نوشته شده توسط : نازی

 

ژل شستشو,ژل شست و شو,شستشوی صورت

مزایای استفاده از ژل شستشو

 

پاکسازی و شست‌وشوی مناسب صورت یکی از مهمترین مراحل مراقبت و سلامت پوست است. آب به تنهایی قادر به پاک کردن این همه آلودگی نیست و به مکملی دیگری نیاز است. در این بین استفاده از پاک کننده و شوینده مناسب هم بسیار حائز اهمیت است. در این بخش از بیتوته می‌خواهیم با شما درباره‌ی ضرورت استفاده ژل شست و شوی صورت و انواع آن صحبت کنیم.

اهمیت پاکسازی پوست

دنیای ما پر از آلودگی و عوامل مضر برای پوست شده است. از صبح که روزمان را شروع می‌کنیم، صورتمان از ذراتی مثل خاک، باکتری، سلول‌های مرده پوست و چربی تولید شده توسط پوست پوشیده می‌شود. بنابر این پاکسازی و شست‌وشوی مناسب صورت یکی از مهمترین مراحل مراقبت و سلامت پوست است. 

 

خواب شب یک فرصت فوق‌العاده برای ریکاوری پوست است. معمولا پوست خودش را در شب ترمیم میکند. چرا که جریان خون در شب به پوست شدید تر است. در طول روز پوست صورت تان بیشتر در معرض نور بوده و چربی و سلول های مرده بیشتری تولید می کند، همچنین ریزگردها و آلودگی‌های بسیاری روی پوست شما می‌نشید.

 

اگر عادت به استفاده از لوازم آرایشی هم داشته باشید که دیگر هیچ.. این آلودگی‌ها منافذ پوست را بسته و در بازسازی پوست شما اختلال ایجاد می‌کند. همچنین آلودگی‌ها باعث افزایش تعداد رادیکال‌های آزاد است. رادیکال‌های آزاد آسیب‌های زیادی به بدن انسان می‌رسانند و می‌توانند سطح آنتی اکسیدان‌هایی مانند ویتامین‌ e و c را به شدت کاهش دهند. با کاهش سطح آنتی اکسیدان‌ها فرآیند پیری پوست آغاز می‌شود.

 

ضرورت استفاده از پاک کننده‌های پوست

آب به تنهایی قادر به پاک کردن این همه آلودگی نیست و به مکملی دیگری نیاز است. هنگامی که صورت خود را با استفاده از پاک کننده‌های مناسب شست و شو می‌دهید، صورتتان را از آلودگی‌ها و لوازم آرایش پاک کرده و به آن اجازه می دهید تا تنفس کرده و استراحت کند. اگر درحالی که این آلودگی‌ها روی صورت تان است به رخت خواب بروید پوست نمی تواند نفس بکشد و صبح صورت تان کسل و خسته است.

 

این کار در بلند مدت باعث مشکلات پوستی مثل آکنه، لک و همچنین پیری زودرس پوستتان می‌شود. همچنین با افزایش سن اهمیت پاکسازی پوست دوچندان می‌شود، چرا که سطح کلاژن پوست شروع به کاهش یافتن کرده و منافذ بازتر می‌شوند.

 

استفاده از پاک کننده صورت شما را از استفاده از خیلی از محصولات ضد پیری بی نیاز می کند. قبل از اینکه به فکر استفاده از سرم ضد پیری باشید یا هر محصول مشابهی باشید توصیه می شود که شب قبل خواب حتما از ژل های پاک کننده صورت استفاده کنید حتی اگر آرایشی نکرده اید.

 

پاکسازی صورت با استفاده از صابون

قرن هاست که از صابون برای شستشو صورت استفاده می شود. در ترکیبات صابون از نمک ها و اسیدهای چرب استفاده شده که باعث پاک شدن چربی و آلودگی ها از روی پوست می شود. اما امروزه به این نتیجه رسیده ایم که تولید چربی برای پوست، کاملا طبیعی و ضروری است و همیشه مقدار کمی از آن باید به صورت یک لایه بسیار نازک روی منافظ پوست باقی بماند تا باعث حفظ رطوبت در پوست شود.

 

صابون یک پاک کننده قوی است که تمام چربی پوست را از بین می برد. به همین دلیل است که بعد از استفاده از صابون، احساس خشکی و کشیدگی پوست را کاملا حس خواهید کرد و پوست به تدریج در اثر خشکی شکننده می‌شود که این اتفاق سبب تسریع روند ایجاد چین و چروک‌ صورت می‌گردد.

 

صابون PH پوست را تغییر داده و به سمت قلیلایی شدن میبرد و این مسئله باعث کدر شدن پوست می‌شود. علاوه بر این‌ها به دلیل مواد شیمیایی قوی بکار رفته در صابون‌ها و همینطور پاک نشدن کامل صابون از روی پوست واکنش های آلرژیک، خشکی و التهاب ایجاد میشود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/service-attire/face1-wash-gel.html



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

ماشین ریش تراش,ریش ترش,راهنمای خرید ماشین ریش تراش

راهنمای خرید ماشین ریش تراش

 

ریش تراش به عنوان یکی از مهم ترین لوازم شخصی آقایان به حساب می آید و خرید آن نیاز به توجه بالایی دارد. هنگام خرید یک ریش تراش آن‌قدر مدل‌های مختلف پیش رویتان قرار میدهند که قطعا تصمیم‌گیری و انتخاب درست از میان آن‌ها نیازمند به اطلاعاتی است که شما باید درباره‌ی یک ریش تراش خوب و مناسب با نیازتان بدانید.

برتری ماشین ریش تراش نسبت به تیغ

تا مدت ها تیغ تنها ابزار برای اصلاح صورت به شمار می رفت؛ اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی، ریش تراش های برقی جای تیغ را در بازار از آن خود کردند. تیغ هر چقدر هم که با کیفیت باشد و حتی هنگام استفاده از آن از خمیر ریش استفاده شود، باز ههم به بخشی از سلول های زنده ی پوست آسیب می‌رساند.

 

این ضعف ذاتی تیغ باعث شد تا مهندسین به فکر راهی برای حذف تماس مستقیم پوست با تیغ بی افتند و به این ترتیب ماشین‌های ریش تراش با پوشش محافظ توری یا فویلی و چرخشی ابداع شدند. عده بسیاری هستند که صورتشان به تیغ حساسیت دارد و بعد از هر بار اصلاح، بزرگ ترین مشکلشان جوش های ناخوشایند صورتشان است. اما ریش تراش ها به دلیل عدم تماس مستقیم تیغه ها با صورت، چنین مشکلی را ایجاد نمی کنند.

 

از نظر اقتصادی هم استفاده از ریش تراش، مقرون به صرفه‌تر است. برخلاف قیمت نسبتا پایین تیغ های اصلاح، به دلیل یک بار مصرف بودن آن‌ها شما در فواصل زمانی کوتاه مجبور به خرید تیغ هستید و این هزینه به ظاهر کم، در بلند مدت کوه هزینه می‌شود. در صورتی که با تهیه ماشین ریش تراش، هزینه‌ی بیشتری باید بپردازید، اما تا سال‌ها می‌توانید علاوه بر حفظ سلامت پوست خود از آن استفاده کنید.

 

انتخاب ماشین اصلاح صورت بر اساس نوع تیغه

تنوع مدل های ماشین ریش تراش موجود در بازار بسیار زیاد است. ریش تراش ها را می توان بر حسب نوع تیغه به دسته های مختلف تقسیم کرد:

 

ریش تراش‌های دوار: تیغه‌های دایره‌ای شکل روی این ماشین‌ها امکان یک اصلاح تمیز و بدون خطر را فراهم می‌آورد. این تیغه‌ها به راحتی روی پوست حرکت داده می‌شوند و می‌توانید در تمامی جهت ها صورت خود را اصلاح کنید. از مهم‌ترین مزایای مدل‌های دوار می‌توان به امکان اصلاح در تمامی جهات، سری‌های منعطف و امکان اصلاح موهای ضخیم اشاره کرد. اما به دلیل امکان تماس تیغه با پوست، می تواند در پوست های حساس کمی التهاب ایجاد کند.

 

ریش تراش‌های نوسانی: مدل‌های نوسانی دارای تیغه‌های متعدد برای اصلاح موهای کوتاه می‌باشند. وزن این دستگاه‌ها عموما سبک‌تر بوده ولی صدای موتور آنها بیشتر است. از مزایای مدل‌های نوسانی می‌توان به وجود تیغه‌های متعدد و وزن نسبتا کم آن‌ها اشاره کرد. در حالی که صدای نسبتا زیاد و محدود بودن به اصلاح موهای کوتاه از معایب آن‌ها است.

 

ملاک‌های مهم برای انتخاب ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش,انواع ریش ترش,ماشین اصلاح

ویژگی های یک ماشین ریش تراش خوب

 

1- طراحی بدنه

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های یک ریش تراش خوب، قابلیت ارگونومیک و طراحی مناسب آن است. طراحی بدنه ماشین اصلاح علاوه بر زیبایی، برای استفاده راحت‌تر حائز اهمیت است. گاهی ممکن است اصلاح صورتتان تا یک ساعت طول بکشد. طراحی بدنه یک ریش تراش خوب باید به گونه‌ای باشد که درست در فرم دست جا گرفته و دست را خسته نکند.

 

2- وزن ماشین ریش تراش

ماشین اصلاح یکی از وسایل جدانشدنی برای بسیاری از آقایان است و ماشین ریش تراش خود را همیشه در وسایل شخصی‌شان می‌خواهند همراه خود داشته باشند. پس وزن ماشین ریش تراش نباید زیاد باشد، تا هم جابه‌جایی آن و هم استفاده از آن راحت‌تر باشد.

 

3- قابلیت شارژ و استفاده با سیم

اکثر ریش تراش های جدید قابل شارژ هستند. قابلیت شارژ قیمت دستگاه را بالاتر می برد اما در عمل استفاده از آن را راحت تر می کند. اما داشتن امکان استفاده با سیم نیز فاتور مهمی در انتخاب ماشین ریش تراش است. اهمیت این امکان وقتی مشخص می‌شود که در هنگام اصلاح صورت، متوجه اتمام شارژ دستگاه می‌شوید.

 

اگر ریش تراش شما امکان استفاده با سیم را داشته باشد، به راحتی می‌توانید به ادامه اصلاح بپردازید، در غیر این صورت خود را جایی مخفی کنید تا دستگاهتان شارژ شود. در صورتی که دستگاهی که فاقد امکان شارژ با سیم است را خریداری می کنید، به وجود هشدار کمبود شارژ توجه کنید.

 

4- قابلیت اصلاح خط ریش با خط زن یا تریمر

بهتر است ماشین ریش تراشی که تهیه می‌کنید قابلیت اصلاح خط ریش را هم داشته باشد تا مجبور به تهیه یک ماشین جداگانه به این منظور نشوید. بیشتر ریش تراش ها امکان اصلاح خط ریش را فراهم می آورند و با آن می تواند موهای جلو گوشها و یا دیگر موهای بلند را اصلاح نمود. بهتر است که طول تیغه اصلاح خط ریش متوسط باشد، اگر کوتاه باشد شما نمیتوانید به راحتی خط ریش خود را اصلاح کنید و اگر بلند باشد در دقت و ظرافت کار تاثیر منفی خواهد گزاشت.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/service-attire/types1-shaving-machine.html



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

برس حرارتی,خرید برس حرارتی,برس حرارتی مو

کاربرد برس‌های حرارتی مو

 

امروزه انواع جدیدی از برس‌ ها به نام برس‌های حرارتی وارد بازار شده است. در درون این برس‌ها عنصر حرارتی به کار رفته تا کار برس و سشوار را همزمان انجام دهند و در وقت صرفه جویی کنند.

برس حرارتی مو

برس حرارتی ابزاری جدید در صنعت آرایشگری می باشد که با این وسیله برقی به راحتی میتوان موهای خود را شانه کرد و به دلیل حرارتی که برس دارد، به طور هم زمان هم کار سشوار را انجام میدهد و هم کار اتو مو، مو ها هم شانه شده و هم صاف و لخت میگردد. بیشترین استفاده این برس برای مو‌های بلند است.

 

این وسیله که به نام "صاف کننده سریع مو (Fast Hair Straightener)"، "برس صاف کننده سریع مو (Fast Hair Straightener Brush)"، "برس صاف کننده سرامیکی (Ceramic Straightener Brush)" و یا "برس جادویی مو صاف کن (Magic Fast Hair Straightener Brush)" در جهان شناخته می شود، تکنولوژی آن نخستین بار در سال 2015 توسط "دافنی (DAFNI)" ارایه شده و حق ثبت اختراع نیز به نام این شرکت تازه تاسیس است.

 

در ساخت و طراحی این شانه ها از صفحه ایی سرامیکی با ترکیبات ویژه بهره برده شده است تا حرارت تولید شده توسط اشعه مادون قرمز را در قالب طراحی دندانه ای شکل خود به موها انتقال دهد. برس‌های حرارتی معمولا قابلیت تنظیم دما دارند می توانید تنها با یک شانه کردن ساده موهای تان را صاف و خوش حالت کنید. این برس از دندانه های آهنی با کاور سرامیک ساخته شده که حرارت را به طور کاملا ملایم و یکنواخت به موهای تان می رسانند.

 

مزایای برس‌های حرارتی

برس حرارتی,خرید برس حرارتی,صاف کردن مو

صاف کردن موهایتان را با برس‌ حرارتی به آسانی و در کمترین زمان انجام دهید

 

- کاربردهای متفاوت: برس کردن،حالت دهی و همچنین صاف کردن مو سه کاربردی است که یکجا در برس‌های حرارتی جمع شده است و دیگر لازم نیست به منظور هریک از این عمکردها یک دستگاه جداگانه تهیه کنید. 

 

- صرف کمترین زمان: شما معمولا روزانه باید زمانی را برای آراستن موهای خود اختصاص دهید. قطعا با استفاده از برس‌های حرارتی، می‌توانید در وقت خود صرفه جویی کنید. شما می‌توانید بدون صرف زمان برای تقسیم بندی موهایتان و نظم خاصی آن‌ها را صاف کنید و یا حالت دهید.

 

- استفاده آسان: کار با سشوار و اتو مو برای افراد تازه‌کار آسان نیست و اغلب برای حالت دادن و یا صاف کردن موهای خود با این دستگاه‌ها نیاز به کمک شخص دیگری دارند. اما یکی از مزایای برس‌های حرارتی استفاده آسان از آن‌هاست و خودتان می‌توانید به راحتی به حالت دهی موهایتان بپردازید.

 

- آسیب‌رسانی کمتر به مو: برس‌های حرارتی به دلیل حرارت کنترل شده ای که دارند، در صورت استفاده غلط باعث آسیب و یا سوختگی پوست و مو نمیشود.

منبع:

https://www.beytoote.com/attire/service-attire/ceramic1-straightener-brush.html



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()