نوشته شده توسط : نازی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی از آنها در مکان های مختلف استفاده کنند تا با پخش موسیقی اوقات فراغت خود را بیشتر لذت ببرند. فرقی نمی کند کجا باشید.

در خانه ، اتومبیل یا جاده اگر بلندگوی بلوتوث دارید می توانید از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید بدون اینکه نگران پیدا کردن پریز برق برای اتصال بلندگو باشید.این اسپیکر کوچک و قابل حمل به شما امکان می دهد بلندگوهای کم حجم تلفن خود را برای گوش دادن به آهنگ تنظیم کنید.

باند کوچک با بلندگوهای بلوتوث می توانید گوش دادن به موسیقی را برای خود و دیگران لذت بخش و راحت تر کنید. در ادامه ای مطلب 8 مدل از بهترین و پرقدرت ترین اسپیکر بلوتوثی های موجود در بازار را معرفی میکنیم.

1. اسپیکر بلوتوثی JBL FLIP 5
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 5

شرکت آمریکایی JBL یکی از مشهورترین سازندگان اسپیکرهای بلوتوثی به حساب می‌آید. اولین ویژگی خوب این اسپیکر، وزن کم ۵۴۰ گرمی و ابعاد کوچک آن می‌باشد که به شما امکان می‌دهد، به سادگی آن را به دنبال خود حمل کرده و بدون نگرانی از خیس شدن از آن استفاده کنید، چرا که Flip 5 دارای گواهی IPX7 بوده و می‌تواند تا عمق حدود ۱ متری از نفوذ آب جلوگیری کند.

این اسپیکر که توان خروجی ۲۰ واتی دارد با استفاده از بلوتوث نسخه ۴.۲ به گوشی هوشمند یا دیگر وسایل متصل شده و به لطف باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌تواند تا ۱۲ ساعت به پخش موزیک بپردازد. شما به راحتی می‌توانید دو یا حتی چند عدد از این اسپیکرها را به یکدیگر متصل کرده تا صدای بلندتر و فراگیرتری تولید کنید.

از دیگر ویژگی‌های Flip 5 می‌توان به داشتن رنگ‌های متنوع و مدت زمان ۲.۵ ساعته برای شارژ شدن اشاره کرد.

مشخصات
نوع اتصال
بی‌سیم و باسیم
اتصال دهنده
بلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث
4.2
پروفایل‌های قابل پشتیبانی
A2DP V1.3, AVRCP V1.6, HFP V1.6, HSP V1.2
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
2. اسپیکر بلوتوثی JBL CHARGE 4
اسپیکر-بلوتوثی-قابل-حمل-جی-بی-ال
اسپیکر JBL CHARGE 4 محصولی است که شرکت JBL آن را برای استفاده در شرایط مختلف مهیا کرده است، زیرا این دستگاه از جنس پارچه مقاوم و با دوام بوده و همچنین از گواهی IPX7 هم پشتیبانی می‌کند. دلیل دیگری که این اسپیکر را به همراه بسیار مناسبی بدل کرده، استفاده از یک باتری ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌باشد که نه تنها پخش ۲۰ ساعت مداوم موزیک را تضمین می‌کند، بلکه می‌توان از آن به عنوان پاوربانک برای شارژ کردن گوشی هوشمند استفاده کرد.

بیشتر بخوانید
10 مدل از بهترین مارک اسکنر خوش قیمت در بازار
این اسپیکر با برخورداری از توان خروجی ۳۰ واتی و همچنین دو bass radiators داشتن صدای استریوی بلند، واضح و با باس قوی را نوید می‌دهد. همه‌ی این ویژگی‌ها باعث شده تا وزن JBL charge 4 افزایش یافته و به ۹۶۰ گرم برسد. JBL برای اتصال گوشی‌ هوشمند و دیگر پخش کنند‌ه‌ها به این اسپیکر به غیر از بلوتوث نسخه ۴.۲ از جک ۳.۵ میلی متری صدا هم استفاده کرده است تا بتوان پخش کننده‌های قدیمی‌تر که فاقد بلوتوث هستند را هم به این محصول متصل کرد.

از دیگر مشخصه‌های این دستگاه می‌توان به نسبت سیگنال به نویز ۸۰ دسی‌بل، امکان اتصال به چندین اسپیکر دیگر و زمان شارژ ۴ ساعته اشاره کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نازی

این احساس، به ویژه در بین دختربچه ها، نیازی فطری است و جایگزین ندارد. غرب نیز همواره در پی ساخت دهکده ای یکپارچه به تربیت نسل غربی همت گمارده و در این راه، هزینه ها کرده است.در دنیای کنونی چیزی وجود ندارد که خنثی باشد؛ بدین معنا که در ماهیت هر چیز اثرات یک فرهنگ و تمدن مشاهده می شود. نمونه های این نظریه، فراوان است که در مثال می توان به لباس غربی و شرقی اشاره داشت. لباس غربی به دلیل اثری که از فرهنگ اومانیستی غرب می گیرد، هر روز، به بدن نماتر شدن حرکت می کند، و لباس، دیگر پوششی برای حفظ بدن نیست. اسباب بازی و هر چیز دیگری که از دل هر فرهنگی خارج می شود، رد پایی از عقاید، فرهنگ و تمدن سازنده آن به بازار می آید.
عروسک باربی نیز یکی از همین نمونه هاست. در روش های تعلیم و تربیت، مهم ترین و کلیدی ترین عامل، بحث الگوسازی است. هر سن و هر جنس الگوی خاص خود را دارد که در این میان، سن کودکی یکی از مهم ترین این سنین است. در سنین کودکی، دختربچه ها به عروسک خیلی علاقه دارند که این علاقه، نشأت گرفته از عاطفه ویژه دختربچه ها، به دلیل قدرت همذات پنداری و خیال پردازی کودک است. از این منظر، نقش عروسک بسیار برجسته است، زیرا بالاترین نقش تربیتی را به ویژه در شکل دهی و پایه ریزی شخصیت دختران دارد. عروسک باربی نیز، نه تنها از این امر مستثنا نیست، بلکه به دلیل زیبایی و انعطاف پذیری و ترکیب بدنی اش، تأثیر بسیار بیشتری در این امر دارد.
عروسک باربی نیز در راستای همین اهداف قرار دارد. عروسک باربی، نمادی از روح تجدد امریکایی است که در قالب اسباب بازی دختربچه ها، به همه جای دنیا صادر شده است. این عروسک، عملا هدیه بزرگ ترها به کودکان است تا آنها را برای پذیرفتن تمدن شیطانی آماده کنند.
پس از ساخت باربی، تصمیم بر آن شد تا مدل های گوناگونی از لباس، در اختیار کودکان قرار گیرد تا آنان بتوانند، شخصیت دلخواه خود را در مدل های مختلف، به باربی ببخشند. به مرور زمان، باربی کارکرد مهمی یافت؛ باربی به دختران آموزش می داد که جامعه مدرن، از آنها به عنوان یک زن چه انتظاری دارد. از طرفی عروسک باربی، بر خلاف سایر عروسک ها، تداعی کننده یک بچه نبوده و دارای چهره بچه گانه نیست، بلکه یک زن 20 ساله امریکایی، با تمام مشخصات اندامی آن است که 

باربی مفصلی ارزان با دقت فراوان طراحی و ساخته می شود و با حضور تصاویرش در اکثر مایحتاج ضروری کودکان و نوجوانان، از جمله لوازم التحریر و.. ملکه ذهنی کودکان و نوجوانان (به خصوص دختران) گردیده و خود را به آنان تحمیل کرده و موجب خرید عروسک می شود. این امر، بدیهی است که از آن پس، دختران سعی در این مسئله دارند که خود را بیشتر به این عروسک نزدیک کرده و دقیقا دارای سلیقه ای همانند باربی (یک زن امریکایی) باشند.

در همین راستا، دختران نوجوان غرب و سایر کشورها، برای اینکه اندامشان شبیه باربی شود و یا از الگوی باربی زیاد فاصله نداشته باشند، از خوردن غذا به اندازه کافی در سن رشد خود پرهیز کنند. از این رو آمار سوء تغذیه دختران غربی که توسط سازمان های بهداشتی گزارش می شود حیرت آور است، چون مطرح می شود که ترکیب اندام باربی هیچ گاه به هم نخواهد خورد، لذا در تربیت دختران، برای اینکه در سنین بزرگ، هیچ گاه آبستن نشوند، جهت حفظ تناسب اندام بسیار موثر بود.
در دهه 90 میلادی به دلیل کاهش نرخ تولید مثل در غرب، به ویژه امریکا، باربی برای تربیت دختران در آن زمینه وارد صحنه شد و این عروسک با یک جنین در شکم خود به بازار آمد تا دختران نوجوان، با وضع حمل باربی به دست خود، به مادر شدن اشتیاق یابند. امروزه اسکیپر که خواهر کوچک باربی محسوب می شود، بخشی از پاسخ به درخواست سیاستگذاران فرهنگی، برای بچه دار بودن باربی است. با توجه به مطالب بیان شده، عمق اثر و تاثیر فوق العاده این عروسک بر روی افکار، رفتار و عمل دختران مشهود است. تعداد زیادی از هنرپیشه ها و خوانندگان زن غربی، با صرف هزینه های زیاد، اندام و چهره خود را همچون باربی می سازند، تا مورد توجه عموم واقع شوند و این خود می تواند دلیلی بر بلوغ زودرس جنسی دختران در غرب باشد.
این عروسک، به عنوان تبلور تمام عیار مدرنیزه، نقش اساسی در انتقال این فرهنگ به سایر جوامع دارد، فرهنگی که به زن نگاهی ابزاری دارد، و شعارهای فمینیستی می دهد.
ساخت این عروسک توسط غربی ها، نشانگر اهداف مورد نظر آنهاست؛ این در حالی است که نظام خاطرات سنتی ما، به یاد دارد که عروسک های شرقی، برگرفته از روح شرق و در موارد اسلامی، دارای وجاهت و ارزش های انسانی است؛ حتی یک کودک مسلمان که تحت تاثیر فرهنگ غرب قرار نگرفته، بدون تعلیم عروسکی می سازد که در آن، اثر یک زن دیندار و متدین مشهود است؛ برای مثال، نوع لباسی که برایش تهیه می کند، حجاب نسبی که برایش در نظر می گیرد و اسمی که برایش انتخاب می کند، همه و همه حکایت از خنثی نبودن این عروسک نسبت به فرهنگ سازنده آن دارد. طبیعی است که سازنده غربی این عروسک های باربی، جدا از آنکه به فرهنگ مدرن غرب معتقد است، برای
صرفه اقتصادی، با برنامه ریزی، عروسکی می سازد که بتوان از آن، به عنوان سوغاتی برای نسل بعد و کشورهای شرقی استفاده کرد. از آنجا که ساخته یک کودک از فرهنگ و تفکر او جدا نیست، مطمئنا ساخته هایی که توسط غرب به سراسر دنیا عرضه می شود، حاصل فرهنگ آنهاست و با هدفی خاص انجام می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()