نوشته شده توسط : نازی

هر چند هیچ هدیه مناسبی وجود ندارد که به وسیله آن بتوان تمام آقایون را راضی نگه داشت، امااین ۶ نکته شما را با ذهنیت خرید هدیه آشنا می کند و به شما کمک می کند هدیه ای را برایشان انتخاب کنید که از ته دل آنرا دوست بدارند.

 

معمولاً خریـدن کادو برای آقـایـون کــار ساده ای نیست؛ اما باید به این فکر باشیم که معمای "چه چـیز می تـوانـم بـه او هـدیـه بـدهـم کـه دوسـت داشته باشد؟ " را به هر نحوی که شده حل نماییم.

 

اگر همسری دارید که هر چیزی که فکرش را می کنید، دارد ( البته بجز یک لامبورگینی نیم میلیون دلاری )، یا یک برادر که هر روز سرگرمی هایش را تغییر می دهد، و یا پدری که به شما می گوید هیچ چیز نمی خواهد برایش بخرید – به ویژه چیزهایی که خیلی دوست می دارد – بنابراین در این شرایط، تهیه کادوی مورد علاقه هر یک از افراد مذکور، کار واقعا چالش آمیزی است.

 

هر چند هیچ هدیه مناسبی وجود ندارد که به وسیله آن بتوان تمام آقایون را راضی نگه داشت، بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان اما این ۶ نکته شما را با ذهنیت خرید هدیه آشنا می کند و به شما کمک می کند هدیه ای را برایشان انتخاب کنید که از ته دل آنرا دوست بدارند.

 

1 - به کارایی فکر کنید نه به احساساتی که القا می کنند

 

پروفسور " مارگارت راکر " دارای دکترای روانشناسی و متخصص در امور هدایا، معتقد است که: " در روابط میان جنس های مخالف، باید به این نکته توجه داشت که آقایون تصور می کنند کادو تنها یک مبادله اقتصادی است. " در حالی که ممکن است یک خانم از خانه ای پر از گل رز حیرت زده شود، یک مرد، بیشتر از هدیه ای خوشش می آید که بتواند آنرا نگهداری کرده و از آن استفاده کند. حالا به نظرتان چوب های بیلیاردی که ستاره های زیبا روی آن نقاشی شده باشند، و یا یک جفت دمپایی رو فرشی جدید چطور است.

 

2 - ببینید چه می خواهد

 

همانطور که می دانید خانم ها زمانی که کادویی را می خواهند معمولا در لفافه به آن اشاره می کنند و سعی می کنند با اشاره غیر مستقیم توجه آقایون را به سمت آن جلب کنند، اما آقایون هیچ علاقه ای به انجام این کار ندارند، آنها دقیقا چیزی را که می خواهند، به زبان می آورند.

 

به جای اینکه وقت خود را تلف کنید و به دنبال یک " سورپرایز " برای آنها باشید، فقط چیزی که آنها می خواهند را برایشان تهیه کنید و خواهید دید که این مطلب آنها را بیش از پیش خوشحال می کند.

 

نکته اصلی در اینحا این است که ببینید او چه می خواهد و همان را برایش تهیه کنید، نه چیزی که خودتان دوست دارید را بخرید. ( یا چیزی که فکر می کنید برایش مناسب است )

 

3 - به علایق او توجه کنید

 

ما به دنبال خرید کادویی کاربردی برای آقایون هستیم به همین دلیل باید مطمئن شویم که او به آن علاقه دارد. اگر احساس می کنید به ورزش علاقه دارد، می توانید برایش بلیت های یک مسابقه ورزشی را که دیگر در بازار موجود نیستند را خریداری کنید و یا وسایل ورزشی خاطره آمیز ( مثلا توپ فوتبالی که عکس تیم قهرمان مورد علاقه اش روی آن حک شده باشد ) را برایش تهیه کنید.

 

مردی که باغبانی را دوست داشته باشد، یک وسیله باغبانی و یا یگ گیاه کمیاب، او را بیش از پیش خوشحال خواهد کرد. آیا او به تماشای فیلم علاقمند است؟ شاید یک DVD Player و یا سیستم صوتی دالبی و یا حتی چند تا CD و DVD برایش جالب تر از هر وسیله ی دیگری باشد.

 

4 - از هدایای معمولی پرهیز کنید

 

این قانون همانطور که برای خانم ها کاربرد دارد، در مورد آقایون نیز صحت دارد. بیشتر مردم، از جمله آقایون، هیچ ارزشی برای کادوهای رایج و پیش پا افتاده قائل نیستند.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



 

موادی که باعث گرفتگی لوله ها می شوند, روش گرفتگی لوله ها

با موادی که باعث گرفتگی لوله ها می شوند آشنا شوید

 

مردم اغلب هنگام ظرف شستن و... چیزی را در زیر آب تخلیه می کنند و حتی به عواقب آن فکر نمی کنند. آیا می دانید که چیزهایی هرگز نباید در راه آب ریخته شوند؟ توصیه می کنیم این لیست را یک بار و برای همیشه به خاطر بسپارید.

برنج و ماکارونی

ماکارونی و برنج به مرور زمان آب را جذب می کنند و بسیار بزرگتر از گذشته می شوند. و زمان زیادی طول می کشد تا آنها در آب حل شوند، که به راحتی می تواند باعث گرفتگی راه آب شوند..

 

ممنوعیت در راه آب و فاضلاب,این مواد باعث گرفتگی لوله ها می شوند

ماکارونی و برنج به مرور زمان آب را جذب می کنند و باعث گرفتگی چاه می شوند

 

پوست تخم مرغ

مردم فکر می کنند اگر پوسته تخم مرغ را به قسمت های کوچک خرد کنند، گیر نمی افتد، اما این کاملاً درست نیست. قطعات کوچک می توانند به یکدیگر گیر کنند که می تواند با گذشت زمان یک قطعه بزرگ شکل بگیرد و منجر به گرفتگی شود.

 

هرگز این مواد را داخل چاه فاضلاب نیندازید, گرفتگی چاه فاضلاب

پوسته های تخم مرغ به هم گیر می کنند و راه آب را می بندند

 

آرد

تصور کنید که آرد و آب در داخل سیفون شما ترکیب شده و یک ترکیب چسب مانند درست می کنند. این مخلوط می تواند زباله های دیگر را به خود جذب کند و گرفتگی بزرگی را ایجاد کند.

 

موادی برای گرفتگی فاضلاب,جلوگیری از گرفتگی لوله ها

آرد و آب خمیر چسبناکی به وجود می آورند که سبب گرفتگی لوله های فاضلاب می شوند

 

دارو

برخی تصور می کنند که دارو به راحتی در آب حل می شود، بنابراین قرص ها را در راه آب می اندازند. در واقعیت، آنها در آب حل نمی شوند، آنها آب را آلوده می کنند. فیلترهای آب می توانند اکثر میکروارگانیسم ها را پاک کنند اما هیچ فیلتری وجود ندارد که بتواند آلودگی داروها را از آب پاک کند.

 

روش گرفتگی لوله ها, نحوه گرفتن لوله ها

داروها درون آب حل نمی شوند علاوه برگرفتگی لوله سبب آلوده شدن آب و لوله ها می شوند

 

مو

مو یکی از شایع ترین دلایلی است که لوله ها در حمام قفل می شوند. این خصوصاً در مورد موهای بلند صدق می کند. زمانی که موها به داخل زهکشی می شوند، درون آن گیر می کنند و یک توپ تشکیل می دهند که به عنوان یک توری برای سایر زباله ها عمل می کند. بنابراین، دفعه دیگر که موها را از برس یا شانه ی خود تمیز می کنید، حتماً آن را داخل سطل زباله انداخته و سعی کنید قبل از دوش گرفتن، هر بار موهای خود را شانه بزنید. با این کار میزان موهای موجود در چاه کاهش می یابد.

 

این مواد باعث گرفتگی لوله ها می شوند,موادی که باعث گرفتگی لوله ها می شوند

موها سبب گیر افتادن آشغال های دیگر در راه آب می شوند

 

برچسب های میوه و ظروف

حتی اگر برچسب ها بسیار کوچک هستند ، شما باید آنها را به جای انداخت در راه آب، در سطل زباله بیاندازید. مشکل اینها این است که روی آنها چسب وجود دارد. و خود استیکرها از موادی ساخته شده اند که برای تجزیه بسیار زمان زیادی می برد.

 

موادی که باعث گرفتگی لوله ها می شوند, هرگز این مواد را داخل چاه فاضلاب نیندازید

استیکرهای میوه به علت داشتن چسب باعث گرفتگی لوله ها می شوند

 

ضایعات ساختمانی

 

مهم نیست که زباله های ساختمانی از کجا به وجود آمده است، شما هرگز نباید آنرا داخل چاه تخلیه کنید. خواه این قطعه ها کوچک یا بزرگ باشند. تکه های بزرگ گرفتگی ایجاد می کنند و ریزه ها می توانند راه های آن را به طور کامل ببندند و حتی به مشکلات جدی تری منجر شوند.

 

گرفتگی چاه فاضلاب,موادی برای گرفتگی فاضلاب

ریختن ضایعات ساختمانی خطرات جدی از گرفتن لوله ها را به وجود می آورد

 

کاندوم

ممکن است در ابتدا کاملاً بی گناه به نظر برسند ، اما باید در نظر داشته باشید که آنها از لاتکس ساخته شده اند که هرگز حل نمی شوند. آنها همچنین می توانند بسیار خوب کش بیایند و درون لوله ها گیر کنند. علاوه بر این، کاندوم ها می توانند از هوا، آب یا سایر زباله ها پر شوند که منجر به گرفتگی بسیار جدی می شود و خلاص شدن از آن بسیار سخت است.

 

موادی برای گرفتگی فاضلاب,این مواد باعث گرفتگی لوله ها می شوند

کاندوم سبب کش آمدن و جمع کردن آشغال های دیگر در چاه می شود

 

ته سیگار

مشکل این است که فیلتر سیگار مصنوعی است و آب را جذب می کند و منبسط می شود. بدترین قسمت این است که هرگز حل نمی شود. دود سیگار همچنین حاوی مواد شیمیایی مضر مختلفی مانند نیکوتین است که می تواند منبع آب را آلوده کند.

 

جلوگیری از گرفتگی لوله ها,ممنوعیت در راه آب و فاضلاب

ته سیگار علاوه بر حل نشدن باعث بزرگ شدن و بستن راه آب می شود

 

محصولات زنانه

همه می دانند که این موارد برای جذب رطوبت طراحی شده است، بنابراین می توانند به طور چشمگیری در اندازه افزایش یافته و به یک گرفتگی بسیار جدی منجر شوند

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/no2-entry-well2.html



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

نکته هایی برای رانندگی در هوای سرد, گرم کردن خودرو

رانندگی در هوای سرد

 

گرم کردن اتومبیل: راه درست برای طی کردن مسیر در هوای سرد

حرف ما این است که رانندگی در صبح های زمستانی می تواند سخت باشد. برای کمک به اینکه رانندگی را برای شما کمی ساده تر کنیم، ما این راهنمای کوتاه را برای آماده سازی اتومبیل خود برای رانندگی در اسرع وقت و با اطمینان در سریع ترین زمان ممکن، در هنگام سرما قرار داده ایم.

 

حقیقت در مورد گرم کردن موتور اتومبیل شما

معمولاً اعتقاد بر این است که در هوای سرد، قبل از شروع رانندگی، باید ماشین خود را چند دقیقه ای گرم کنید تا بتوانید فرسودگی موتور خود را کاهش دهید. در حقیقت، این عمل نه تنها وقت با ارزش را هدر می دهد بلکه سوخت با ارزش را نیز هدر می دهد.

 

بیشتر اتومبیل ها با موتورهای احتراق کار می کنند و موتورهای احتراق با سوخت ترکیبی از بنزین و هوا کار می کنند تا سوخت پیستون ها را تأمین کنند که عملکرد ماشین انجام شود. در گذشته این مخلوط بنزین و هوا توسط دستگاهی معروف بود که به عنوان کاربراتور شناخته می شد و از آنجا که هوای سرد باعث می شود تبخیر بنزین سخت تر شود، کاربراتور می تواند در نهایت آزادانه مخلوط بنزین و هوا را آزاد کند که در نهایت باعث مشکلات موتور شود.

 

به گفته این، تولیدکنندگان اتومبیل در دهه 1980 شروع به فاز اتومبیل سازی کردند و این روزها، بعید است که شما از این اتومبیل سوار شوید.

 

در عوض، وسایل نقلیه مدرن از انژکتورهای الکترونیکی استفاده می کنند که می توانند هوای سرد را تشخیص دهند و بنزین اضافی را وارد مخلوط بنزین و هوا کنند تا مشکل تبخیر را جبران کند.

 

بر این اساس، موتور به محض شروع به کار باید آماده حرکت باشد. بنابراین با خاموش کردن اتومبیل خود، فقط گاز اضافی را در موتور خود رها می کنید بدون اینکه از آن استفاده کنید. دو پیامد این امر باعث اتلاف سوخت و افزایش آلودگی می باشد، اما شاید حیرت انگیزتر این است که بدانید که با این کار در واقع به موتور خود آسیب می رسانید. 

 

این امر به این دلیل است که بنزین اضافی بدون تبخیر موجود در مخلوط از بین می رود، روغنها را از داخل موتور شما از بین می برد، روغن کاری را کاهش می دهد و باعث فرسودگی در قسمت های آن می شود.

 

این بدان معنا نیست که هیچ دلیلی وجود ندارد که به ماشین خود کمی فرصت دهید تا گرم شود. از همه مهمتر، حتی اگر در مخلوط کردن سوخت در موتور خود مشکلی نداشته باشید، در هوای بسیار سرد، روغن هایی که موتور را روغن کاری می کنند، هنگام روشن شدن اتومبیل به طور کامل مایع نمی شوند. بنابراین اگر به طور مداوم خیلی زود در سرما شروع به حرکت کنید، در نهایت می توانید به موتور خود آسیب برسانید.

 

رانندگی در هوای سرد,نکاتی برای رانندگی در هوای سرد

نکاتی برای رانندگی در هوای سرد

 

نحوه مشاهده در هوای سرد

شرایط مه آلود

علاوه بر این، چند دلیل خوب وجود دارد که به ماشین خود کمی وقت دهید تا گرم شود که هیچ ارتباطی با مکانیک خودرو ندارد. در عوض، آنها با شما ارتباط دارند! هنگامی که درون خودروی شما سرما است، شما نمی توانید در رانندگی نیز تمرکز کنید، بنابراین ایده خوبی است که قبل از رانندگی مطمئن شوید که ماشین شما به اندازه کافی راحت باشد. اما مهمتر از همه، در هوای سرد شیشه های ماشین شما احتمالاً در ابتدا مه گرفته شده است - و اگر نمی توانید جاده را ببینید، نباید رانندگی کنید.

 

بیشتر رانندگان با روند خسته کننده در انتظار پاک شدن مه از شیشه جلو اتومبیل خود آشنا هستند. بسیاری حتی اجازه داده اند که بی صبری بهترین نتیجه را کسب کند، حتی اگر مجبور باشند صبر کنند تا فقط از پنجره ای که از مه پاک شده است بیرون را ببینند. این روش کاملا ناامن است. 

 

شاید تعجب کنید که "این مه ابتدا از کجا به وجود می آید؟" در حقیقت، همیشه این رطوبت وجود دارد. می بینید، تمام مدت رطوبت اطراف ما وجود دارد، اما بیشتر اوقات در هوا جذب می شود، بنابراین آن را احساس نمی کنیم. با این حال، هنگامی که سرد است، هوا کمتر قادر به نگه داشتن رطوبت است و باید مقداری از آن رطوبت بیرون بیاید. و از آنجا که پنجره های خودرو اغلب سردتر از هر سطح دیگری در قسمت داخلی خودرو هستند، بنابراین جایی است که رطوبت تمایل به جمع شدن در آن جا را دارد.

 

بدین ترتیب، کلید مهار کردن بخار از پنجره های اتومبیل شما این است که هوا را به سرعت گرم کنید (بنابراین می تواند رطوبت بیشتری را حفظ کند) و جایگزین کردن هوا در اتومبیل خود با هوای سرد از بیرون، زیرا این هوا رطوبت کمتری را حفظ می کند.

 

 

برای از بین بردن رطوبت داخل اتومبیل شما باید:

کنترل های هوا Defogger خود را روشن کنید تا شروع به پاکسازی پنجره ها کند.

بخاری اتومبیل را تا درجه آخر گرم کنید تا هوا در ماشین شما گرم شود.

تهویه هوا را به طور موقت روشن کنید تا آب اضافی از هوا بیرون بیاید.

گردش هوا در داخل اتومبیل را خاموش کنید تا هوای تازه از بیرون وارد شود.

در صورت امکان پنجره ی خود را کمی باز کنید تا هوای تازه تری داشته باشید.

 

راهنمای گرم کردن اتومبیل, بهترین روش برای رانندگی در هوای سرد

راهنمای رانندگی در هوای سرد

 

کلام آخر

مهمتر از آن، عمل روشن کردن ماشین شما برای گرم کردن موتور به سرقت وسیله نقلیه کمک می کند: اتومبیلی که در حالی که گرم می شود بدون مراقبت باقی مانده باشد می تواند در کمتر از 60 ثانیه به سرقت برود.

 

همچنین بخاطر داشته باشید که هرگز نباید اتومبیل خود را در یک گاراژ بسته روشن بگذارید، زیرا اگزوز می تواند در حین روشن بودن خودرو مونوکسید کربن تولید کند و خطر مسمومیت با مونوکسید کربن را افزایش می دهد.

 

اجازه ندهید هوای سرد روز شما یا شما را خراب کند! با گرم کردن موتور خود فقط به شرطی که ماشین شما راحت باشد و پنجره های شما را تمیز کند، می تواند به شما تضمین کند و وسیله نقلیه شما هم به صورت ایمن و کارآمد آماده جاده هستند.

 

اما اگر چه کار کردن ماشین شما به مدت طولانی می تواند برای موتور شما بد باشد، چیزی که به شما کمک می کند به یاد داشته باشید که به آرامی شروع به کار کنید و در هنگام رانندگی در هوای سرد، به مدت 15 دقیقه یا حتی آرام روی پدال گاز کار کنید. در غیر این صورت، به موتور خود آسیب می زنید قبل از اینکه زمان رسیدن به سطح عملکرد طبیعی خود را داشته باشد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/tips2-driving2-cold.html



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



نمونه هایی از جدیدترین کیک های خاص

 

مدل کیک های متفاوت, کیک های شیک
شیک ترین مدل کیک, مدل های کیک زیبا

مدل کیک های خاص

 

زیباترین کیک, مدل کیک های زیبا
زیباترین کیک های خاص, مدل کیک های رمانتیک

مدل کیک های تولد

 

مدل های متفاوت کیک, مدل کیک های متفاوت
کیک های شیک, شیک ترین مدل کیک

کیک های خاص عاشقانه

 

شیک ترین مدل کیک,زیباترین کیک های خاص
مدل های کیک زیبا,مدل کیک های خاص

مدل کیک های زیبا

 

مدل کیک های رمانتیک, زیباترین کیک
مدل کیک های خاص, زیباترین کیک های خاص

شیک ترین مدل کیک

 

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/sundries/cake4-model3.html



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

همه ما دوستانی داریم که همیشه هم پا و دوست صمیمی ماست کادو تولد مسخره بازی و هرکار درست و غلطی را ترجیح میدهیم با او انجام دهیم و چقدر جالب خواهد بود که روز تولد بخواهیم او را کمی سرکار بذاریم و اذیت کنیم. برای اینکار میتوانید روز تولد برای او هدایایی را بخرید که مسخره ترین هدیه ممکن برای او خواهد بود که تا به الان کسی برای او نخریده است.
پس اگه دنبال مسخره ترین هدیه تولد هستی ادامه مطلب رو از دست نده که قراره با معرفی کادوها آتیش به پا کنیم.

کادو تولد مسخره

کادو تولد مسخره آفتابه
آفتابه یکی از مسخره ترین کادوهایی است که میتوانید برای جشن تولد بخرید در زیر سه نوع آفتابه را معرفی میکنیم که یکی از آنها شمع تولد آفتابه و شمع تولد کاسه دستشویی است. همچنین یکی آفتابه پلاستیکی نیز میتواند سوپرایز خوبی برای او باشد. اما از آفتابه مسافرتی غافل نشوید یک مورد هم آفتابه مسافرتی معرفی میکنیم که در عین حال که مسخره است کاربردی نیز هست.

آفتابه مسافرتی بهریز مدل plus
مشاهده قیمت و جزئیات محصول
شمع تولد طرح آفتابه و کاسه مدل STC170
مشاهده قیمت و جزئیات محصول
آفتابه مدل hm
مشاهده قیمت و جزئیات محصول
هدیه مسخره تفنگ آب پاش
تفنگ آب پاش هم گزینه مناسبی هست که می تونید کادو بگیرید و روز تولد طرف مقابلتان را با تفنگ خیس خالی کنید. البته این هدیه مسخره برای افرادی هست که جنبه خیس شدن را داشته باشند.

تفنگ آبپاش کد A110
مشاهده قیمت و جزئیات محصول
تفنگ آبپاش مدل Happy Times Redline
مشاهده قیمت و جزئیات محصول
تفنگ آبپاش مدل 02-CM30
مشاهده قیمت و جزئیات محصول
کادو مسخره مگس کش و حشره کش
مسخره تر از این کادو نداریم برای او یک اسپری حشره کش و یا یک مگس کش پلاستیکی بخرید قطعا او را سوپرایز خواهید کرد و تا صبح با این کادو میخندید.

مگس کش طرح دست کد 4000 بسته 3 عددی
مشاهده قیمت و جزئیات محصول
اسپری حشره کش تارومار مدل flying insect killer
مشاهده قیمت و جزئیات محصول
اسپری حشره کش پیف پاف مدل Insta Kill
مشاهده قیمت و جزئیات محصول
کادو فوق مسخره مرغ نالان
هر کسی با دیدن و شنیده صدای این مرغ امکان نداره خنده رو لباش نیاد. در خرید این کادو لحظه ای درنگ نکنید بهترین کادو مسخره ای است که میتونید برای هر فردی بخرید و او را خوشحال کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



 

برطرف کردن خش های سطوح مختلف, از بین بردن خش از روی سرامیک

برای از بین بردن خش از روی وسایل چوبی می توانید از مغزگردو استفاده کنید

 

روش از بین بردن خط و خش ساعت مچی

ابتدا صفحه ساعت مچی را با دستمال تمیز کنید سپس روی آن خمیردندان بزنید و با دستمال روی صفحه بمالید بعد از کمی ماساژ با دستمالی دیگر خمیر دندان را از روی صفحه ساعت تمیز کنید.

 

نحوه از بین بردن خش ها از روی جلد گوشی

جلد گوشیتان را تمیز کنید و مقداری خمیر دندان روی آن بزنید و با مسواکی نرم خمیردندان ها را روی آن ماساژ بدهید و بعد با دستمال تمیز خمیر دندان ها را پاک کنید.

 

از بین بردن خش از روی چوب

برای از بین بردن خش از روی وسایل چوبی می توانید از مغزگردو استفاده کنید به این صورت که مغز گردو را روی خش ها بکشید و سپس آن را با دستمل پاک کنید.

 

 

از بین بردن خش از روی سرامیک

تکه ای از سمباده 2000 را ببرید و آن را به آرامی روی سطح خش دار سرامیک بکشید و بعد با دستمالی نمدار روی سرامیک بکشید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/eliminate2-scratches3-surfaces2.html



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

آشنایی با انواع پکیج, انواع پکیج

پکیج برای گرمایش رادیاتور و تأمين آب گرم مصرفی بسیار مناسب است

 

پکیج چیست؟

پکیج وسیله ای است که به عنوان جایگزین بسیار مناسبی برای سیستم های موتورخانه گرمایشی منازل مورد استفاده قرار می گیرد. پکیج دیواری از میزان و حجم بسیار کوچکی به اندازه آبگرمکن دیواری برخوردار است که از فواید بسیار مهم این وسیله می باشد . پکیج برای گرمایش رادیاتور و تأمين پی در پی آب گرم مصرفی منازل و ساختمان ها بسیار مناسب است. پکیج های نسل جدید سر و صدای بسیار کم سیستم محافظت در برابر یخ زدگی ، راندمان حرارتی بالا، سیستم عیب یابی الکترونیکی، فن و دودکش دوجداره جهت تأمين هوای کافی احتراق و خارج شدن کامل دی اکسید کربن و قابلیت برنامه ریزی کارکرد روزانه و هفتگی دارند.

 

خریدن پکیج جدید امری مهم می باشد به دلیل آن که شما برای تأمين گرمایش خانه خود و یا تأمين آب گرم مصرفی به آن اتکا دارید. خرید پکیج جدید می تواند هزینه بالایی برای شما داشته باشد و در صورتی که در اواسط زمستان هم پکیج شما از کار بیفتد تصمیم گیری این امر دوبرابر مشکل خواهد بود. بنابراین منطقی است که پیش از خرید پکیج جدید، پارامترهایی که در خرید بهتر یک دستگاه پکیج به شما کمک می کنند را بشناسید و از آن ها آگاه باشید.

 

درصورتی که قصد خرید پکیج دیواری را دارید لازم است اول با اقسام آن آشنا شوید.

 

در یک دسته بندی کلی می توان پکیج ها را در دو مدل پکیج های زمینی و پکیج های دیواری تقسیم کرد.

 

همینطور بعضی از پکیج ها دو مبدله هستند. این گروه از پکیج ها به علت دارا بودن دو مبدل حرارتی، جریان آب گرم در انتها پیوسته بوده که این امر سبب کاهش رسوب گرفتن در مبدل و همچنین تأمين آبگرم بیشتر می گردد.

 

همینطور پکیج های فن دار دارای یک فن هوادهی در بخش اگزوز هستند و در شرایطی که یا پکیج در فضای باز نصب شده باشد و یا قسمتی از مسیر دودکش پکیج به صورت افقی (بیش از یک متر) باشد مورد استفاده قرار می گیرند.

 

پکیج دیواری زمینی

اگر متراژ خانه شما بیش از ۳۰۰ متر مربع می باشد بهتر است از پکیج های زمینی استفاده گردد ودرصورتی که مصرف کننده به آب گرم بیشتر و یا گرمای بیشتری احتیاج داشته باشد پکیج زمینی برترین گزینه برای بهره برداری می باشد . همچنین درصورتی که با محدودیت فضا روبرو هستید و یا متراژ خانه شما زیاد نیست بهتر است از پکیج های دیواری استفاده نمایید. پکیج های دیواری می توانند به جای یک کابینت دیواری نصب شوند که علاوه بر اشغال فضای کم بازدهی انرژی بالاتری نسبت به موتور خانه ها دارند. یکی ديگر از تفاوت های پکیج زمینی و دیواری در ظرفیت ذخیره ی آب آن ها می باشد . پکیج هایی که زمینی هستند به دلیل بزرگ بودن نسبت به پکیج های دیواری که فاقد ظرفیت ذخیره آب هستند از گنجایش ذخیره ی آب زيادي برخوردارند و آب را گرم نگه می دارند.

 

مقایسه انواع پکیج دیواری و زمینی

در این جا می خواهیم پکیج دیواری و زمینی را که از سیستم های گرمایشی می باشند را بررسی کنیم.

 

این که چه فرقی بین این دو وجود دارد.

 

ظرفیت حرارتی پکیج زمینی بیشتر از پکیج دیواری است.

قدرت گرمایشی پکیج زمینی بسیار بالاتر است.

 

پکیج دیواری ابعاد کوچکتری نسبت به پکیج زمینی دارند و بر روی دیوار مثل کابینت وصل می شوند.

 

در صورتی که پکیج زمینی باید مانند کابینت زمینی بر روی زمین قرار بگیرد.

پکیج زمینی به خاطر وجود مخزن آب گرم مصرفی را ذخیره می کند.

 

آشنایی با انواع پکیج,انواع پکیج

قدرت گرمایشی پکیج زمینی بسیار بالاتر است

 

ظرفیت حرارتی دستگاه

درصورتی که دستگاه پکیج را برای تأمين گرمایش خانه خود انتخاب نموده اید و اکنون به دنبال خرید پکیج مناسب هستید می بایست در نظر داشته باشید که تنها برند پکیج مهم نیست. بلکه انتخاب بهترین پکیج با ظرفیت مناسب هم مهم است. یکی از موارد تعيين کننده در خرید پکیج مناسب ظرفیت آن است.

 

این که احتیاج شما به آب گرم بهداشتی و همچنین گرمای محیط چه مقدار می باشد و از طرفی با توجه به حالت جغرافیایی، خانه شما چه ميزان حرارت احتیاج دارد هر کدامیک پارامترهایی است که به وسیله ی آن می توانید گنجایش مورد نیاز پکیج را اندازه گیری و انتخاب نمایید.

 

بعضی از مصرف کنندگان محاسبه ی ظرفیت حرارتی پکیج را بر عهده ی می گذارند ولی شما می توانید برای محاسبه ی تخمینی طرفیت پکیج مورد نیاز خود متراژ واحد مسکونی خود را در عدد ۱۵۰ (کیلوکالری) ضرب کرده و آن را محاسبه نمایید.

 

پکیج دیواری علاوه بر تأمين آب گرم مصرفی در خانه، آب گرم مورد نیاز برای شو فاژها را در زمستان آماده می کند. استفاده از پکیج دیواری به نسبت آبگرمکن دیواری و سیستم شوفاژ منزل مرکزی مزایای بسیاری دارد. پکیج از نظر میزان صدا بسیار کم صداتر بوده و نوسانات دمای آب در آن اصلاً محسوس نیست.

 

روشن شدن و کارکرد آن در مقایسه با آبگرمکن و شوفاژ منزل مرکزی بسیار کم صداتر است و از همه مهم تر راندمان آن در مقایسه با سیستم شوفاژ منزل مرکزی بسیار بالاتر است. از ديگر مزایای استفاده از پکیج، اشغال فضای بسیار کم در مقایسه با سیستم آبگرمکن ایستاده و سیستم شوفاژ منزل مرکزی می باشد .

 

فواید استفاده از پکیج دیواری

استقلال مصرف کننده

صرفه جویی بیشتر انرژی

دسترسی اسان به پکیج شوفاژ دیوار

 

شخصی سازی شرایط بهره برداری از تاسیسات

کاهش هزینه ها قيمت انرژی

کاهش هزینه تعمیرات

 

بی نیازی از عایق کاری

حجم اشغال کم

محافظت از محیط زیست

 

تأمين آبگرم فوری

تأمين آبگرم دائم

هوشمندی پکیج در تخصیص انرژی

 

امنیت بیشتر

کارکرد آرام و بی صدا 

 

رضایت و عملکرد بهینه و مناسب پکیج سبب شده است که این دستگاه رایج ترین روش تأمين گرما و آب گرم در جهان باشد و بدین گونه تردیدی در استفاده از آن به جا نمی ماند.

 

برای خرید پکیج دیواری و زمینی به نکات زیر توجه کنید.

 

انتخاب پکیج با توجه به فضای واحد مسکونی

بررسی دودکش

 

 

توجه کردن به مبدل حرارتی

ميزان آب گرم مصرفی شما چه مقدار است؟

 

کدام پکیج را انتخاب می کنید؟ دیواری یا زمینی؟

مبدل ها

 

خدمات پس از فروش

سیستم عیب یاب اتوماتیک با کد

بررسی هد پمپ سیر کولاسیون پکیج

 

منبع:
https://www.beytoote.com/housekeeping/skill/package2-shopping-guide2.html



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

گچ از زمان کودکی دوست ما بوده است، اما می دانیم، بیشتر لوازم هنری است. این سنگهای کربنات سفید متخلخل می توانند در هنگام مشکلات عادی خانگی که همه ما با آن روبرو هستیم، قادر به شگفتی شوند. استفاده از آن بسیار آسان است و نه تنها در کارهای روزانه خود به شما کمک می کند بلکه باعث صرفه جویی در هزینه و زمان زیادی نیز خواهد شد.

 

ما قصد داریم تا به شما کمک کنیم و روشهای مختلفی را برای استفاده از گچ برای مقابله با مشکلات رایج در خانه و اطراف خود پیدا کرده ایم. آنها را در زیر بررسی کنید.

 

1. لکه های چربی مزاحم را از بین ببرید.

بیکن، پیتزا، همبرگر، به همان اندازه که همه ما غذاهای مضر روغنی را دوست داریم، وقتی به طور تصادفی آن را روی خودمان می اندازیم، سردرد بزرگی می شود. از بین بردن لکه های چربی از لباس - خواه لباس، یا سفره ی پارچه ای، کاری بسیار خسته کننده است، اما اگر گچ با خود دارید نگران نباشید.

 

به جای اینکه لکه را با دست بشویید و سپس لباس ها را داخل ماشین لباسشویی بریزید، سعی کنید روی آن را یک تکه گچ بمالید و 10 دقیقه صبر کنید. گچ اضافی را پاک کنید و سپس سعی کنید موارد کثیف را بشویید. گچ چربی را جذب کرده و آن را به راحتی از بین می برد.

 

رفع مشکلات خانگی با گچ, از بین بردن لکه چربی با گچ

گچ چربی را جذب کرده و آن را به راحتی از بین می برد

 

2. نقره خود را براق نگه دارید و از سیاه شدن جواهرات خود جلوگیری کنید.

قاشق و ظروف نقره ای به مرور زمان درخشش خود را از دست می دهند. اما می توانید با قرار دادن مقداری گچ در همان کابینت که در آن مجموعه های کارد و چنگال و ظروف نقره خود را نگه می دارید، می توانید از وقوع این اتفاق جلوگیری کنید. لکه هایی نقره ای به دلیل رطوبت ایجاد می شوند که با وجود گچ جذب می شوند.

 

برای جلوگیری از تبدیل شدن جواهرات خود می توانید از گچ استفاده کنید. به سادگی یک تکه گچ را در جعبه جواهرات خود و یا کابینت نگه دارید و بگذارید که از اموال گرانبهای شما محافظت کند. در صورت لزوم گچ را جایگزین کنید.

 

کاربردهای گچ,مهارت های استفاده از گچ در خانه

برای جلوگیری از تبدیل شدن جواهرات و نقره ها می توانید از گچ استفاده کنید

 

3. از کم کاری در کمد لباس جلوگیری کرده و از بوی بد خداحافظی کنید.

وقتی یک کمد بزرگ دارید، و از آن زیاد استفاده نمی کنید و در آن را زیاد باز نمی کنید بوی نم و ناخوشایندی می گیرد. نه تنها کمد بلکه جعبه ها و ... که در آن ها مدت زمان زیادی باز نشده بوی بد می گیرند.

 

برای مقابله با آن، شما به یک متخصص یا چیزهای خیلی فانتزی احتیاج ندارید، فقط به گچ نیاز دارید! از آنجا که از نظر طبیعت بسیار متخلخل است، گچ قادر به جذب هم بو و هم بوی بد است. مقداری گچ را بردارید و آن را در کمد لباس، جعبه ها، اتاق زیر شیروانی یا هر مکان دیگری که در خانه شما بدون استفاده باقی ماده است قرار دهید. تا تاثیر آن را ببینید.

 

از بین بردن کثیفی یقه ها با گچ, تمیز کردن ناخن ها با گچ

برای برطرف کردن بوی ناخوشایند از کمد از گچ استفاده کنید

 

4- از زنگ زدگی وسایل خود جلوگیری کنید.

اکسیداسیون یک فرایند طبیعی است. این ابزار یا هر فلزی باشد، برای این ماده، زنگ زدگی چیزی است که با رسیدن به سطح رطوبت خاصی اتفاق می افتد. با این حال، شما می توانید به سادگی با استفاده از گچ از زنگ زدگی جلوگیری کنید! بعضی از قطعات گچ را در جعبه ابزار خود نگه دارید و بگذارید همه رطوبت موجود در هوا را جذب می کند.

 

نکته اضافی: هنگامی که از یک پیچ گوشتی استفاده می کنید، گچ را بگیرید و آن را روی قسمت کوچک ابزار بمالید. این به شما کمک می کند تا سریعتر پیچ را پیچ کنید و از لغزیدن پیچ گوشتی جلوگیری کنید.

 

نکاتی برای استفاده از گچ,راهنمای استفاده از گچ

برای جلوگیری از زنگ زدگی ابزار مقداری گچ بین آن ها بگذارید

 

5- خانه خود را از آفات محافظت کنید.

مورچه ها عموماً موجوداتی بی ضرر هستند که به تجارت خود توجه می کنند. در واقع، مورچه های سیاه و باغ حتی نیش نمی زنند. با این حال، مورچه هایی که با خانه های شما می آیند می توانند خطرناک باشند زیرا می توانند بیماری ها را انتقال بدهند. اگر به آشپزخانه شما برسند، می توانند غذای شما را آلوده کرده و شما را بیمار کنند.

 

خوشبختانه، مورچه ها از گچ وحشت دارند و اگر در خانه خود مشکلی مورچه ندارید، می توانید با کشیدن خطوط با گچ، مورچه ها را دور نگه دارید. شوخی نمی کنیم. گچ را بگیرید و خطوط را در درب، پنجره ها، دریچه های آشپزخانه خود و هر مکان دیگری که فکر می کنید مورچه ها از آنجا می توانند وارد شوند بکشید!

 

 

از بین بردن لکه چربی با گچ, براق کردن نقره با گچ

می توانید با کشیدن خطوط با گچ، مورچه ها را دور نگه دارید

 

6. لباس های سفید خود را سفید نگه دارید و از زردی خلاص شوید.

مهم نیست که چقدر لباس های سفید خود را با مواد شوینده ای که ادعا می کنند لباس های خود را مانند برف برای همیشه نگه دارید، بشویید، اما به مرور زمان تمایل به زرد شدن آن دارند. اما زردی هرگز محو نمی شود. راه حل چیست؟ قبل از شستشو، لباس های سفید خود را با گچ مالش دهید.

 

گچ به حفظ رنگ سفیدی و نگه داشتن لباس های سفید شما کمک می کند. این به خلاص شدن از شر زرد ناخواسته کمک می کند و بعد از چند شستشو، زردی را کاملاً از لباس خود محو می کنید. همین کار را می توان برای راحت تمیز کردن کثیفی که در اطراف یقه پیراهن ها جمع می شود، اعمال کرد. اگر لکه ها واقعاً در اطراف یقه بد هستند، مقداری گچ را روی آنها مالش دهید، بگذارید 10 دقیقه در آنجا بنشیند و بعد آن را بشویید.

 

مهارت های استفاده از گچ در خانه,رفع مشکلات خانگی با گچ

برای راحت تمیز کردن کثیفی یقه گچ روی آن بمالید

 

7. لکه ها را به سرعت روی دیوارهای خود حل کنید.

اگر بچه ها یا حیوانات خانگی دارید، می دانید گرفتن لکه ها روی دیوارهای شما بسیار آسان است. و پخت و پز برای مدت زمان طولانی تر لکه های ناخواسته را روی دیوارهای آشپزخانه شما نیز می گذارد، و حتی گاهی اوقات سقف، که تمیز کردن آن بسیار سخت است.

 

به جای اینکه مبلغ زیادی هزینه کنید و دیوارهای خود را مجددا رنگ کنید، این کار را امتحان کنید. یک تکه گچ را که با رنگ دیوارها و سقف های شما مطابقت دارد را بردارید و آن را روی لکه ها مالش دهید. می توانید در دیوار خود گچ را روی ترک های کوچک و ضایعات نیز بمالید و آنها را از بین ببرید.

 

 

 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

در این نوشتار هدف داریم اطلاعاتی برای شما فراهم کنیم که اگر در اندیشه خرید کادو برای دوست خودمانی تان هستید، دودلی و دودلی را کناره گذاشته و بهترین کادوی شدنی را تهیه کنید. پیش از هرچیز بگذارید به این سوژه اشاره کنم که قصد این مقاله راهبری شما در خرید یک هدیه فیزیکی برای دوستتان است برآیند اینکه در مورد شکوه در آغوش گرفتنی گرم و دوستانه یا فهرست کردن صفات حسنه برادر صمیمیتان به عنوان کادو سخنی به میان نخواهد آمد.

 

نکته سایر اینکه طاقت گفته پیداست نقش بودجه در کیفیت کادو برای دوست خودمانی پراهمیت تر از نکات سایر است. بنابراین سعی شده با پروا به توانایی مالی شما، کادوهای متفاوتی برای برادر صمیمی توصیه شود.

 

راهنمای برگزیدن کادو برای دوست, خرید و برگزیدن کادو برای دوست
نقش بودجه در کیفیت کادو برای اخ صمیمی پراهمیت تر از نکات سایر است

 

او چه چیزی دوست دارد؟

به این فکر کنید که دوست تان به چه چیزی علاقه دارد. آیا او به خواننده خاصی علاقه دارد به طوری که پوسترهایش را به اتاق اش زده و هر روز خواست هایش را گوش می کند؟ در این صورت شما می توانید برای او بلیط کنسرت همان خواننده را بخرید. یا اگر او عاشق غذاهای چینی ست، می توانید شب تولدش از رستوران باره علاقه او، یک بشقاب سوشی سفارش دهید و برایش بفرستید. در این صورت مطمئن خواهید بود که او از هدیه اش دلشاد و راضی ست.

 

او چه چیزی احتیاج دارد

حتما اثناء خرید هدیه به این فکر کرده اید که برادر تان چه چیزی دربایستن دارد ولی در نهایت به این نتیجه واصله اید که او کل چیز دارد. این غیر شدنی است! بهتر است کمی بیشتر اندیشه کنید. چیزهای زیادی است که می تواند به درمان حیات او کمک کند. شما می توانید حتی از نزدیکان او کمک بگیرید و هدیه ای بخرید که برای او کارایی داشته باشد. به عنوان نمونه او یک نقاش است و عادت دارد روی زمین نقاشی بکشد، ولی اگر شما یک سه پایه نقاشی برایش بخرید، مطمئنا راحت تر نقاشی خواهد کشید.

 

خرید کادو برای دوست,راهنمای خرید کادو برای دوست
از خویشان او کمک بگیرید و هدیه ای بخرید که برای او تاثیر داشته باشد

 

خودتان وارد عمل شوید

اگر هنری دارید که می تواند به شما کمک کند، شما می توانید خودتان برای تصحیح کردن هدیه دست به شغل شوید. به عنوان مثال اگر نقاش خوبی هستید، یک تابلوی نقاشی برایش بکشید یا اگر بافتنی می کنید، می توانید برای او یک شال گردن ببافید. این هدیه، نظر به اینکه هنر دست شماست، مطمئنا ارزش اکثریت برای همنشین تان خواهد داشت.

 

سلیقه اش چیست؟

هنگام خرید هدیه برای دیگران، شما نباید سلیقه خودتان را دخیل کنید، آنچه اهمیت دارد سلیقه طرف روبرو تان است. به عنوان مثال شدنی است شما عاشق رنگ های پاستلی باشید ولی اخ تان رنگ های خنثی را ترجیح دهد، در این صورت شما باید هدیه ای که می خرید را به رنگ های خنثی گزینش کنید، حتی اگر به دل شما خیلی نمی نشیند.

 

خلاقیت به هزینه دهید

این که شما هدیه ای که برای دوست تان خریده اید را در یک کاغذ کادوی معمولی بپیچید و آن را به دوست تان هدیه دهید ساده است ولی اگر می خواهید او را هیجان زده تر کنید، کمی خلاقیت به خرج دهید. به عنوان مثال شما می توانید از کاغذ کادوهای خاص کمک بگیرید یا حتی مدل بستن کادویتان را جذاب تر کنید. پس از پیچیدن کاغذ کادو به دور هدیه تان، می توانید از گل یا روبان برای روی آن بهره‌گیری کنید. اگر برای او کتاب خریده اید، پیغامی را روی کاغذ یا کارتی بنویسید و آن را رسوب کتاب بگذارید لغایت هنگام اندکی سخن را باز کنید آن سورپرایز شود. بنابراین متمایز از خود هدیه، بسته بندی آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است که نباید فراموش کنید.

 

پیشنهاد برای هدیه های دوست, هدیه پسندیده صمیمی ترین دوست
برای پیچاندن هدیه تان خلاقیت به هزینه دهید

 

هدیه شما چه مناسبتی دارد؟

به چه فراخور برای برادر تان هدیه می خرید؟ شما می توانید هدیه ای که می خرید را با پروا به فراخور اش انتخاب کنید. به عنوان نمونه اگر تولد اوست، می توانید گردنبندی را که سنگ تولد او رویش پیشه شده گزینش کنید، یا اگر به فراخور سالگرد زناشویی آنهاست، می توانید عکس اخ تان و همسرش را چاپ کنید، آن را در قابی قرار دهید و به دستش برسانید. بدون شک او از این که شما برای کادوی تولد او اندیشه کرده اید و وقت گذاشتید، به وجد خواهد آمد.

 

پیشنهادهای کادو برای همنشین صمیمی

کتاب
پیشنهاداتی برای خرید هدیه برای بهترین دوست

این چه بسا راحت ترین برگزیدن در هر زمانی که به کادو فکر می کنید باشد. لیست بهترین هدیه برای مردان کتاب خوب همش حال فرد کتابخوان را بهتر می کند. برتری دیگر کتاب به عنوان کادو برای برادر خودمانی تنوع زیاد در موضوعات، سخیف ها و ژانرهاست و البته فراموش نکنید حتی با بودجه های متفاوت می تاب کتاب های مختلفی کادو دهید. در بازار این ایام با خرج ای حدود 50 هزار تومان می توانید یکی از بهترین رمان های تاریخ ادبیات را کادو دهید ولی اگر خیال خرج بیشتر دارید کتاب های گرانمایه- باارزش و گران هم در دسترس است.

 

گل و گیاه

در سنه های پسین مساله گیاه و گلدان هدیه دادن رواج اکثریت پیدا کرده و عادی است که ببینیم برای شادباش- شاباش خانه نو یک گلدان قشنگ به اتفاق با شیوه نگهداری از گیاه، کادو آورده شود. بد نیست در اینجا به این نکته اشاره کنم که مقدار تفکر و ارزشی که شما برای هدیه قائل هستید بیش از هر چیز هدیه را خاص می کند. گل و گیاه هم از نظر قیمت حق برگزیدن گسترده ای در کمر بستن شما می گذارد و این هدیه بسته به ارزش گلدان و گیاه می تواند کادویی ارزان و به صرفه و یا کادویی سنگین و گران محسوب شود.



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

لباس های پاییزی به قدری زیبا و جذاب هستند که نمی توانیم از هیچکدام از آن ها راحت بگذریم. بنابراین بدون در نظر گرفتن این که آیا لباس مناسب تیپ بدنی مان هست یا نه آن ها را تن می کنیم. برای این که بدانید کدام ترند پاییزی مناسب تیپ بدنی شماست ادامه مطلب را بخوانید.

 

اگر قد بلند هستید پالتو چهارخانه بزرگ بپوشید

پالتوهای چهار خانه سایز بزرگ که در دهه ۸۰ میلادی مد بودند دوباره روی کار آمده اند و اگر قد بلندی دارید می توانید پاییز امسال این ترند جذاب پاییزی را امتحان کنید. این مدل پالتوها را با شلوار جین راسته فاق بلند ست کنید.

 

ترندهای پاییزی اندام های مختلف بدن, ترندهای مناسب پاییزی زنانه

اگر قد بلند هستید پالتو چهارخانه بزرگ را با شلوار جین راسته فاق بلند ست کنید

 

لباس چپ و راستی مناسب تمام تیپ های بدنی

لباس های چپ و راستی کمر را باریک تر نشان می دهد و برای هر تیپ بدنی مناسب است.

 

بهترین ترندهای پاییزی,ترندهای پاییزی زنانه

لباس های چپ و راستی کمر برای هر تیپ بدنی مناسب است

 

اگر تیپ بدنی ساعت شنی هستید کمربند پهن بپوشید

کمربندهای باریک را برای استفاده در فصل های دیگر سال کنار بگذارید. کمربند پهن یکی دیگر از ترندهای پاییزی امسال است که می توانید آن را همراه با هر لباسی از پالتو گرفته تا دامن بلند استفاده کنید.

 

ترندهای  مناسب انواع تیپ های بدنی, ترندهای پاییزی اندام های مختلف

کمربند پهن یکی دیگر از ترندهای پاییزی امسال است

 

اگر تیپ بدنی سیب هستید دامن بلند بپوشید

 

دامن بلند از جذاب ترین مدهای پاییزی است که هم اندام را زیبا نشان می دهد و هم نقص ها را می پوشاند.

 

لباس های پاییزی اندام های مختلف,آشنایی با ترندهای پاییزی

دامن بلند از جذاب ترین مدهای پاییزی است که اندام را زیبا نشان می دهد

 

اگر تیپ گلابی هستید لباس آستین پفی بپوشید

یکی از چالش هایی که تیپ های گلابی با آن مواجه هستند متعادل کردن قسمت بالاتنه و پایین تنه است. پاییز امسال با لباس های آستین پفی این کار را انجام دهید که هم قد را بلندتر نشان می دهند و هم اندام را لاغرتر.

 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی



 

نکاتی برای مسافرت, پوشش آقایان در سفر

یک جفت کفش آکسفورد مردانه چرمی یک انتخاب ایده آل به حساب می آید

خوشتیپ بودن دردسرهای خودش را دارد، اگر می خواهید چیزی را از قلم نیاندازید و همچنین ظاهری مناسب داشته باشید.

* کفش مناسب به همراه داشته باشید

قبل از اینکه به سفر بروید با توجه به جلسات کاری خود لباس و کفش مناسب را انتخاب کنید، یک جفت کفش آکسفورد مردانه چرمی یک انتخاب ایده آل به حساب می آید. همچنین اگر در خصوص رنگ آن هنوز تصمیمی نگرفته اید پیشنهاد ما به شما رنگ مشکی است.

 

* یک کمربند مردانه مناسب انتخاب کنید

شاید از نظر شما این اکسسوری کوچک چندان دارای اهمیت نباشد، ولی نکته ای که نباید فراموش کنید این است که حتما باید رنگ كمربند خود را مطابق بند ساعت و کفش خود انتخاب کنید. همچنین به سگک کمربندتان نیز توجه کنید، اگر قصد پوشیدن کت و شلوار رسمی را دارید حتما از سگک های کوچک و ظریف استفاده کنید؛ چرا که سگک های بزرگ و کمربندهای پهن برای تیپ اسپرت مناسب است.

 

* چوب لباسی مناسب در اتومبیل داشته باشید

اگر قصد رفتن به سفر با اتومبیل شخصی خود را دارید، حتما این وسیله را فراموش نکنید. چرا که در غیر این صورت بعد از رسیدن به مقصد باید تمام زمان خود را صرف اتو کردن پیراهن ها، کت و سایر لباس های خود کنید.

 

* افراد خوشتیپ برای خود چک لیست دارند

خوشتیپ بودن دردسرهای خودش را دارد، اگر می خواهید چیزی را از قلم نیاندازید و همچنین ظاهری مناسب داشته باشید. یک چک لیست از لباس و اکسسوری هایی که قصد استفاده از آن ها را دارید تهیه کنید و چند نسخه از آن تهیه کرده و درون چمدان خود قرار دهید.

 

* ریش تراش را فراموش نکنید

آقایان خوشتیپ همواره به اصلاح مرتب صورت خود می پردازند. ریش تراش، خمیر ریش و افتر شيو (خمیر بعد از اصلاح) از مهم ترین مواردی است که باید در چمدان خود قرار دهید. هیچ چیزی مانند دوش گرفتن بعد از یک سفر طولانی و اصلاح صورت شما را سرحال تر نمی کند.

 

 

* مسواک، خمیر دندان و شانه

مراقبت از دندان هایتان را هرگز فراموش نکنید، یک مسواک مسافرتی کوچک و خمیر دندان می تواند به زیبایی لبخند شما کمک کند. همچنین بعد از سفر حتما موهای خود را شسته و با شانه مرتب نماید.

 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

 

 

ماندگاری بوی عطر, راههای ماندگاری بوی عطر

برای ماندگاری بیشتر باید عطر را روی نقاطی از بدن بزند که ترجیحا نبض دارند

 

پوستتان را بشناسید

اگر ویژگی ‌های پوست خشک یا چرب را بشناسید و آن را با پوست خودتان مقایسه کنید متوجه نوع پوستتان خواهید شد. مسئله مهمی که در رابطه با عطر و نوع پوست وجود دارد این است که معمولا عطر روی پوست چرب دوام خیلی بیشتری نسبت به پوست خشک دارد. به همین دلیل بهتر است اگر پوست خشک دارید، قبل از استفاده از عطر از یک لوسیون بدون بو استفاده کنید و بعد عطر بزنید. با این کار ماندگاری عطرتان را بالا خواهید برد.

 

سراغ ست ها بروید

حتما شما هم پکیج‌ عطرهای مختلف را به همراه لوسیونشان دیده‌اید. استفاده از لوسیون همان عطری که خریده‌اید، به طرز عجیبی ماندگاری عطرتان را بالا می‌ برد و باعث می ‌شود رایحه خوشتان تا ساعت ‌ها به خوبی باقی بماند. بنابراین با کمی هزینه بیشتر برای خرید یک ست به جای عطر تک، ماندگاری بیشتر عطرتان را تضمین کنید.

 

نقاط درست را انتخاب کنید

بعضی ‌ها به اشتباه فکر می ‌کنند استفاده از عطر روی لباس کار درستی است؛ در ‌حالی که اگر کسی دوست دارد با ورودش به هر مجلسی عطر خوشش هم به مشام همه برسد، باید عطر را روی نقاطی از بدن بزند که ترجیحا نبض دارند. به همین دلیل توصیه می‌ شود عطر روی مچ دست، گردن و پشت گوش‌ ها اسپری شود. حتی بعضی از کسانی که حساس ‌تر هستند ممکن است عطر را به پشت زانوهایشان یا پشت قوزک‌ها بزنند تا بوی تند آن در ساعت‌ های اول اذیتشان نکند. به مردان نیز توصیه می ‌شود عطرشان را روی ران‌ ها اسپری کنند تا بیشتر بماند. اسپری نکردن عطر از فاصله نزدیک روی پوست باعث پخش شدن آن روی بدن می‌شود و ماندگاری بیشتری به آن می‌ دهد. اگر عطرتان را از فاصله نزدیک اسپری کنید احتمال تلخ به نظر رسیدن بوی آن هم بیشتر خواهد شد.

 

روی موها اسپری کنم؟

ممکن است شنیده باشید اسپری کردن عطر روی مو، باعث بالا رفتن ماندگاری آن و باقی ماندن بوی خوشش برای ساعت‌ های بیشتری می‌شود؛ اما واقعیت این است که استفاده از عطر روی موها توصیه نمی‌ شود. دلیلش هم معمولا به الکل و مواد شیمیایی موجود در عطر ها بر می‌گردد. خبر خوب اینکه اگر دوست دارید موهایتان بوی خوشی بدهند دو راه پیش رو دارید: یا سراغ پکیج عطری بروید که شامل «عطر مو» یا Hair Mist هم هست یا اینکه یک عطر موی جداگانه از یک برند معتبر تهیه کنید. وجود عطر مو، لوسیون و عطر در کنار هم و در یک ست، ماندگاری بیشتری به عطر شما هدیه می‌کند.

 

 

ساییدگی مچ‌ ها ممنوع!

یکی از اشتباهات رایج استفاده از عطر این است که معمولا بعد از اسپری کردن آن روی مچ دست‌ها، بلافاصله مچ‌ ها را به هم سایش می‌ دهند تا عطر پخش شود؛ غافل از اینکه این کار مانع فیکس شدن عطر روی پوست بدن می‌شود و به زودتر پریدن آن کمک خواهد کرد. بعد از اینکه عطر را روی مچ دست‌ها اسپری کردید، چند ثانیه لباس نپوشید و اجازه دهید عطر به خوبی روی پوستتان بنشیند و فیکس شود.

 

 

دنبال نور نباشید

کسانی که دوست ندارند نتیجه هزینه خرید عطرشان زود از دست برود و تنها الکل از عطرشان باقی بماند باید قید گذاشتن این ماده خوشبو در حمام یا دستشویی را بزنند؛ این اشتباه معمولا بین آقایانی که به خرید عطر و ادوکلن مردانه علاقه زیادی دارند، بیشتر دیده می‌ شود. همین‌طور توصیه می‌شود به هیچ وجه عطرتان را در معرض نور آفتاب و جایی که مرطوب باشد قرار ندهید. این کار  عمر عطرتان را پایین می‌آورد و بعد مدت کوتاهی باعث تغییر رایحه آن خواهد شد. بهترین جا برای نگهداری از عطرها، فضاهای خشک و نسبتا خنک است. این فضا ممکن است روی میز آرایش شما باشد یا داخل یکی از کشوهای دراورتان.

 

راه حل کسانی که عرق می ‌کنند

همان‌ طور که عرق کردن نیاز به تجدید آرایش پوست یا کرم ضد آفتاب را بیشتر می‌ کند، باعث می‌ شود عطر زودتر از سطح پوست پاک شود. به همین دلیل کسانی که زیاد عرق می‌کنند، باید بیشتر از بقیه عطرشان را تجدید کنند. اگر به همراه داشتن شیشه عطر برایتان سخت است، می‌ توانید رول کوچک عطرتان را از بازار تهیه کنید و هر وقت به تجدید عطر نیاز پیدا کردید، سراغش بروید. با این کار از خطر شکستن شیشه عطر در رفت‌ و‌ آمدها پیشگیری می‌ کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()