کند همچنین جلوی دید و نور را هم نمی گیرد.

 

انتخاب توری،نحوه انتخاب توری

جنس توری ها و هماهنگی آن ها با پنجره تان را بررسی کنید


توری پنجره آلومینیومی
توری لولایی آلومینیومی، توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی، از جمله توری های قدیمی هستند که برای پنجره های آلومینیومی و یا آهنی به کار می روند که مشکلات فراوانی از نظر پاکسازی و زیبایی با خود دارند و از ورود نور جلوگیری می کند. و لذت دیدن منظره اطراف را به شکل قابل توجهی کاهش می دهند این توری ها با گذشت زمان کهنه شده و تغییر رنگ می دهند بنابراین این توری ها برای فضاهای داخلی شما چندان مناسب نمی باشند.

 

توری پنجره پلیسه, توری پنجره آهنربایی

توری لولایی آلومینیومی، توری ثابت آلومینیومی و توری ریلی آلومینیومی، توری های قدیمی هستند


انواع توری پنجره
 توری پلیسه
 توری آهنربایی
 توری رولینگ
 توری ثابت
 توری لولایی


امروزه توری هایی با قاب های آلومینیومی، یو پی وی سی، چوبی و یا فلزی در انواع مختلف توری های کشویی، توری های پلیسه، توری های ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره ها موجود است. که می توانید به سادگی با توجه به نیاز و فضای خود، نوع مورد نظرتان انتخاب کنید.

 

خرید توری آهنربایی,نحوه مراقبت از توری های پنجره

امروزه توری هایی با قاب های آلومینیومی، یو پی وی سی، چوبی و یا فلزی در انواع مختلف وجود دارد


توری پنجره پلیسه
توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره ها، درب ها، تراس ها و محیط های بزرگ می باشد. که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست. این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می شود. امکان خرابی این نوع از توری ها بسیار کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد و برای فضاهایی مانند تراس و بالکن ها بسیار مناسب است. از توری های پلیسه عمودی بیشتر برای پنجره هایی با ارتفاع کم استفاده می شود. و از نوع افقی آن برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود.

انواع توری, راهنمای خرید انواع توری

توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره ها، درب ها، تراس ها و ... می باشد


توری پنجره آهنربایی
توری های مگنتیک یا آهنربایی همانند توری پلیسه بوده با این تفاوت که برای شستشوی توری پلیسه لازم است توری را حتما با بخارشوی بشویید ولی توری مگنتیک را می توان به راحتی به صورت جمع شده جدا کرده و شستشو دهید.

 

نحوه انتخاب توری,آشنایی با انواع توری

توری های مگنتیک یا آهنربایی همانند توری پلیسه بوده فقط نحوه شستشوی آن ها متفاوت است


مزیت توری پنجره آهنربایی نسبت به سایر توری ها
 عرضه در اندازه های مختلف
 نصب و مونتاژسریع آن
 شستشوی آسان پنجره و توری وطراحی زیبا با توانایی جداسازی توری
 امکان آسیب دیدگی کم
 بسته شدن خودکار توری ها به سبب بکارگیری قفل مگنتی و کاربرد آسان
 فرسایش کم و کاملا به صرفه

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/buy1-select1-grid.html



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

طلا یک هدیه ارزشمند است:
خرید طلا به عنوان هدیه تولد یکی از ایده های خاص و لوکس است که می تواند سخاوت شما را به عنوان هدیه اول ثابت کند. این گزینه برای هدیه یا هدیه تولد دختر و پسر تفاوتی ندارد و هر دو گروه را به وجد می آورد.

 

2. نقره یک هدیه درخشان است:
گرچه خرید نقره در مقایسه با طلا از اهمیت ثانویه برخوردار است ، خرید هدیه تولد برای دختر 12 ساله اما با قیمت کمتر می توانید یک ست یا نیم ست بگیرید و مطمئن باشید که عشق شما از هدیه تولد او لذت خواهد برد و به افتخار شما خواهد افتاد چشیدن

3. فولاد یک هدیه مدرن است:
فولاد اگر توسط یک مارک خاص و لوکس انتخاب شود ، برای دختران و پسران امروزی ارزش بیشتری دارد. قیمت این نوع جواهرات ممکن است زیاد به نظر برسد ، اما سبک کار و ارتباط آن ، آن را به یک هدیه تولد بی نظیر و با دوام تبدیل کرده است. متفاوت ، شما می توانید با توجه به سلیقه های مختلف و در نظر گرفتن هدیه های تولد دخترانه و پسرانه از بین انواع محصولات با بهترین مارک های جهانی یکی را انتخاب کنید. برای اطمینان از اصالت کار حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

 

جواهرات - برای هدیه و هدیه تولد چه بخرم؟


4. چرم یک هدیه لوکس است
اگر هدیه تولد برای شخصی لوکس و مزاحم است ما ست های چرمی ، چرم طبیعی و دست ساز بهترین گزینه را برای افراد شیک پوش پیشنهاد می دهیم. اطمینان حاصل کنید که مارکی که از آن چرم خریداری می کنید ، مارک خوب و معرفی مناسبی است.

کالاهای چرمی - هدایای تولد

5. گل هدیه ای عاشقانه است
هدیه تولد بدون گل مهم نیست! گل نمادی از عشق واقعی است و به هدیه تولد شما معنا می بخشد. جعبه های رنگی علاوه بر زیبایی و ظرافت جنبه غافلگیرکننده ای نیز دارند و مطمئن باشید که عشق شما را بسیار شگفت زده خواهند کرد.

محصولات گل - هدایا و کادوهای تولد

 

6. کوکی های شخصی یک هدیه خلاقانه است
کلوچه این شیرینی خاص و متفاوت علاوه بر طعم فوق العاده و رایحه دلپذیر ، می تواند حاوی پیام های عاشقانه به صورت عکس یا کلماتی باشد که منتظر آن هستید. لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمای شماری منتقل شده اید. عکس ها و خاطرات مشترک خود را روی کوکی ها چاپ کنید و خاطره هدیه تولد دختر یا پسر مورد علاقه خود را جاودانه کنید.

هدایای تولد دخترانه و پسرانه - کلوچه


7. عروسک یک هدیه ویژه است
خرید عروسک یک هدیه ویژه و نفیس است نه تنها برای روز ولنتاین ، بلکه برای همه موارد. صرف نظر از جنبه اقتصادی ، عروسک مفهوم عاشقانه واقعی است. می توانید تصور کنید که هر وقت عروسک را در آغوش می گیرید عشق شما به یاد شما و عشق پاک شماست. ما به شما پیشنهاد می دهیم یک عروسک ویژه با گزینه های به یاد ماندنی انتخاب کنید ، یک عروسک روسی با چهره عاشقانه شما گزینه بسیار خوبی است.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



زمان درخواست افزایش حقوق,نحوه درخواست افزایش حقوق

بهترین موقع درخواست افزایش حقوق، بعد از گذشت یک سال است


انتخاب زمان مناسب در تأیید شدن درخواست افزایش حقوق نقش مهمی دارد. اما پیش از آنکه به فکر چنین درخواستی باشید، اول باید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که کار شما نیز به همین اندازه خوب است؛ یا حداقل پیشرفت ثابتی را تجربه می کند.


چه زمانی از رئیسم بخواهم حقوقم را زیاد کند؟
انتخاب زمان مناسب در تأیید شدن درخواست افزایش حقوق نقش مهمی دارد. اما پیش از آنکه به فکر چنین درخواستی باشید، اول باید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که کار شما نیز به همین اندازه خوب است؛ یا حداقل پیشرفت ثابتی را تجربه می کند. از این مهم تر، باید ببینید آیا تلاش های شما از سوی رئیس و همکارانتان مورد توجه قرار می گیرد یا خیر. شما باید وضعیت فعلی و آینده سازمان خود را نیز بسنجید. آیا اوضاع آن خوب پیش می رود؟ آینده روشنی دارد؟ در مقایسه با رقبا چه وضعیتی دارد؟ آیا اخیراً تغییرات قابل توجهی رخ داده است؟ و آیا کار شما متناسب با این تغییرات به کل شرکت کمک می کند؟

کسانی که بیشترین ارزش را در شرکت های خود دارند و بیشترین افزایش حقوق را کسب می کنند، همان هایی هستند که با عملکرد شرکت هایشان هماهنگی دارند. بنابراین، ابتدا وظایف خود را به نحو احسن انجام دهید و وقتی حس کردید از پس مسئولیت های خود به خوبی بر می آیید و تلاش هایتان نقش مؤثری در پیشرفت شرکتتان دارد، سعی کنید زمان مطرح کردن درخواست افزایش حقوق خود را با یکی از این موقعیت های اصلی هماهنگ کنید.

زمانی که خودتان به پول بیشتر نیاز دارید
شما باید درخواست افزایش حقوق خود را به گونه ای مطرح کنید که با اهداف کار و سازمانتان همخوانی داشته باشد. اما معنای این حرف آن نیست که شرایط شخصی خودتان هیچ ربطی به این موضوع ندارد. گاهی اوقات شرایط شخصی افراد اوضاعی را رقم می زند که در نگاه اول ممکن است کار را برای طرح درخواست افزایش حقوق کمی دشوار کند. برای مثال وقتی تازه در شرکتی استخدام شده اید و همسر شما می گوید باردار شده است، شاید با خودتان فکر کنید برای طرح افزایش حقوق فرصت مناسبی نیست. اما بین ترس از مطرح کردن این درخواست و اهمیت همسر و فرزندتان، قطعاً مورد دوم ارزش بیشتری دارد.

در حالت ایده آل، رابطه میان کارفرما و کارمند بر پایه احترام متقابل بنا می شود. حتی اگر تازه استخدام شده باشید، می توانید تا حد زیادی روی سرمایه گذاری بلندمدت او روی خودتان حساب کنید. بنابراین اگر رئیس شما از کارتان رضایت دارد در طرح خواسته خود تردید نکنید.

زمانی که رئیستان احساس خوبی دارد
افراد وقتی خوشحال هستند تمایل بیشتری به دست و دلبازی از خود نشان می دهند. به دنبال موقعیتی بگردید که رئیستان در کل احساس خوبی دارد و به ویژه از کار شما راضی است. مطرح کردن درخواست افزایش حقوق در چنین موقعیتی احتمال موافقت رئیستان با آن را بالا خواهد برد.

بعد از گذشت یک سال
سالگرد استخدام شما در شرکت خود معمولاً زمان مناسبی برای مذاکره مجدد درباره حقوقتان محسوب می شود، به ویژه اگر اوضاع خوب پیش رفته باشد. در دنیای کسب و کار افزایش سالانه حقوق امری متداول در نظر گرفته می شود. به این ترتیب هیچ کس از شنیدن درخواست افزایش حقوق شما در این زمان تعجب نخواهد کرد. همین کافی است تا سالگرد استخدام شما را بتوان زمان مناسبی برای طرح این درخواست با کمترین نگرانی در نظر گرفت.

زمانی که مسئولیت های شما افزایش یافته اند
افراد بسیار زیادی وجود دارند که مسئولیت های بیشتری بر عهده شان گذاشته می شود بی آنکه افزایشی در حقوقشان منظور شود. و یا اینکه رو در رو به خاطر مسئولیت جدید به آنها تبریک گفته می شود اما با ایمیل یک افزایش حداقلی به اطلاعشان رسانده می شود. حقیقت این است که اگر از این به بعد قرار است کار بیشتر، سخت تر یا پر مسئولیت تری انجام دهید، باید درخواست افزایش حقوق داشته باشید.

زمانی که به شما پیشنهاد ترفیع می شود
باور کنید یا نه، خیلی ها پیشنهاد ترفیع دریافت می کنند، بدون آنکه حقوقشان ذره ای افزایش یابد. معمولاً در چنین مواقعی فرد آنقدر خوشحال می شود که فراموش می کند درباره افزایش حقوق با رئیس خود مذاکره کند.

زمانی که سازمان شما عملکرد فوق العاده مثبتی دارد
یک ضرب المثل قدیمی می گوید یک موج خروشان تمام قایق ها را نیز با خود بالا می برد. اما اغلب مواقع باید به موج خروشان مورد نظر یادآوری کرد کدام قایق ها را باید بالا برد. اگر شرکت شما عملکرد خیلی خوبی داشته است و همه در مورد آینده آن نظر مثبتی دارند و مشتاق هستند، می توان مطمئن بود اغلب کسانی که در جمع خود می شناسید، یا درخواست افزایش حقوق داده اند یا حقوقشان افزایش پیدا کرده است. شما نیز باید همین کار را بکنید.

زمانی که پیشنهاد دیگری به شما داده می شود
هیچ اتفاقی مثل یک پیشنهاد دیگر با حقوق بیشتر نمی تواند باعث افزایش حقوق شما شود.اگر سازمانی که در آن کار می کنید را دوست دارید و نمی خواهید آنجا را ترک کنید، ۲۰ درصد بالاتر از پیشنهاد جدیدتان درخواست کنید. از طرف دیگر اگر قصد دارید پیشنهاد رقیب را بپذیرید، از آنها نیز ۲۰ درصد بیشتر از حقوقی که پیشنهاد داده اند درخواست کنید. این یکی از دلایل مهمی است که باعث می شود با تغییر شغل حقوقتان افزایش پیدا کند.

زمانی که حقوق همکارتان افزایش می یابد
وقتی حقوق همکار شما به یکباره افزایش قابل توجهی پیدا می کند و شما نیز می دانید کارش بهتر از شما نیست، زمان آن است که با رئیس خود صحبت کنید. به هیچ وجه درباره افزایش حقوق همکارتان و اینکه از این موضوع اطلاع دارید صحبتی نکنید. فقط روی این موضوع متمرکز باشید که به رئیستان نشان دهید چرا کاری که انجام می دهید ارزش حقوق بالاتری را دارد.

زمانی که همکاران کلیدی یا رئیس شما شرکت را ترک می کنند
این نیز یکی دیگر از مواقعی است که احتمال پذیرش پیشنهاد افزایش حقوق شما در آن زیاد است. حالا که دست شرکت شما کوتاه شده و صحبت ترک شرکت بین همه کارمندان پیچیده، می توانید به بالادستی های خود یادآوری کنید اگر شما هم شرکت را ترک کنید چه اتفاقی ممکن است بیافتد. شاید برای شما هم تعجب آور باشد اما نتایج یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۴ نشان می دهد ۵۶ درصد از کارکنان سازمان ها هیچگاه درخواست افزایش حقوق نکرده اند. معمولاً اگر درخواست افزایش حقوق شما به جا و منطقی باشد احترامی که مدیران برای شما قائل می شوند بیشتر خواهد شد و اگر کار شما را دوست داشته باشند و بخواهند در شرکتشان باقی بمانید با درخواست شما موافقت خواهند کرد.

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/ask1-raise1.html



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



چگونه بدون مدرک، کار پیدا کنیم؟

اجازه ندهید که نداشتن مدرک تحصیلی مانع پیشرفت شغلی شما شود. این توصیه ها را دنبال کنید تا نسبت به رقبا متمایز شوید و به کارفرمایان نشان دهید که چه ارزشی به آن ها اضافه خواهید کرد.

 

نکاتی برای پیدا کردن کار, پیدا کردن کار بدون مدرک

 از پیش تحقیق کنید تا بفهمید که شرکت مورد نظر چه چیزهایی نیاز دارد

 

شرکت ها احتیاج به افراد دارند، نه کلکسیونی از مدارک. علی رغم این حقیقت واضح، بسیاری از افراد که می توانند کاندیدایی عالی برای موقعیت های شغلی باشند، برای پوزیشن هایی که در آگهی آن ها نیازمندی های تحصیلی ذکر شده و این افراد فاقد این نیازمندی ها هستند درخواست نمی دهند؛ حتی با اینکه تجربیات و مهارت هایشان آن ها را تبدیل به فردی ایده آل برای آن شغل کرده است.

 

اگر مدرک تحصیلی مورد نیاز را ندارید، با این ترفند‌ها شغل مورد نظرتان را بدست آورید

این پدیده در برخی از صنایع آشکارتر از بقیه است. بر اساس مطالعه ای در مدرسه کسب و کار هاروارد، در حالی که 67 درصد آگهی های شغلی سرپرست تولید در سال 2015 داشتن مدرک را الزامی ذکر کرده بود، تنها 16 درصد افراد استخدام شده در آن پوزیشن ها از دانشکده فارغ التحصیل شده بودند.

 

این نوع آمار و ارقام تفاوت بین چیزی که شرکت ها فکر می کنند نیاز دارند و چیزی که واقعاً نیاز دارند را نشان می دهد. حقیقت این است که کاندیداهای فاقد مدرک دانشگاهی می توانند کارها را به خوبی افرادی که مدرک دانشگاهی دارند، انجام دهند. در برنامه آموزشی 20 هفته ای که برای آماده سازی کاندیداهای شغلی برای پوزیشن هایی در توسعه نرم افزار برگزار شد، هیچ تفاوتی بین افراد داراک مدرک Ph.D و افراد دارای مدارک پایه ای تر در نرخ تکمیل دوره دیده نشد. تجارب به دست آمده نشان می دهد که با اینکه داشتن مدرک در برخه زمینه های کاری می تواند مفید باشد، ولی نشانه قابل اعتمادی مبنی بر توانایی فرد در انجام درست کار نیست.

 

متأسفانه، مدارک دانشگاهی باعث می شود که تعداد زیاد درخواست های شغلی را بتوان به راحتی کمتر کرد، بنابراین کاندیداها در یک بازار شغلی رقابتی باید یاد بگیرند که چگونه خود را از سایرین متمایز نشان دهند. با دنبال کردن این چهار توصیه، افراد فاقد مدارک دانشگاهی می توانند ارزش خود را به کارفرمایان بالقوه نشان دهند.

 

1. خارج از نیازمندی های شغل فکر کنید.

اگر رزومه شما فاقد نیازمندی های تحصیلی است، به صورت خلاقانه در مورد شیوه های دیگری برای متمایز نشان دادن خودتان فکر کنید. سبدی (پورتفولیو) از نمونه کارهایتان ارائه دهید تا مهارت های قابل عرضه خود را نشان دهید. این پورتفولیو می تواند شامل وبسایت شخصی، نمونه مقالات، پروژه های کدنویسی، پادکست ها، یا هر چیز دیگری باشد که نشان دهنده انگیزه، شور و اشتیاق و پشتکار شما باشد.

 

دیدن پروفایل های جذاب لینکدین که شامل جزئیات زیادی است، می تواند برای کارفرمایان خوشایند باشد. تقویت کننده های نه چندان رایج رزومه مثل این ها دیدی تازه به مجموعه مهارت های شما فراهم می کند که در غیر این صورت کارفرمایان از آن ها باخبر نبودند. با ارائه محتوایی که اعتبار شما را تأیید می کند، می توانید کارفرمایان بالقوه را قانع کنید که فقدان مدرک دانشگاهی شما را نادیده بگیرند و ارزش اثبات شده ای که شما ارائه می دهید را لحاظ کنند.

 

2. نقاط رنج شرکت را درک کنید.

اگر همه چیز در این شرکت به خوبی پیش می رفت، مدیران استخدامی نیازی به استخدام فرد جدیدی نمی دیدند. از پیش تحقیق کنید تا بفهمید که شرکت مورد نظر چه چیزهایی نیاز دارد، و بعد راهکارهایی احتمالی برای مشکلاتی که این پوزیشن شغلی قرار است حل کند ارائه دهید.

 

بعضی وقت ها، این بدان معنی است که مشکلی را حل کنید که شرکت نمی دانست چنین مشکلی دارد. اگر دارای تجربه در زمینه ای هستید شرکت فاقد آن است، فرصت هایی برای بردهای آسان را ذکر کنید. زمانی که در جلسه مصاحبه حضور دارید، سؤالاتی هدف دار مطرح کنید که نشان دهد نه تنها شما نقاط رنج شرکت را درک می کنید بلکه می دانید راهکارهای بالقوه چه چیزهایی است و چگونه می توان آن ها را به صورت موفقیت آمیز اجرا کرد.

 

با تمرکز روی مشکل و طوفان فکری در مورد راهکارها، می توانید به مدیر استخدامی نشان دهید که چگونه از پس مشکلات بر می آیید و اثبات کنید که شما فرد مناسب برای شغل مورد نظر هستید.

 

3. توانایی یاد گرفتن را نشان دهید.

 

شرکت ها به افرادی احتیاج دارند که مسائل را از همان روز اول بدانند و مهارت های خود را در روز 30، روز 90 و روز 365 بهبود دهند.

 

اغلب مدیران، افراد را بیشتر به خاطر شخصیت و ذهنیت رشدشان استخدام می کنند، نه فقط مجموعه مهارت های خاص آن ها. کنجکاوی، شور و اشتیاق و عشق به یادگیری در کنار هم می تواند مهم تر از تجربیات قبلی یک فرد باشد.

 

در مورد شرکت تحقیق کنید و گرایش های موجود در آن صنعت را پیش از اینکه برای شغل درخواست دهید لحاظ کنید. به خوانندگان رزومه خود نشان دهید که برای یادگیری در مورد شغل مورد نظر زمان گذاشته اید، و همانطور که فرایند درخواست شغل ادامه پیدا می کند، بیشتر و بیشتر در مورد شرکت و پوزیشن مورد نظر یاد بگیرید.

 

4. شبکه ای در صنعت مورد نظر برای خود ایجاد کنید.

اول بفهمید که کجا می خواهید بروید، و بعد با افرادی که از قبل آنجا هستند آشنا شوید. حتی ارتباطی مختصر با کسی که در شرکت هدف شما کار می کند می تواند بین دور انداخته شدن رزومه و دعوت به مصاحبه تفاوت ایجاد کند.

 

در رویدادهای شبکه سازی، دورهمی ها، کارگاه های رشد حرفه ای و دیگر رویدادهایی حضور پیدا کنید که رهبران صنعت در آن ها حضور پیدا می کنند. در لینکدین و دیگر پلتفرم های شبکه های اجتماعی فعال باشید و توجه افراد را جلب کنید تا زمانی که قرار است موقعیت شغلی مرتبطی پر شود، شما را به خاطر آورند (فراموش نکنید که پروفایل خود را دقیق و به روز نگه دارید).

 

مدارک دانشگاهی به تنهایی نمی تواند اشتیاق، انگیزه و تمایل به رشد را در بر بگیرد. کمپانی ها برای یادگیرنده های دائمی که علاقه به رشد حرفه ای را نشان دهند، ارزش قائل هستند. از چالش ها به عنوان راهی هیجان انگیز برای اثبات خود استفاده کنید، تا به کارفرمایان بالقوه نشان دهید که شما همان فرد راهکارمحوری هستید که آن ها منتظرش بودند.

 

حتی اگر از حداقل مدرک یا تجربه مورد نیاز برخوردار نیستید، باز هم می توانید به شغل رویایی خود دست پیدا کنید. حالا که شما می توانید هر چیزی را به صورت آنلاین یاد بگیرید، ارزش مدرک دانشگاهی در مقابل مهارت های اثبات شده و تمایل به رشد در حال کاهش است. اجازه ندهید که فقدان مدرک دانشگاهی جلوی پیشرفت حرفه ای شما را بگیرد؛ این توصیه ها را دنبال کنید تا نسبت به بقیه تمایز پیدا کنید و به کارفرمایان نشان دهید که چه چیزی برای ارائه کردن دارید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/find1-job2-without-proof.html



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



 نحوه استفاده از قرص ال دی برای گیاهان,قرص آسپرین برای رشد گیاهان

نکاتی برای نگهداری از گل و گیاهان

 

نور کافی برای گل خانه :

همان طور که می دانیم گیاهان نیاز به نور خورشید دارند. در فصل تابستان چنانچه نور خورشید مستقیماً به گیاهان بخورد، سبب از بین رفتن آن ها می شود. برای برطرف کردن این مشکل کمی خاک را با آب قاطی کنید و روی شیشه گل خانه خود بریزید. در زمستان هم با امدن باران مخلوط آب و خاک شسته شده و نور کافی به گل ها میرسد.

 

از چه آبی برای آبیاری گیاهان استفاده کنیم :

1- به سبب وجود کلر در آب لوله کشی بهتر است از ریختن آب لوله کشی برای آبیاری استفاده نکنیم. بلکه 3- 2 ساعت آب را در محیط خانه قرار بدهید وبعد برای آبیاری از آن استفاده کنید تا کلر آن ته نشین شود.
 
2- درصورتی که تخم مرغ آبپز کردید آب آنرا دور نریزید. زیرا به سبب دارا بودن املاح معدنی بهترین آب برای گلدان های شما میباشد.
 
3- چنانچه خواستید آب آکواریوم ماهی را عوض کنید؛ آب آنرا دور نریزید؛ برای این که بهترین کود برای گل ها میباشد.
 
4- آبی که در آن سبزی شسته اید، بهترین آب برای گلدان ها میباشد.
 
قرص آهن برای گیاهان آپارتمانی,قرص ضد بارداری برای تقویت گل

آب تخم مرغ آبپز بهترین آب برای گیاهان می باشد.

 

غذا دادن به گلدان ها :

همان طور که می دانید گیاهان علاوه بر آب نیاز به غذا دارند. برای این منظور هر شش دفعه که به گلدان آب داده اید، یکبار باید به گلدان غذا بدهید. که در فصل تابستان این مدت کم تر و در زمستان این زمان طولانی تر می شود.

 

برای جلوگیری از شته:

می توانید یک حبه سیر را داخل گلدان خاک کنید. این کار برای این است که شته جرات نزدیک شدن به گل را پیدا نکند.

 

طریقه استفاده از قرص آسپرین برای رشد گیاهان,نگهداری گیاهان هنگام سفر

هر شش دفعه که به گلدان آب داده اید، یکبار باید به گلدان غذا بدهید

 

اگر گیاه براثر بی آبی خشک شد چه باید بکنیم:
چنانچه به دلیل رفتن به سفر گلدان شما بی آب شد با یکبار آبیاری آب مورد نیاز گلدان تامین نمی شود. چون زمانی که گیاه را از گلدان خارج می کنید می بینید که تمام بخش های خاک خیس نیست. به همین خاطر ظرفی را پر از آب کنید و گلدان را داخل آب بگذارید . به صورتی که تا نیمه گلدان در درون آب قرار بگیرد با این کار گیاه آب مورد نیاز خود را از راه ریشه جذب می کند.

 

در مسافرت نگران آبیاری گل ها نباشید :

شیوه اول : پیش از سفر یک تشت بزرگ پلاستیکی و یا وان حمام را برای گل ها اختصاص دهید. به اینصورت که حوله ای درون تشت و یا وان حمام پهن کنید و آنرا کاملاٌ خیس کنید. بعد از آن تمام گلدان ها را روی حوله بگذارید . با این کار با فکر راحت به سفر بروید و نگران آبیاری گل هایتان نباشید.

 

شیوه دوم : یک بطری نوشابه را پر از آب کنید و آنرا برعکس درون خاک کنید به صورتی که سر شیشه درون خاک شود. به این ترتیب گلدان شما چند وقتی از آب ذخیره شده ی درون بطری استفاده می کند.

 

دستگاه بخار برای گلدان ها بسازید :

در زمستان گلدان ها نیاز به بخار دارند به این منظور دستگاه بخار را درون گل خانه بگذارید، (اما بدون داروی بخور،) زیرا برای طراوت گلدان ها، بخار بسیار مناسب است و در فصل تابستان باید گیاهان خنک باشند پس باید گلدان ها در جایی قرار بگیرند که باد کولر آن ها را خنک کند.

 

آبپاش برای گل ها :

درصورتی که فرصت داشته باشید، تلاش کنید مدام با آبپاش بر روی خاک آب بپاشید. در ضمن با آبپاش برگ گیاهان را آبپاشی کنید. برای شادابی گیاهان بسیار موثر است.

 

استفاده از قرص ld برای رشد بهتر گل ها :

تجربه نشان داده است که این قرص ضد بارداری برای تقویت گل و گیاهان و رشد سریع گیاهان بسیار تاثیر گذار است.

 

قرص ال دی یا همون قرص های ضد بارداری حاوی هورمون های استروژن و پروژسترون هستند که به رشد گیاه کمک می کند. و بعد از چند بار استفاده تاثیر قرص ضدبارداری در رشد گیاهان را متوجه می شود.

 

نحوه مصرف قرص ال دی برای گل ها :

1 یا 2 عدد قرص ld در 1/5 لیتر آب حل کنید و به گلدان ها بدهید، و برای تقویت گل هایتان هر دو سه ماه یکبار به گل هایتان بدهید در رشد آن ها تأثیر به سزایی دارد.

 

قرص آسپرین برای گیاهان,طریقه استفاده از قرص آسپرین برای رشد گیاهان

قرص های ضد بارداری به رشد گیاه کمک می کند

 

تمیز کردن برگ گل ها :

1- برای تمیزکردن و زیبایی گلها می توانید از گلیسیرین استفاده کنید. جند قطره گلیسیرین را روی پارچه ی نرمی بریزید. بعد گلها را تمیز کنید. تأثیر گلیسیرین را روی برگ گلها امتحان کنید.

 

2- از مخلوط برابر آب و شیر استفاده کنید. پارچه ی نرمی را آغشته به مخلوط آب و شیر کنید و برگها را تمیز کنید.

 

فاصله بین گلدان و بشقاب زیر آن :

چنانچه می دانید اگر گلدان داخل بشقاب باشد و آبی که از گلدان خارج می شود در بشقاب جمع شود، سبب از بین رفتن ریشه گیاه می شود برای این که آب درون بشقاب جمع شود، سبب از بین رفتن ریشه گیاه می شود برای اینکه آب داخل بشقاب به ریشه گیاه نرسد. باید بین گلدان و بشقاب فاصله بیندازید. برای این منظور سنگ مرمر یا سنگ سفیدی را به تکه های کوچک بشکنید. برای هر گلدان 3 تکه سنگ در سه سمت گلدان قرار دهید تا گلدان روی سنگ ها قرار بگیرد.

 

نگهداری گل های تزئینی برای چند روز :

برای اینکه گل های تزئینی مدت بیشتری عمر کنند داخل آب گلدان یک حبه قند بیندازید، تا غذای آن تأمین شود.

 

تمیز کردن گلدان ها :

 

اگر گلدان های بلوری و سرامیک شما جرم گرفته باشند، داخل گلدان سرکه یا آب نمک غلیظ بریزید بعد از چند ساعت گلدان را بشویید کاملاٌ تمیز می شود.

 

از بین بردن کرم های داخل خاک :

اگر دیدید که خاک گلدان شما کرم دارد برای از بین بردن کرم داخل خاک این روش را انجام بدهید: تشتی را تا نیمه پر از آب کنید. بعد از آن گلدان را درون آب قرار بدهید به صورتی که تا نیمه گلدان آب باشد. نصف روز به همین صورت بگذارید بماند با وجود آب زیرا کرم ها نمی توانند تنفس کنند. از ته گلدان داخل آب می شوند. به این روش کرم ها از بین می روند باید توجه داشته باشید که بین کف گلدان و تشت آب چند سانتیمتر فاصله باشد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/flora-clay-flower.html



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



 

خرید دستگاه تصفیه کننده ,خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

 

دستگاه های تصفیه کننده آب، نه تنها آب آشامیدنی شما را تمیز می کنند، بلکه طعم آن را بهبود می بخشند و بوهای آن را هم از بین می برند.

آب ماده ای بسیار ضروری برای بدن ماست اما نوشیدن آبی که پر از مواد شیمیایی و آلاینده های دیگر باشد نه تنها هیچ سودی ندارد بلکه آسیب های زیادی هم به بدن وارد می کند. تصفیه کن های آب، مواد شیمیایی، باکتری ها، زنگ و دیگر آلاینده های موجود در آب را از بین می برند. اگر قصد خرید تصفیه کن آب دارید، خواندن اطلاعات کوتاهی که در پی آمده ممکن است مفید باشد.

تصفیه کن ها، نه تنها آب آشامیدنی شما را تمیز می کنند، بلکه طعم آن را بهبود بخشیده و بوهای آن را هم از بین می برند.

انواع متفاوتی از دستگاه های تصفیه آب وجود دارد، و نصب یک دستگاه تصفیه آب پروژه بزرگی محسوب نمی شود.

فیلترهایی که در شیر آب نصب می شوند یکی از فیلترهای ساده ای هستند که نصب راحتی هم دارند. این دستگاه نیاز به هیچ لوله کشی و اتصالات مستقیم به شیر آب سینک شما ندارد. فیلترهایی که زیر سینک نصب میشوند، فقط آب شیری را که به زیر آن نصب شده اند تصفیه می کنند. این دستگاه ها ماندگاری و دوام بیشتری در مقایسه با نوعی که به سر شیر نصب می شوند دارند. علاوه بر این، دستگاه های تصفیه آب تمام خانگی بسیار رایج و مورد علاقه افراد هستند. این دستگاه ها به لوله اصلی خانه متصل می شوند آب تمام خانه را تصفیه میکنند. این نوع از دستگاه ها پر هزینه هستند و برای نصب آنها هم کار زیادی لازم است، ولی این نوع از دستگاه ها می توانند به صرفه باشند و در طولانی مدت باعث بهبود سلامت شما شوند.

راهنمایی جهت خرید "دستگاه تصفیه آب" مناسب
برای خرید یک دستگاه تصفیه آب مناسب ابتدا لازم است که نیاز خود را مشخص کنید، در مورد اینکه، آب تصفیه شده با چه درجه کیفیتی نیاز دارید. به این ترتیب راحت تر می توانید دستگاه تصفیه آب مناسب نیاز خود را انتخاب کنید. به طور کلی دستگاه های تصفیه آب به دو دسته تقسیم می شوند.

دسته اول: دستگاه های تصفیه آب بدون پمپ و مخزن
دسته دوم: دستگاه های تصفیه آب RO یا اسمز معکوس

دستگاه های تصفیه آبی که برقی نیستند و در آنها از پمپ و مخزن استفاده نشده ممکن است از 1 تا 10 مرحله فیلتر (بدون محدودیت تعداد فیلتر) در آنها استفاده شده باشد. آب خروجی این دستگاه ها دارای کیفیت مناسبی می باشد ولی این نکته را در نظر داشته باشید که این سیستم ها سختی گیر نیستند و در واقع برای کسانی که پایین آمدن سختی آب برای آنها اهمیت دارد مناسب نیستند. مشکلاتی مثل رسوب شیر آلات و یا کتری و سماور و یا حذف نیترات و این نظیر آلودگی ها با این دستگاه ها بر طرف نمی شود.

دستگاه های تصفیه آب RO یا اسمز معکوس که از بهترین روش های تصفیه آب در آن استفاده شده و از بالاترین درجه کیفت از نظر بهداشت و سلامت آب بهره می برند. این دستگاه ها به واسطه فیلتر ممبران که در مرحله چهارم شان بکار رفته می توانند سختی آب را به طور کامل از بین ببرند و نیترات، نیتریت، آرسنیک و خیلی از موادی که برای سلامت ما زیان بار هستند و حتی با جوشاندن آب هم قابل جداسازی نیستند را حذف کنند.

شاید انتخاب و خرید بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران، از میان انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی، ایرانی و… کاری مشکل باشد و شما عزیزان را کمی سردرگم کند، با این حال امروز قصد داریم تا شما را از خصوصیات بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی و انواع تصفیه آب آگاه نماییم تا بهترین انتخاب را برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی داشته باشید.

 

طبق تحقیقات سازمان بهداشت آمریکا FDA و سازمان بهداشت بین المللی NSF، کسانی که در طول عمر خود از آب آشامیدنی سالم استفاده می کنند، سلامت بیشتری نسبت به دیگر افراد دارند و همچنین طول عمر این افراد نیز افزایش میابد، پس نوشیدن آب تصفیه شده برای هر فرد فواید بسیار زیادی دارد، چون همه ما روزانه میزان قابل توجهی آب را به گونه های مختلف همچون : قهوه، آب آشامیدنی، چای، غذا و… مصرف میکنیم پس این مایع حیاتی تاثیر بسزایی بر سلامت بدن انسان دارد.

 

خرید دستگاه تصفیه کننده آب,خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

 

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی
دستگاه های تصفیه آب خانگی در ایران، از مدل ها، مارک ها و روش های تصفیه گوناگونی بهره مند هستند، همانند دستگاه تصفیه آب سرشیری، دستگاه تصفیه آب یو اف uf، دستگاه تصفیه آب خانگی زیرسینکی، دستگاه تصفیه آب خانگی ورودی ساختمان و… که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی نه فقط در ایران بلکه در دنیا، دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس زیر سینکی می باشد.

عملکرد کلی این دستگاه ها به این صورت است که ابتدا، املاح درشت فیزیکی که با چشم دیده می شوند مانند رسوبات کتری از آب حذف می شود، سپس کلر و دیگر املاح مضر آب که چشم انسان توانایی دیدن آنها را ندارد تصفیه می کند، به خواص آب شیرین کن خانگی می پردازد و بو و طعم آب را بهبود می بخشد. برخی از این دستگاه ها در مرحله آخر خاصیت یونیزه قلیایی کردن آب آشامیدنی را نیز دارند که در سلامتی انسان تاثیر بسزایی دارند.


دستگاه تصفیه آب زیر سینکی یا دستگاه تصفیه آب رومیزی؟
اولین نکته‌ای که خریدار دستگاه تصفیه آب با آن روبرو می‌شود، انتخاب میان دو مدل دستگاه تصفیه آب خانگی زیر سینکی و دستگاه تصفیه آب رومیزی است. دستگاه تصفیه آب زیر سینکی در درون کابینت آشپزخانه نصب می شود و خروجی آب تصفیه شده توسط شیر برداشتی که در کنار شیر آب آشپزخانه نصب می شود، از دستگاه خارج می‌شود؛ اما دستگاه تصفیه آب رومیزی بر روی کابینت قرار می‌گیرد و از لحاظ ظاهری معمولاً به‌گونه‌ای طراحی شده تا هماهنگی کاملی با سایر لوازم آشپزخانه نظیر یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و ... داشته باشد.

 

توجه داشته باشید که این دو مدل هیچ برتری خاصی در فرآیند تصفیه آب نسبت به یکدیگر نداشته و هر دو مدل دستگاه از فرآیندی یکسان برای تصفیه آب بهره می‌برند و قدرت تصفیه یکسانی دارند. تفاوت عمده این دستگاه ها با یکدیگر در این است که عموماً سیستم های رومیزی به دلیل طراحی ظاهری قیمت بالاتری داشته و فیلترها و قطعات استفاده شده در آنها نیز معمولاً به‌صورت اختصاصی برای همان مدل دستگاه تصفیه آب طراحی شده اند؛ بنابراین مصرف کننده در هنگام تعویض فیلتر آب و یا بروز مشکل در قطعات دستگاه ممکن است با مشکلاتی برای تهیه فیلترها و قطعات جایگزین روبرو شود و همچنین هزینه بیشتری را برای تأمین آنها بپردازد؛ بنابراین پیشنهاد ما این است که در صورت اهمیت بسیار بیشتر سلامت آب نسبت به شکل ظاهری دستگاه، از دستگاه تصفیه آب زیر سینکی استفاده کنید.

تعداد فیلترها
فرایند تصفیه آب در دستگاهای RO، در 5 مرحله انجام می گیرید. بعضی از کمپانی ها برای خاصیت بخشیدن به آب و یا عمر طولانی تر فیلترها از فیلترهای بیشتری استفاده می کنند. اما گاهی اوقات بعضی از افراد و یا کمپانی ها با اضافه کردن فیلترهایی بی خاصیت و یا استفده چندین باره از فیلترها قصد بزرگنمایی دستگاه و گران فروختن آن را دارند. ما پیشنهاد می کنیم از دستگاه 6 مرحله استفاده نمایید. فیلتر مرحله ششم میتواند فیلتر مواد معدنی با کیفیت خوب یا فیلتر قلیایی باشد. دستگاهای تصفیه آب اورجینال را ببینید، همگی دارای ۵ یا 6 فیلتر هستند. دستگاه های با فیلتر بیشتر را کاملا بررسی کنید. ممکن است ابزاری برای فریب باشد!

شناخت دستگاه تصفیه آب خانگی, بهترین دستگاه تصفیه آب

فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی

 

برند دستگاه
دستگاه های تصفیه آب در بازار با برند های زیادی موجود هستند. روی بسیاری از آنها نوشته شده MADE IN TAIWAN. اما واقعا اینگونه نیست و بسیاری از دستگاه ها مارک های تقلبی هستند که در ایران و یا چین ساخته شده اند . اما چگونه متوجه بشویم؟ ابتدا به کلیه قطعات دستگاه نگاه کنید. کلیه قطعات باید دارای 1 برند باشند و اگر اینگونه نبود به اصل بودن دستگاه شک کنید ( پمپ، بدنه ، ترانس و ... ). در اینترنت آن برند را به صورت انگلیسی جستجو کنید

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/buying1-water1-purifier.html



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

هر چند هیچ هدیه مناسبی وجود ندارد که به وسیله آن بتوان تمام آقایون را راضی نگه داشت، امااین ۶ نکته شما را با ذهنیت خرید هدیه آشنا می کند و به شما کمک می کند هدیه ای را برایشان انتخاب کنید که از ته دل آنرا دوست بدارند.

 

معمولاً خریـدن کادو برای آقـایـون کــار ساده ای نیست؛ اما باید به این فکر باشیم که معمای "چه چـیز می تـوانـم بـه او هـدیـه بـدهـم کـه دوسـت داشته باشد؟ " را به هر نحوی که شده حل نماییم.

 

اگر همسری دارید که هر چیزی که فکرش را می کنید، دارد ( البته بجز یک لامبورگینی نیم میلیون دلاری )، یا یک برادر که هر روز سرگرمی هایش را تغییر می دهد، و یا پدری که به شما می گوید هیچ چیز نمی خواهد برایش بخرید – به ویژه چیزهایی که خیلی دوست می دارد – بنابراین در این شرایط، تهیه کادوی مورد علاقه هر یک از افراد مذکور، کار واقعا چالش آمیزی است.

 

هر چند هیچ هدیه مناسبی وجود ندارد که به وسیله آن بتوان تمام آقایون را راضی نگه داشت، بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان اما این ۶ نکته شما را با ذهنیت خرید هدیه آشنا می کند و به شما کمک می کند هدیه ای را برایشان انتخاب کنید که از ته دل آنرا دوست بدارند.

 

1 - به کارایی فکر کنید نه به احساساتی که القا می کنند

 

پروفسور " مارگارت راکر " دارای دکترای روانشناسی و متخصص در امور هدایا، معتقد است که: " در روابط میان جنس های مخالف، باید به این نکته توجه داشت که آقایون تصور می کنند کادو تنها یک مبادله اقتصادی است. " در حالی که ممکن است یک خانم از خانه ای پر از گل رز حیرت زده شود، یک مرد، بیشتر از هدیه ای خوشش می آید که بتواند آنرا نگهداری کرده و از آن استفاده کند. حالا به نظرتان چوب های بیلیاردی که ستاره های زیبا روی آن نقاشی شده باشند، و یا یک جفت دمپایی رو فرشی جدید چطور است.

 

2 - ببینید چه می خواهد

 

همانطور که می دانید خانم ها زمانی که کادویی را می خواهند معمولا در لفافه به آن اشاره می کنند و سعی می کنند با اشاره غیر مستقیم توجه آقایون را به سمت آن جلب کنند، اما آقایون هیچ علاقه ای به انجام این کار ندارند، آنها دقیقا چیزی را که می خواهند، به زبان می آورند.

 

به جای اینکه وقت خود را تلف کنید و به دنبال یک " سورپرایز " برای آنها باشید، فقط چیزی که آنها می خواهند را برایشان تهیه کنید و خواهید دید که این مطلب آنها را بیش از پیش خوشحال می کند.

 

نکته اصلی در اینحا این است که ببینید او چه می خواهد و همان را برایش تهیه کنید، نه چیزی که خودتان دوست دارید را بخرید. ( یا چیزی که فکر می کنید برایش مناسب است )

 

3 - به علایق او توجه کنید

 

ما به دنبال خرید کادویی کاربردی برای آقایون هستیم به همین دلیل باید مطمئن شویم که او به آن علاقه دارد. اگر احساس می کنید به ورزش علاقه دارد، می توانید برایش بلیت های یک مسابقه ورزشی را که دیگر در بازار موجود نیستند را خریداری کنید و یا وسایل ورزشی خاطره آمیز ( مثلا توپ فوتبالی که عکس تیم قهرمان مورد علاقه اش روی آن حک شده باشد ) را برایش تهیه کنید.

 

مردی که باغبانی را دوست داشته باشد، یک وسیله باغبانی و یا یگ گیاه کمیاب، او را بیش از پیش خوشحال خواهد کرد. آیا او به تماشای فیلم علاقمند است؟ شاید یک DVD Player و یا سیستم صوتی دالبی و یا حتی چند تا CD و DVD برایش جالب تر از هر وسیله ی دیگری باشد.

 

4 - از هدایای معمولی پرهیز کنید

 

این قانون همانطور که برای خانم ها کاربرد دارد، در مورد آقایون نیز صحت دارد. بیشتر مردم، از جمله آقایون، هیچ ارزشی برای کادوهای رایج و پیش پا افتاده قائل نیستند.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



 

موادی که باعث گرفتگی لوله ها می شوند, روش گرفتگی لوله ها

با موادی که باعث گرفتگی لوله ها می شوند آشنا شوید

 

مردم اغلب هنگام ظرف شستن و... چیزی را در زیر آب تخلیه می کنند و حتی به عواقب آن فکر نمی کنند. آیا می دانید که چیزهایی هرگز نباید در راه آب ریخته شوند؟ توصیه می کنیم این لیست را یک بار و برای همیشه به خاطر بسپارید.

برنج و ماکارونی

ماکارونی و برنج به مرور زمان آب را جذب می کنند و بسیار بزرگتر از گذشته می شوند. و زمان زیادی طول می کشد تا آنها در آب حل شوند، که به راحتی می تواند باعث گرفتگی راه آب شوند..

 

ممنوعیت در راه آب و فاضلاب,این مواد باعث گرفتگی لوله ها می شوند

ماکارونی و برنج به مرور زمان آب را جذب می کنند و باعث گرفتگی چاه می شوند

 

پوست تخم مرغ

مردم فکر می کنند اگر پوسته تخم مرغ را به قسمت های کوچک خرد کنند، گیر نمی افتد، اما این کاملاً درست نیست. قطعات کوچک می توانند به یکدیگر گیر کنند که می تواند با گذشت زمان یک قطعه بزرگ شکل بگیرد و منجر به گرفتگی شود.

 

هرگز این مواد را داخل چاه فاضلاب نیندازید, گرفتگی چاه فاضلاب

پوسته های تخم مرغ به هم گیر می کنند و راه آب را می بندند

 

آرد

تصور کنید که آرد و آب در داخل سیفون شما ترکیب شده و یک ترکیب چسب مانند درست می کنند. این مخلوط می تواند زباله های دیگر را به خود جذب کند و گرفتگی بزرگی را ایجاد کند.

 

موادی برای گرفتگی فاضلاب,جلوگیری از گرفتگی لوله ها

آرد و آب خمیر چسبناکی به وجود می آورند که سبب گرفتگی لوله های فاضلاب می شوند

 

دارو

برخی تصور می کنند که دارو به راحتی در آب حل می شود، بنابراین قرص ها را در راه آب می اندازند. در واقعیت، آنها در آب حل نمی شوند، آنها آب را آلوده می کنند. فیلترهای آب می توانند اکثر میکروارگانیسم ها را پاک کنند اما هیچ فیلتری وجود ندارد که بتواند آلودگی داروها را از آب پاک کند.

 

روش گرفتگی لوله ها, نحوه گرفتن لوله ها

داروها درون آب حل نمی شوند علاوه برگرفتگی لوله سبب آلوده شدن آب و لوله ها می شوند

 

مو

مو یکی از شایع ترین دلایلی است که لوله ها در حمام قفل می شوند. این خصوصاً در مورد موهای بلند صدق می کند. زمانی که موها به داخل زهکشی می شوند، درون آن گیر می کنند و یک توپ تشکیل می دهند که به عنوان یک توری برای سایر زباله ها عمل می کند. بنابراین، دفعه دیگر که موها را از برس یا شانه ی خود تمیز می کنید، حتماً آن را داخل سطل زباله انداخته و سعی کنید قبل از دوش گرفتن، هر بار موهای خود را شانه بزنید. با این کار میزان موهای موجود در چاه کاهش می یابد.

 

این مواد باعث گرفتگی لوله ها می شوند,موادی که باعث گرفتگی لوله ها می شوند

موها سبب گیر افتادن آشغال های دیگر در راه آب می شوند

 

برچسب های میوه و ظروف

حتی اگر برچسب ها بسیار کوچک هستند ، شما باید آنها را به جای انداخت در راه آب، در سطل زباله بیاندازید. مشکل اینها این است که روی آنها چسب وجود دارد. و خود استیکرها از موادی ساخته شده اند که برای تجزیه بسیار زمان زیادی می برد.

 

موادی که باعث گرفتگی لوله ها می شوند, هرگز این مواد را داخل چاه فاضلاب نیندازید

استیکرهای میوه به علت داشتن چسب باعث گرفتگی لوله ها می شوند

 

ضایعات ساختمانی

 

مهم نیست که زباله های ساختمانی از کجا به وجود آمده است، شما هرگز نباید آنرا داخل چاه تخلیه کنید. خواه این قطعه ها کوچک یا بزرگ باشند. تکه های بزرگ گرفتگی ایجاد می کنند و ریزه ها می توانند راه های آن را به طور کامل ببندند و حتی به مشکلات جدی تری منجر شوند.

 

گرفتگی چاه فاضلاب,موادی برای گرفتگی فاضلاب

ریختن ضایعات ساختمانی خطرات جدی از گرفتن لوله ها را به وجود می آورد

 

کاندوم

ممکن است در ابتدا کاملاً بی گناه به نظر برسند ، اما باید در نظر داشته باشید که آنها از لاتکس ساخته شده اند که هرگز حل نمی شوند. آنها همچنین می توانند بسیار خوب کش بیایند و درون لوله ها گیر کنند. علاوه بر این، کاندوم ها می توانند از هوا، آب یا سایر زباله ها پر شوند که منجر به گرفتگی بسیار جدی می شود و خلاص شدن از آن بسیار سخت است.

 

موادی برای گرفتگی فاضلاب,این مواد باعث گرفتگی لوله ها می شوند

کاندوم سبب کش آمدن و جمع کردن آشغال های دیگر در چاه می شود

 

ته سیگار

مشکل این است که فیلتر سیگار مصنوعی است و آب را جذب می کند و منبسط می شود. بدترین قسمت این است که هرگز حل نمی شود. دود سیگار همچنین حاوی مواد شیمیایی مضر مختلفی مانند نیکوتین است که می تواند منبع آب را آلوده کند.

 

جلوگیری از گرفتگی لوله ها,ممنوعیت در راه آب و فاضلاب

ته سیگار علاوه بر حل نشدن باعث بزرگ شدن و بستن راه آب می شود

 

محصولات زنانه

همه می دانند که این موارد برای جذب رطوبت طراحی شده است، بنابراین می توانند به طور چشمگیری در اندازه افزایش یافته و به یک گرفتگی بسیار جدی منجر شوند

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/no2-entry-well2.html



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

نکته هایی برای رانندگی در هوای سرد, گرم کردن خودرو

رانندگی در هوای سرد

 

گرم کردن اتومبیل: راه درست برای طی کردن مسیر در هوای سرد

حرف ما این است که رانندگی در صبح های زمستانی می تواند سخت باشد. برای کمک به اینکه رانندگی را برای شما کمی ساده تر کنیم، ما این راهنمای کوتاه را برای آماده سازی اتومبیل خود برای رانندگی در اسرع وقت و با اطمینان در سریع ترین زمان ممکن، در هنگام سرما قرار داده ایم.

 

حقیقت در مورد گرم کردن موتور اتومبیل شما

معمولاً اعتقاد بر این است که در هوای سرد، قبل از شروع رانندگی، باید ماشین خود را چند دقیقه ای گرم کنید تا بتوانید فرسودگی موتور خود را کاهش دهید. در حقیقت، این عمل نه تنها وقت با ارزش را هدر می دهد بلکه سوخت با ارزش را نیز هدر می دهد.

 

بیشتر اتومبیل ها با موتورهای احتراق کار می کنند و موتورهای احتراق با سوخت ترکیبی از بنزین و هوا کار می کنند تا سوخت پیستون ها را تأمین کنند که عملکرد ماشین انجام شود. در گذشته این مخلوط بنزین و هوا توسط دستگاهی معروف بود که به عنوان کاربراتور شناخته می شد و از آنجا که هوای سرد باعث می شود تبخیر بنزین سخت تر شود، کاربراتور می تواند در نهایت آزادانه مخلوط بنزین و هوا را آزاد کند که در نهایت باعث مشکلات موتور شود.

 

به گفته این، تولیدکنندگان اتومبیل در دهه 1980 شروع به فاز اتومبیل سازی کردند و این روزها، بعید است که شما از این اتومبیل سوار شوید.

 

در عوض، وسایل نقلیه مدرن از انژکتورهای الکترونیکی استفاده می کنند که می توانند هوای سرد را تشخیص دهند و بنزین اضافی را وارد مخلوط بنزین و هوا کنند تا مشکل تبخیر را جبران کند.

 

بر این اساس، موتور به محض شروع به کار باید آماده حرکت باشد. بنابراین با خاموش کردن اتومبیل خود، فقط گاز اضافی را در موتور خود رها می کنید بدون اینکه از آن استفاده کنید. دو پیامد این امر باعث اتلاف سوخت و افزایش آلودگی می باشد، اما شاید حیرت انگیزتر این است که بدانید که با این کار در واقع به موتور خود آسیب می رسانید. 

 

این امر به این دلیل است که بنزین اضافی بدون تبخیر موجود در مخلوط از بین می رود، روغنها را از داخل موتور شما از بین می برد، روغن کاری را کاهش می دهد و باعث فرسودگی در قسمت های آن می شود.

 

این بدان معنا نیست که هیچ دلیلی وجود ندارد که به ماشین خود کمی فرصت دهید تا گرم شود. از همه مهمتر، حتی اگر در مخلوط کردن سوخت در موتور خود مشکلی نداشته باشید، در هوای بسیار سرد، روغن هایی که موتور را روغن کاری می کنند، هنگام روشن شدن اتومبیل به طور کامل مایع نمی شوند. بنابراین اگر به طور مداوم خیلی زود در سرما شروع به حرکت کنید، در نهایت می توانید به موتور خود آسیب برسانید.

 

رانندگی در هوای سرد,نکاتی برای رانندگی در هوای سرد

نکاتی برای رانندگی در هوای سرد

 

نحوه مشاهده در هوای سرد

شرایط مه آلود

علاوه بر این، چند دلیل خوب وجود دارد که به ماشین خود کمی وقت دهید تا گرم شود که هیچ ارتباطی با مکانیک خودرو ندارد. در عوض، آنها با شما ارتباط دارند! هنگامی که درون خودروی شما سرما است، شما نمی توانید در رانندگی نیز تمرکز کنید، بنابراین ایده خوبی است که قبل از رانندگی مطمئن شوید که ماشین شما به اندازه کافی راحت باشد. اما مهمتر از همه، در هوای سرد شیشه های ماشین شما احتمالاً در ابتدا مه گرفته شده است - و اگر نمی توانید جاده را ببینید، نباید رانندگی کنید.

 

بیشتر رانندگان با روند خسته کننده در انتظار پاک شدن مه از شیشه جلو اتومبیل خود آشنا هستند. بسیاری حتی اجازه داده اند که بی صبری بهترین نتیجه را کسب کند، حتی اگر مجبور باشند صبر کنند تا فقط از پنجره ای که از مه پاک شده است بیرون را ببینند. این روش کاملا ناامن است. 

 

شاید تعجب کنید که "این مه ابتدا از کجا به وجود می آید؟" در حقیقت، همیشه این رطوبت وجود دارد. می بینید، تمام مدت رطوبت اطراف ما وجود دارد، اما بیشتر اوقات در هوا جذب می شود، بنابراین آن را احساس نمی کنیم. با این حال، هنگامی که سرد است، هوا کمتر قادر به نگه داشتن رطوبت است و باید مقداری از آن رطوبت بیرون بیاید. و از آنجا که پنجره های خودرو اغلب سردتر از هر سطح دیگری در قسمت داخلی خودرو هستند، بنابراین جایی است که رطوبت تمایل به جمع شدن در آن جا را دارد.

 

بدین ترتیب، کلید مهار کردن بخار از پنجره های اتومبیل شما این است که هوا را به سرعت گرم کنید (بنابراین می تواند رطوبت بیشتری را حفظ کند) و جایگزین کردن هوا در اتومبیل خود با هوای سرد از بیرون، زیرا این هوا رطوبت کمتری را حفظ می کند.

 

 

برای از بین بردن رطوبت داخل اتومبیل شما باید:

کنترل های هوا Defogger خود را روشن کنید تا شروع به پاکسازی پنجره ها کند.

بخاری اتومبیل را تا درجه آخر گرم کنید تا هوا در ماشین شما گرم شود.

تهویه هوا را به طور موقت روشن کنید تا آب اضافی از هوا بیرون بیاید.

گردش هوا در داخل اتومبیل را خاموش کنید تا هوای تازه از بیرون وارد شود.

در صورت امکان پنجره ی خود را کمی باز کنید تا هوای تازه تری داشته باشید.

 

راهنمای گرم کردن اتومبیل, بهترین روش برای رانندگی در هوای سرد

راهنمای رانندگی در هوای سرد

 

کلام آخر

مهمتر از آن، عمل روشن کردن ماشین شما برای گرم کردن موتور به سرقت وسیله نقلیه کمک می کند: اتومبیلی که در حالی که گرم می شود بدون مراقبت باقی مانده باشد می تواند در کمتر از 60 ثانیه به سرقت برود.

 

همچنین بخاطر داشته باشید که هرگز نباید اتومبیل خود را در یک گاراژ بسته روشن بگذارید، زیرا اگزوز می تواند در حین روشن بودن خودرو مونوکسید کربن تولید کند و خطر مسمومیت با مونوکسید کربن را افزایش می دهد.

 

اجازه ندهید هوای سرد روز شما یا شما را خراب کند! با گرم کردن موتور خود فقط به شرطی که ماشین شما راحت باشد و پنجره های شما را تمیز کند، می تواند به شما تضمین کند و وسیله نقلیه شما هم به صورت ایمن و کارآمد آماده جاده هستند.

 

اما اگر چه کار کردن ماشین شما به مدت طولانی می تواند برای موتور شما بد باشد، چیزی که به شما کمک می کند به یاد داشته باشید که به آرامی شروع به کار کنید و در هنگام رانندگی در هوای سرد، به مدت 15 دقیقه یا حتی آرام روی پدال گاز کار کنید. در غیر این صورت، به موتور خود آسیب می زنید قبل از اینکه زمان رسیدن به سطح عملکرد طبیعی خود را داشته باشد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/tips2-driving2-cold.html



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد